Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Грешка DTC 10064 и сигнал за подгрев при движение, 1,6 TDI, Common rail, 110 hp, 2014, Старт-Стоп система


Ifh

Recommended Posts

Здравейте,

След стартиране и по време на движение започва да мига сигнала за подгрев /реотана/. След гасене и повторно палене сигналът не се появява. В упътването пише, че това е свързано с електронната управляваща система на двигателя.

При диагностика излиза грешка 10064 - Test failed since last DTC clear, Test not completed during this operation cycle.

Четох статии във форума, че мигането на сигнала за подгрев при движение може да е свързано с проблем с AGM акумулатора.

Моля за компетентно мнение относно тази грешка и каква е причината. Или може би има два отделни проблема - един със сигнала за подгрев и един с грешка 10064.

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има писано по темата. При мен мигането спря след смяна на акумулатора, който беше на 6 години /оригиналния/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

След диагностика вниманието беше към гор. система/гор. помпа ниско налягане. Беше пуснат тест на гор. помпа - без грешка и тест за вода в гор. филтър - не бе открита. Майсторът махна гор. помпа ниско налягане и изчисти утайника и смукателния и филтър. Според него на 200 000 км е малко вероятно гор. помпа да дефектира. Смени гор. филтър /само на 12 000 км/. В интерес на истината имаше малко отлагания/частички в металния държач на гор. филтър. Същия ден алармата за подгрев изчезна.

При диагностиката беше установено, че rail pressure на празен ход играе с около 40 bar, от 270 до 310 bar /колегите могат да кажат дали това е нормално и доколко налягането може да играе/. Беше проверено излишното гориво от 4-дюзи, установено еднакво. Вероятността и 4-те дюзи да дефектират едновременно е нулева. Според майстора гор. помпа високо налягане е наред /нямаше и грешка/, т.к. не откри стружки в държача на гор. филтър. От опит казва, че е виждал доста стружки там. Според него ЕМК, който определя rail pressure в акумулатора е тръгнал  /механично/. Изчисти го в ултразвук. Налягането пак играе, но малко по малко. Според него, ако пак се появи алармата, трябва клапанът да се смени.

Вече имам навъртяни около 1000 км, алармата за подгрев не се е появявала.

 

Ако някой има мнение по въпроса или лично е имал подобен проблем, моля споделяйте. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.