Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Газов инжекцион Landi Renzo на Шкода фабия 2 комби


Reingar80

Recommended Posts

Въпросът ми е такъв, понеже отскоро карам шкода фабия 2 комби. Купих я с инсталиран газов инжекцион Landi Renzo. Незнам дали обръща от бензин на газ на обороти или на температура. Не съм я закачал на компютър. Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това се разбира и без диагностика. Особено в по-топло време, палиш и оставяш да загрее на място за няколко минути. Ако вдигне над обичайната температура, при която обикновено си забелязал, че вече работи на газ, значи си иска обороти и като подадеш малко газ (над 1500 rpm или над 2000 rpm), ще обърне веднага. Ако смени без да пипаш газта, значи е само по температура (обикновено около 40°, знам че и на 30° ги настройват за икономия на бензин, но не е препоръчително). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройките принципно са да прехвърля над 40⁰С. Което се достига бързо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:

... над 40⁰С. Което се достига бързо :)

Да, при бензина, но не и при нашите печки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ghost_rider написа:

Да, при бензина, но не и при нашите печки ?

На които пък рядко имате ГИ ?


Иначе логично е да прехвърля по температура - ти 3000 оборота можеш да вдигнеш веднага след палене, ама като няма топличко дето да накара изпарителя да работи ще караш (ще се опитваш де) на течна фаза. Стандартно всичките са на 40 градуса, но въпрос на настройка - моята беше на 30 (оказа се неудачно в моя случай), сега е на 35 и си работи добре - прехвърля си сама без да пипам педала. На баща ми е също по температура (50), но с "бонус" - оставиш ли я на празен ход няма да прехвърли никога - трябва леко да пипнеш газта (100-200 оборота й стигат за да обърне). Най-добре закачане на диагностика и настройка според твоите мераци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък шкодата я забелязвам, след като угасне синята лампа за антифриза и оборотите са 1500, обръща, иначе ако е студена и подам 1500 не обръща. Шантава работа 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При рендетата и Дачия с фабрични ГО трябва и двете да са налични. Първо постига определена температура (30 или 40, не съм сигурен), след което трябва да подмине и обороти за да прехвърли. Ако не ги подмине, колата може да е напълно загряла, но на газ няма да прехвърли.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И октавията и полото са с ГИ Фобос. И двете са настроени на 30° Няма никакви драми, свързани с това, че минават на газ при по-ниска температура. Аз съм искал така да ги настроят. Така или иначе бензиновия мотор си загравя бързо по дефолт, а и двамата с жена ми имаме  навика да подгряваме колите на място, докато минат сами на газ и тогава потегляш. Това отнема 10 сек лятото или 2-3 мин при 0°

Единственото, което не е добре, е да я "настъпиш" докато още няма 50-60° щото тогава компютъра сам спира подаването на газ и директно минаваш на бензин, докато не отпуснеш педала. Това го прави и в случаи, когато мотора е загрял, но е в обороти над 5000. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, sauber написа:

При рендетата и Дачия с фабрични ГО трябва и двете да са налични. Първо постига определена температура (30 или 40, не съм сигурен), след което трябва да подмине и обороти за да прехвърли. Ако не ги подмине, колата може да е напълно загряла, но на газ няма да прехвърли.

 

И аз това се опитах да обясня по-горе. На Реното сложих ГИ Romano, преди 5 години и условията бяха точно такива. Трябва да си достигне температурата, 40°, и да подадеш газ. Мисля над 2000 оборота. В движение по неопитен водач, може и да не разбере кога се случва, но аз чувах клапана на бутилката как отваря. На колега на Астра-та не знам какъв му е ГИ, но превключва само по температура и понеже явно има нужда от настройка и обслужване, като е студено, колата изгасва, точно когато трябва да превключи на газ, ако стоиш на място. В движение просто прехълцва леко и продължава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ланди. При мен настройките са при достигнане на определена температура и при подаване на газ - на 1500 оборота прехвърля на газ. Също така винаги пали на бензин и трябва да мине някакво време(примерно минута ) за да прехвърли на газ, дори да са налични двете условия 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло всичко е въпрос на настройки, почти без значение от марката на ГИ.

На моето ренде съм с някаква измислена газова, която обаче също дава възможност да се регулира и по обороти - тази опция при мен е изключена. Тъй като съм малко по-високо и на малко по-студено и снежно от нашего брата софиЕнеца, колата ми често работи по 20-25 минути преди да потегля през зимата - като й дойде топлото си обръща на газ, а аз още копам сняг ?

Настроих я на 35 градуса, защото до София съм все на спускане - при голям студ и настройка 30 се случваше да обръща сама на бензин - недостатъчно топъл изпарител. Тази година ми е дала ядове само веднъж - някакси на -17 й дойде доста хладничко ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.