Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачни маркучи


vladkant

Recommended Posts

Здравейте и честит празник!

Да помоля за съвет и насоки за смяна на задни маркучета на спирачките за окти 2003, дизел, 4х4

Днес поради някаква причина изби при задно ляво колело маркуча и останах без спирачки. 

Ще съм благодарен за съвети и насоки как се сменят и ориентировъчни цени на частите.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, vladkant написа:

Здравейте и честит празник!

Да помоля за съвет и насоки за смяна на задни маркучета на спирачките за окти 2003, дизел, 4х4

Днес поради някаква причина изби при задно ляво колело маркуча и останах без спирачки. 

Ще съм благодарен за съвети и насоки как се сменят и ориентировъчни цени на частите.

Благодаря предварително.

Щом е избил  ,сменявай всичките особенно предните,не са скъпи ,нова течност ,обезвъздушаване и газ.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина сменяй всички. Да не те предаде в неподходящ момент някой от другите. Не са първа младост. Ако има за модела метални и не са съществено по-скъпи - вземи такива. Подобрява се осезателно спирането. За съжаление не мога да те ориентирам за цени. Смяната не е трудна, но ако не искаш да си цапаш ръцете - сервиз на който може да се довериш си намираш и за ден трябва да е ОК. Ако сам ще я правиш и имаш време - вземи ремонтни комплекти за апаратите и ги зачисти. По е ще знаеш, че по тея възли няма какво да пипаш вече. Само внимавай много с пробните за обезвъздушаване! С времето са запекли 100%, та гледай да не ги скъсаш, че...е филм после. Успех!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско. За време се надявам да ми стигне, че сридата на месеца пак изчезвам командировка....за сервиз не съм сигурен, защото единият вариянт е тепърва да търся сервиз където да я правят, другият е да ползвам сервиза където до момента я поддържаха- там съм в размисли и страсти дали въобще да ги търся повече (лични причини, иначе съм много доволен от работата им). 

Да, разбира се че ще ги подменя всички, защото ми е ясно че щом една е тръгнала, значи и другите ще я последват- а за спирачки не е добре като идея да им трепериш....

Т днес ще пия една рИкия и ще помисля над въпроса дали аз да ги правя или на сервиз....ама в тоя студ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zloQQ написа:

Не са първа младост.

 

Лека усмивка породи това у мен. Спам е, ама да кажа.

На 120ката съм с оригиналните маркучи - 32г. вече.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, vladkant написа:

днес ще пия една рИкия и ще помисля над въпроса дали аз да ги правя или на сервиз....ама в тоя студ....

 

 Поне две ракии, за да вземеш правилно решение! :)

 

Ходи на сервиз. Може да видиш зор при демонтажа на маркучите, после ти трябва човек и за обезвъздушаването, крикове, сваляне на гуми.... Сигурен ли си, че е маркуч. Да не е изтървал спирачния цилиндър.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, joro-120L написа:

Сигурен ли си, че е маркуч. Да не е изтървал спирачния цилиндър.

Предполагам че е маркуч, тече (по точно пръска яко), от към носач или там каквото е....ще кача снимка днес, за да не приказвам глупости. Локвата е точно пред задната гумата, в самото начало на калника. Ако е цилиннър ще е или диска омазнен или зад гумата.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, vladkant написа:

Днес поради някаква причина изби при задно ляво колело маркуча и останах без спирачки. 

 

Затова си помислих да не е от цилиндъра.

 

Преди 1 час, vladkant написа:

Ако е цилиндър ще е или диска омазнен или зад гумата.

 

Точно. Мерси.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не описах точно къде и как. След малко слизам да видя точно за какво става въпрос....че имам съмнения че малко са резнати маркучите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това маркуче е избило, там има пластмаса която събира доста гняс.....поне не са ги резнали, понеже и това предполагах....

И взех решение да я водя на сервиз да ги правят, понеже се сетих че е и за обслужване- ремъци (плюс ангренажен), масла, филтри милтри.....

На едната снимка е маркуча с натрупаната ръжда по него.

Като пари гледах в аутодока че са около 50 кинта, но не съм сигурен че съм гледал правилните маркучи

Благодарско за мненията и препоръките :)

20220304_131400.jpg

20220304_131227.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи от еура тек не са скъпи по спомен за моята беше към 35лв ,а е с барабани и мисля че по- дълъг 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите (по точно метални тръбички), са сменени на единична цена 55 лева.

Не препоръчвам да ходите в автосервиз Бг авто в младост.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.