Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение относно обява


VasilenGitsov

Recommended Posts

Здравейте, спрял съм се на този екземпляр. Бихтеhttps://www.cars.bg/offer/620e7262daaaca60432088d4 Бихте ли дали мнение по снимките. Цената ми изглежда доста над реалната бихте ли казали колко е реално. От проверка в онлайн сайт ми излезе, че 2018 година е била на 205хил километра, в момента продавача твърди че е на 255хил. Излезе, че е произведена октомври 2010. Предполагам това е CR.Това което разбрах е, че е с пребоядисани брони. Има ли смисъл да се опитвам да я закарам на диагностика в ЕТ или ще ми откажат? Благодаря предварително. 

Редактирано от VasilenGitsov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @VasilenGitsov - Привет.. В момента Цените са завишени, по моя лична преценка с около 30%. И това се отнася за почти всички употребявани Автомобили. Отделно, Автомобила от обявата е средно ниво екстри, тоест, дори това отпада като причина за тази Цена. Километрите също не са малко, въпреки, че има вече екземпляри над 500.000 Километра. Риска от скъпи ремонти се повишава. От друга страна, "Skoda Superb" е рядък като модел и това вдига Цената, за Хора, които държат на точния модел. Например, за "Volkswagen Passat", с който са конкуренти (не и по вътрешни размери - тук разликата в полза на "Superb"-а е фрапираща), има много повече обяви а конкуренцуята уж сваля Цените. Ако държите на точния модел - нямате особен избор. Преди няколко Дни си направих експеримент - отворих www . mobile . de и потърсих Автомобил, като моя. Зададох следните параметри за търсене:

 

Марка: Skoda;

Модел: Superb;

Година на производство: 2014;

Каросерия: Комби;

Двигател: Дизел;

Скоростна кутия: Автоматик;

 

И като екстри добавих само любимите ми вентилирани (предни само) седалки.

 

Резултата е само 3 обави.

 

Горе долу е това положението. Ако не ВИ се правят компромиси - нямате избор.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

А, какво ще кажеш за останалите обяви за Супърб 2, дизел, седан в Мобиле бг? Защо се спря точно на тази кола с тази цена?

Набързо ги прегледах. Има и по 13-15к лв. но са голи, като пушка откъм екстри и с текстилни салони. В недобро общо визуално състояние. Пробега не го коментирам, щото няма и как да го коментирам, понеже се манипулира. Единствено меродавно е кола с история, закупена от Еуратек.

Накратко - хубав Супърб евтин няма. И в чужбина държат цена. Нищо чудно и продавачът да не е на кой знае каква печалба.Това, което си харесал е най-доброто, което се предлага в момента. Двигателят е CR. Съдя по формата на декоративният капак на двигателя. /за сигурност - CR двг. е с четирибуквен код/

За диагностиката - питай предварително в Еуратек. Мисля, че няма да ти откажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, цитат от обявата:

 

"Възможност за проверка в сервиз от страна на клиента!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледах колата, на пръв поглед всичко е наред. Няма шунове, изглежда запазена, тък там по тапицерията износено, което се очаква за 12 годишна кола. От долу има 2 петънца ръжда които не изглеждат проблемни.

Не позволи да я караме, негов колега ни повози, че му взели дилърските номера. Няма забележки. Само се чува чукането на DSG разбрах е нормално. И то се чу в началото при преминаване между R и D. Не друса, не чука. Остава въпроса с диагностиката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, VasilenGitsov написа:

Не позволи да я караме, негов колега ни повози, че му взели дилърските номера.

 

Задължително трябва да я покараш. Да усетиш автомобила. Най-малкото, като тяга на мотора, работа на ДСГ - при рязко подаване на газ и при пълна газ в движение, трябва веднага да сваля предавки и да се изстрелва. Също, предницата не трябва да "дърпа" в ляво или дясно. При право движение, спицата на волана трябва да е центрована хоризионтално. Това са критерии за евентуални удари по предния мост.

