Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Христос Воскресе !
Бъдете живи и здрави и благословени !

 

След няколко изпръскани спрея за обезмасляване, достигнах до заключението, че проблемът идва от частта която е маркирана.

Бихте ли споделили, каква е тази част, и дали подлежи на ремонт, или трябва нова такава?

20220424_092713.jpg

20220424_092745.jpg

20220424_092923.jpg

20220424_092946.jpg

Публикувано

Имах такъв теч.

Варианти бяха нов сноп с цена която не е ок за джоба.

Или БГ ремонт силикон.

Избрах втория, няма теч от там вече три години.

 

 

Публикувано

Да захранването за дюзите е 200+ лева, капакът на клапаните е 400+ лева.
Въпросната част е вече третирана със силикон. Ще видим как ще е положението.

Остава като вариант за проблема и уплътнението на горивната помпа.

Публикувано

Вече няколко дни, след третиране със силикон на въпросната букса на кабелите на помпа дюзите, които влизат в двигателя, няма омасляване.
 

  • Одобрявам 2

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.