Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги, дайте идея ако сте имали подобни проблеми.


Gremlin4e

Recommended Posts

Преди 2 часа, zloQQ написа:

При студена и загряла кола, разлика отзад, поне за която аз се сещам в случая е само гърнето. То загрява. Да омеква някой тампон като загрее гърнето и да отпуска и да опира някъде... Та, огледай и изпускателната система в тоя ред на мисли. Баси, шах и мат изглежда положението, хахаха

Тук ме накара да се замисля, ма въобще не мога да предположа за гърнето, но е резонно и про 1ва възможност ще го разгледам от долу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.04.2022 г. at 10:54, Trezeguet написа:

Мислех, че е проблем със скоростите, докато един ден не ми го направи без да включвам на  скорост, просто колата беше под наклон и я паркирах назад без да включвам на задна.

 

В този случай кардана не се върти. Единствено лагери на главини, полуоски и диференциал на задния мост.

Този краткотраен, моментен звук, който се чува при ниска скорост не е типичен за лагер.

 

преди 38 минути, Trezeguet написа:

.... Кардан или нещо от сорта, некъв лагер и аз не знам какъв, който като загрее почва да стърже, но не съм наясно, какво има. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Trezeguet написа:

Тук ме накара да се замисля, ма въобще не мога да предположа за гърнето, но е резонно и про 1ва възможност ще го разгледам от долу

 

Краткотрайно, моментно притропване, вибрация от изпускателната система се получава при определена честота. А това зависи от определени обороти на двигателя. Поне моят опит е такъв. Но, това не пречи да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Trezeguet написа:

Като смених преди два дни гумите, я направихме тази проба, върти се всичко нормално .

Единственото нещо, което ми хрумва да е нещо по задвижването, Кардан или нещо от сорта, некъв лагер и аз не знам какъв, който като загрее почва да стърже, но не съм наясно, какво има. 

Ааа ще се сетиш .. имах известно време архаично 4*4 и всеки път като потеглях назад имаше един звънтящ шум (еднократно) , които при Жигулите се оправяше с грес в шлиците .. Голфа не се оправи , въпреки че натъпках шлици и карета с грес. При теб е още по-сложно заради халдекса и всички останали тъпотии по това предване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих и ауспусната система, всичко е перфектно, с един колега го направихме на свободна скорост с леко бутане назад и навит на ляво волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е шума само при бутане на работещ двигател на празен ход, надявам се, ще се чуе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като звук точно на задържаща накладка прилича. Което пък няма връзка с работещия двигател. А и когато колата в един момент е на място, продължава да се чува./освен, ако няма разминаване в звук и картина/ По тази логика остава да е нещо по мотора. Трябва да разбереш дали само в движение става това и само при работещ двигател.

п.п. Споменаваш, че си навил волана. Това има ли отношение към шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на място него прави,разминаване на звук и картина е.

Вече го прави и напред и то осезаемо, но като загрее, интересното е, че са обслужени дискове накладки, апарати.,пипам джантата дали е загряла не е, дискът си е нормален. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.04.2022 г. at 11:05, joro-120L написа:

Вдигаш на крик колелата, като започнеш от задните, натискаш спирачка, пускаш и веднага проверяваш на ръка как се върти колелото и дали има задържане или закъсняло освобождаване. Също и с ръчната. За целта е добре да има още един човек.

 

Когато изпълниш точно това, което съм написал, може да отпадне или се потвърди съмнението в спирачките. Казваш, че си го правил, но ако не е било веднага след натискане на спирачка ефекта е никакъв, щото колелото вече е освободило.

Това, че не грее не е критерий. Може по-късно или по-бавно да освобождава апарата. При всички случаи задържането, ако го има е леко, колкото да издаде звук. Питах те и други неща, но ги подминаваш. Що не изгаси двигателя/на клипа/ и да видиш дали го има това нещо. Хем няма да ти пречи да чуеш от къде идва звука. Така, като беше отвън не успя ли да го локализираш. Трябват проби и информация, за да отпадат вероятности.

 

Преди 1 час, Trezeguet написа:

интересното е, че са обслужени дискове накладки, апарати.

 

Може да има и друга причина за задържане на апарата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мол

 

 

Разбрах колега, просто съм сам и се опитвам до колкото мога да си обясня какво става, направих го и на неработещ двигател само с леко примръдване напред назад, ето го резултата. 

Иначе идната седмица ще я вдигна да видя, това, което си написал. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.