Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

Kаква според Вас може да е причината за бедна горивна смес?

Прикачвам снимка на свещите, за маслото е ясно.

Мотора е 1.2 BMD, 54 к.с.

Благодаря предварително, поздрави!

 

IMG-1552.jpg

Редактирано от knejata
Публикувано

на газ ли е ? 

Публикувано

На бензин се кара колата, не е имала никога газ.

 

Не са идеално бели, но не са и керемидени....

 

 

IMG-1554.jpg

 

IMG-1555.jpg

 

 

Публикувано

Единствено се сещам за не-работеща ламбда сонда. 

Публикувано

Привет, направих кратко видео как работи сондата, като цяло като подавам газ или просто набирам скорост стойностите са минусови. Вагкома ми може само толкова.

 

 

 

IMG_1602.MOV

Публикувано (Редактирано)

Понеже видеото не тръгва в по- горния пост го поставям тук.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YBcy-z6w0zg

Редактирано от knejata
Публикувано

лонг трима  е 0 което не говори за бедна смес на 33 шорт трима на празен ход загрял двигател без консуматори до колоко отива 

Публикувано

Привет,

тествахме тази вече, направих няколко клипчета.

Относно държене на нормална работна температура на мотора, според мен май датчика е проблемен защото, когато колата загрее до 100 градуса по вагком (стрелката на таблото не мърда от 90С) и тръгна да карам температурата пада до 70С, че и малко под нея за много кратко време, 1-макс 2 км, при условие, че карам с 60-70 км/ч при 5-6 С външна температура, какво мислите?

 

Прикачвам няколк клипа на които се вижда ламбдата на празен ход, в движение, както и как пада температура в движение за кратко време....

 

На място https://www.youtube.com/watch?v=UwffGTqZioM

 

На място https://www.youtube.com/watch?v=5wnBjR0aWvo

 

В движение, тук от 105С пада на под 70С за мн кратко време https://www.youtube.com/watch?v=1nLI1PjXAd0

 

В движение отново температурата https://www.youtube.com/watch?v=IlT8jaP3vE0

 

IMG-1605.jpg

 

IMG-1606.jpg

 

IMG-1607.jpg

 

IMG-1608.jpg

 

 

 

 

Публикувано

Това, че пада бързо не е проблем, но това, че пада до 70 градуса е проблем! На супърба перката се включва при 102 градуса и нормално си стига до тази температура в задръствания. Но на прав участък не пада под 85, като нормално залепва на 87-88. Днес пак го гледах - при тия температури навън му отнема време да стигне до 87, но след това не пада. При теб си държи 20 градуса под работната температура, което не е ОК.

И, според мен, не е датчика, защото, ако беше той на тия 105 градуса, които ти показва би следвало да са 120+, което далеч извън нормалните стойности и щеше да го усещаш къде по вървене, къде по кипене.

Публикувано (Редактирано)

Мислих....мерих и накрая взех нов термостат, тия дни ще гледам да го сменя.

 

https://i.postimg.cc/dtkG6r67/viber-image-2021-12-07-15-07-06-500.jpg

 

https://i.postimg.cc/ydxDdCrJ/viber-image-2021-12-07-15-02-56-282.jpg

Редактирано от knejata
Публикувано

Един джокер колега , когато ти се наложи отново да го сменяш , потърси полски заедно с корпуса (ако има за този двигател) ... много по-надежден е.

Публикувано

Аз не разбирам какво общо има горенето на маслото с невъзможността на двигателя да държи работна температура? 

Публикувано
Преди 11 часа, PRR написа:

Аз не разбирам какво общо има горенето на маслото с невъзможността на двигателя да държи работна температура? 

 

Колегата skodafen пише по темата.

Благодаря колега, прегледах клипа, възможно е и от това да идва проблема с бедната смес :(

Не знам как се стигна до това горене на масло, колата не е прегрявана, нее тормозена, на 208 000 км. е...

Публикувано

Това има лесно обяснение .. ако 208 000 не са сменявани гумички и водачи , маслото лесно си намира път до цилиндъра . Като гледам колко чисти са свещите , мисля че не е от това.

Публикувано (Редактирано)

Напротив, главата е напълно обслужена преди по- малко от 10 к км, гумички, водачи, нови клапани, шлайф, напасване...............

 

Слагах и всички прехвалени добавки, но файда никаква :)

 

Маслените сегменти са сдали багажа, защото колата има необходимата компресия.

 

 

Редактирано от knejata
Публикувано

Досега не съм виждал бяла свещ при проблем с горене на масло. То не гори чисто и винаги свеща, и не само, става черна и мазна. Освен това колата си припушва и се хваща лесно с хартийка на ауспуха. Ако стане мазна работата е ясна.

 

Иначе дискусията тръгна от белите свещи, говорещи за бедна смес. Лично мнение - гледайки свещите не мисля, че е нещо фрапантно.

След това, от логовете, се видя, че в движение охлаждащата температура трудно минава 70 градуса. Това може и да е причина за бедна смес, но някой който е по-запознат с горивните карти на VAG може да сподели повече. Най-вече дали при такива температури нарочно не се гони по-бедна смес с цел по-бързо загряване (бедна смес - по-висока температура на горене). Това предположение може и да е напълно грешно.

Но, предвид очевидното недозагряване, смяната на термостата може да е само плюс. 

Публикувано (Редактирано)

Смених термостата в събота. Все още не съм мерил каква температура държи.

 

IMG_1680.thumb.jpg.888f45db3635d062a7fd8bc3d265fa2c.jpg

 

IMG_1682.thumb.jpg.5289b8268dbae661fdc2202b465e8ea1.jpg

 

IMG_1685.thumb.jpg.51b2fd56ce4fa5d78ffa69208feae84c.jpg

 

IMG_1688.thumb.jpg.56b6f27a90add5365f86d306a560d37b.jpg

 

IMG_1692.thumb.jpg.1b3360f06c588b01a6bac69614f677d4.jpg

 

IMG_1694.thumb.jpg.f5d044c798809060814bcf5f10fc31a1.jpg

 

IMG_1682.jpg

Редактирано от knejata

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.