Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2013 Octavia TDI, двигателя доста вибрира. Моля за коментари.


Levcho

Recommended Posts

Колеги здравейте.

От доста време (поне 2-3 години) предимно след студен старт, двигателя доста вибрира когато е на свободна и автомобила не е в движение. Дори точната дума ще е "клатушка се". Доста безпокоително е, сякаш някой заритва двигателя.

Оборотната стрелка по това време не се променя. Остава си закована постоянно на 750 оборота. Когато натисна минимално газта и оборотите стават около 900, вибрациите и тресетенето изчезва. ОСтават само минимални вибрации.

При профилактика с кабел не се виждат грешки никъде.

Прочетох данните за впръскане на гориво. Може ли да ги коментираме по снимките по долу, да знам с какво си имам работа. Дали имам проблем във втория инжектор? Дали ще се оправи с калибрация?

Ако имате под ръка някое видео за калибрация на инжектори моля да го пуснете. (кабел прoтокол UDS)

Благодаря предварително.

 

20220116_165446.jpg

20220116_165559.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да ги ги проверите и на студен и на загрял двигател каква разлика дават ,също е показателен теста в който се измерва обратно гориво на всяка дюза 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.01.2022 г. at 15:30, skodafen написа:

трябва да ги ги проверите и на студен и на загрял двигател каква разлика дават ,също е показателен теста в който се измерва обратно гориво на всяка дюза 

Кои са по точно (по име-description) параметрите за обратно гориво? Ще ги проверя събота.

Благодаря колега за направлението :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като запалиш виж стойността на студен двигател за да измериш обратното гориво ще ти трябват маркучета и шишенца към,които да свържеш всяка дюза двигателя работи определно време и се гледа колко са върнали. 

когато натиснеш съединителя тресенето остава ли ?

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, skodafen написа:

като запалиш виж стойността на студен двигател за да измериш обратното гориво ще ти трябват маркучета и шишенца към,които да свържеш всяка дюза двигателя работи определно време и се гледа колко са върнали. 

когато натиснеш съединителя тресенето остава ли ?

Возилото е автоматик. Жалко но няма да мога с маркучета и шишенца да измервам. Просто нямам условия в гаража за това. :(

С Ваг кабела мога да измеря някои параметри. Или ако намеря правилно упътване мога да направя адаптация на инжекторите с кабела но не знам точно как става. Намерих по йутуб видеота, но не са много ясни.

Протокола на кабела е UDS.

Мерси

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Колеги проблема с друсането на двигателя е решен. Нямало проблем в дюзите.

Гумите коита са в държачите на двигателЮ, с времето се втвърдявали и/или разкъсвали, след което двигателя друсал и вибрирал.

Направихме най простото решение, един майстор напълни силикон в кухината на спуканата гума на държача. След като силикона изсъхна, друсането изчезна, останаха минимални вибрации.

Такива ми'ти работи.... :)

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.