 

п.п. и да допълня нещо за цената. Когато аз търсих Супърб следих обявите в продължение на година. Вярно, не бях на зор и си имах кола. Това беше в периода 2018-19 година. Тогава Супърб от този клас струваше 15к лв. Така, че цената е завишена. Но, такъв е пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос. От долу прилагам снимка с кодовете за оборудването и на двигателя. Това което виждам е, че е CR със соленоидни дюзи. Но намирам разлика в оборудването. Тук пише Elegance (предполагам това означава   Eleg), а от онлайн проверката на VIN излиза Ambiente.  Има ли място за притеснение тук? VIN е същия като този, който използвах за проверката. 

А за въпросът защо се спрях на този екземпляр. Просто разглеждах какво има из мобиле като си зададох паранетрите които искам. Грабна ми окото на 70 километра от мен е и факта че е нова обява. Следя 2 пъти на седмица обявите. Също така продавача беше отзивчив като ми изпрати снимка на талон да го проверя. За жалост на място останах разочарован (от продавача, не от автомобила). IMG_20220220_121710.thumb.jpg.c1ff65a0b9abaaa2fc61c10a12d0f99a.jpg

Редактирано от VasilenGitsov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @VasilenGitsov - Какво чукане от/в "DSG"-то? При мен няма никакви звуци от там. Нещо започва да не ми звучи ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, VasilenGitsov написа:

Но намирам разлика в оборудването. Тук пише Elegance (предполагам това означава   Eleg), а от онлайн проверката на VIN излиза Ambiente.  Има ли място за притеснение тук?

 

Ambiente мисля нямат опция за кожен салон, джанти 18" и др. Чист Елеганс си е.

Миро @tuningmania по ги разбира екстрите.

 

Преди 1 час, tuningmania написа:

Какво чукане от/в "DSG"-то? При мен няма никакви звуци от там. Нещо започва да не ми звучи ОК.

 

Може нещо лоста да е изщракал. Ако е била напъната кутията и спирачката не е натисната достатъчно.

От тук е трудно да преценим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @joro-120L - Има ли Хора, които пускат цялата тежест на Автомобила да легне на автоматичните скорости? А леле, мале..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го чувах от вън не от вътре. Все едно се местят чакрите, малко ми е трудно да го обясня. Имаше една цяла тема относно този звук. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @VasilenGitsov - Нека го кажа така - от никъде не трябва да чуваш нищо от автоматичните скорости. Изключваме ако е станало така, както @joro-120L спомена, че това го бях забравил..

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По време на самото шофиране не се чу никакъв звук или шум, работеше перфектно. Чу се само в началото като я изкарвше и беше напред, назад. Сигурно е това, за което колегата спомена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2022 г. at 23:35, VasilenGitsov написа:

Здравейте, спрял съм се на този екземпляр https://www.cars.bg/offer/620e7262daaaca60432088d4 .......

 

Супърба го е хванала липсата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Здравейте, колеги, дайте мнение, какъв разход дава, като мотор добре ли се представя, за какво трябва да се внимава? Харесва ми, но май нямат много място в багажника.

https://m.olx.bg/d/ad/skoda-rapid-spaceback-CID360-ID9cHwb.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.04.2024 г. at 13:58, R_lucky написа:

Здравейте, колеги, дайте мнение, какъв разход дава, като мотор добре ли се представя, за какво трябва да се внимава? Харесва ми, но май нямат много място в багажника.

https://m.olx.bg/d/ad/skoda-rapid-spaceback-CID360-ID9cHwb.html

Щом си събира гумите без да пипаш седалките значи багажника е достатъчно голям.

На тези километри и карана само с българска нафта е напълно възможно дюзите да са тръгнали, а не знам на този вариант на двигателя дали могат да се рециклират, или е като при мен - 800 на бройка.

За разхода никой не може да ти каже, защото той изцяло зависи от пълнежа между седалката и волана. На градско зависи и от това кой град и в кои части се кара. На извънградско варира от под 4/100 при силно желание за икономично шофиране, до над 8 ако имаш оловен десен крак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен че 1.6 и то фейс не е с дюзи Сименс, може би са Делфи или Бош те подлежат на рециклиране тоест не са пиезо при положение че на 220 к км би трябвало да мине поне още толкова 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.