Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гасне в движение и не пали докато не изстине?!


hadjiev_s

Recommended Posts

   От известно време Шкодата (Октавия 2, 1.6, 1Z5, BSE) пали от раз, но след 4-5 км., като загрее, гасне в движение и след това не може да запали в продължение на 40-60мин. След което пали и все едно нищо не е ставало. Също така, дори да не загасне в движение, след като спра за 10-20 мин. след това отново не пали. Закачаха ми я 4 пъти на VAG и не могат нищо да открият. Пред тях не пали и не намират проблема. Провериха идва ли искра на свещите - няма никаква. Изстива, запалва и всичко си е ОК. Единия път беше записала грешка с невъзможни обороти (27) на разпределителен вал. Смених датчика и пак същото. Следващия път отново беше отчела грешка на разпределителен вал и решихме да сменя датчика на коляновия вал. Смених го, но резултат няма. Двата датчика ги смених с Bosch. Свещите са нови. Колата е с газов инжекцион слаган в сервиза на BRC. Нямам идея накъде да се насоча. Някакъв съвет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите не са сменяни, но възможно ли е от тях да гасне в движение без никакви симптоми и след това да не пали докато не изстине? И като запали всичко по цилиндрите да е ОК?! А искрата изчезва и на четирите кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма ток до свещите няма как да запали. Не знам с колко бобини е този мотор, но може да се пробва със смяна. Бензин идва ли до дюзите?

Може и имобилайзерът нещо да се шашка. Не разпознава ключа и компютърът не пуска ток към свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато изгасне и опитам да запаля, бензиновата помпа се чува; стартерът върти над 200 оборота, VAG-a отчита, че гориво се подава и се усеща миризма на бензин откъм двигателя. Бубината е една с комутатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам сериозно съмнение, че проблемът ми е в кабелите, които водят до датчиците и по специално този до датчика на коляновия вал. В една от темите с подобни симптоми се споменава за прегорели кабели в гофрето пред двигателя, ама няма повече подробности. Някакви насоки, как да процедирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не са кабелите. Изкарах ги от гофрето и са като нови. Пробвах да ги ръчкам на работещ двигател, ако имам късмет да се случи гасненето, но не. Насочвам се към релетата, но на кое да обърна внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Проблемът е открит и решен! Оказа се, че проблемът е в комутатора на бубината! Много се чудихме и един приятел ми предложи да пробваме с неговия комутатор (оригиналния, останал му при смяна на бубината). Сменихме го и колата от тогава не е гаснала и пали от раз. Явно проблема в него се появява при загряване и с изтиването започва да работи нормално! До сега изминах 700 км. и не се е появявал проблемът. Досега не смеех да се похваля, за да не предизвикам съдбата и да се появи отново?! Много коварен проблем! Дано не се случва на никого!

  • Благодаря 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.