Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Батерия за ключ за О2


winrg

Recommended Posts

Здравейте,

От известно време ми се появи проблем с ключа. Бях оставил колата за боядисване на детайли по каско. Като ми я върнаха дистанционното отключване не работеше. Предположихме, че батерийката в ключа е умряла. Отключих механично, запалих и си тръгнах. Отворих ключа, видях че батерийката е най-обикновена CR 2032 и я смених. 3 или 4 дни по-късно отново умря. Отново отключих механично, но при завъртане на ключа тръгна само радиото. На таблото не светна нищо. Реших че е от евтината батерийка и сложих пак нова. След 3 дни отново няма ток за отключване и никакви признаци за живот на таблото докато не сложих нова батерийка. Купих Duracell с удължен живот, но отново живеят само 3 дни.

Странното е, че няма значение дали съм ползвал ключа активно през тези 3 дни или само си стои вкъщи.

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, пробва ли само да извадиш и да сложиш същата батерия след като спре да работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, дали случайно не са държали ключа в кофти условия и да се е овлажнил? Евентуално да се поразглоби и изсуши ако е това. Аз си поръчах китайче за втори ключ и забелязвам че при него също бързо приключва батерията, но при мен е само за резерва. Следя с интерес, дано се разреши проблема, успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерих новата батерия и показва 3,3 волта. След 3 дни като спре да работи вече показва 2,8 волта. Ще пробвам следващия път да извадя и сложа същата батерия. По-странно ми е защо не иска да запали като спре да работи дистанционното.

Направих и следния експеримент: Слагам нова батерия, за да мога да отключвам и заключвам. Отключвам от дистанционното, след това заключвам механично с ключа. Махам батерията, отключвам с ключа и колата пали без да има батерия в дистанционното. Ако съм заключил дистанционно и спре да работи, после няма никакви признаци на живот като завъртя ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих бърза справка с няколко ключаря и казаха, че най-вероятно има утечка и затова пада батерията. За нов ключ ме оферираха между 200 и 300 лв. Обадих се и в ЕТ - нов ключ е 170 лв с доставка до 10 дни.

В алиекспрес гледам се продават платки и кутийки за такъв ключ на доста по-ниска цена, обаче остава въпросът за програмиране и обучение след това.

Някой знае ли каква е процедурата по обучаване на нов ключ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с единия ключ на Реното. Не че ми беше кой знае какъв зор, но кофтито при тая кола беше, че или някога в миналото нещо е правено или ключалките нарочно са били блокирани против кражба още по рождение, та не можех да я отключа и заключа ако не работи дистанционното. Смених 2-3 пъти батерията и се отказах. Изкарваше по 1 месец. Веднъж дадох ключа на един колега, пипна леко спойките с поялник под лупа и след това, мисля че консумацията изчезна, но не мога да гарантирам, тъй като след около 2 месеца продадох колата. 

Относно обучението, може би @PIIIcoppermine ще може да ти помогне, стига да иска. 

Редактирано от ghost_rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето китайче беше голяма мъка, минах през няколко ключаря дето ми разтягаха едни дълги размисли как може да стане може и да не стане, ако имаш време, звънни/посети http://maximumkeyservice.com/

от белия списък, хората са кадърни и мисля че ще свършат работа с обучение на нов или оправия на стария. Моя след уговорка, беше програмиран за 20 мин, за цената нямам спомен но беше по-малко отколкото

искаха другите.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като днес е почивен ден реших да си поиграя и да отворя ключа. Намерих тези 2 клипчета, които показват как се отваря такъв ключ:

 

 

 

Ако смятате да използвате оригиналната кутийка на ключа отново, препоръчвам да следвате стъпките от първото клипче. И при двата се чупи част от пластмасата вътре в кутийката, но при първия метод не ми изглежда толкова фатално. След като отворих кутийката видях ето това:

 

IMG_20220506_091414.thumb.jpg.768712db3ecd8cb4cd3467941e1615ad.jpg

 

IMG_20220506_092037.thumb.jpg.8e364168aad58882933019998bb49fe7.jpg

 

IMG_20220506_092106.thumb.jpg.5f0717e329944c157340ad6ef104422e.jpg

 

IMG_20220506_092409.thumb.jpg.6e7733448fcb5fd3a841e6a0c99ad933.jpg

 

IMG_20220506_092431.thumb.jpg.0410b3552658359c4d6a8a2dcd65bc7d.jpg

 

Явно е влязла вода отнякъде и е направила поразия. Това дали и с какво мога да пробвам да го изчистя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ключ май е паднал в някаква кофа с вода. Само от заливане не може да влезе толкова влага. За почистване контактен спрей и четка за зъби, ми изниква на прима виста. Не знам обаче самите бутони под фолиото как ще се почистят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за идеята. Ще пробвам с контактен спрей където се виждат поразии. Не мисля, че има нужда да чистя под бутоните.

Днес реших да покарам колата с резервния ключ и се появи нов проблем.

Незнайно защо не си разпознава фаровете. Не успях да направя нищо по тях освен да прочета грешките.

Приемам всякакви съвети и по този проблем.

 

Saturday,07,May,2022,16:25:30:58610
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 22.3.1.4
Data version: 20220505 DS337.0
www.Ross-Tech.com


VIN: TMBGT61Z8B2017111   License Plate: 2998
Mileage: 313880km-195035mi   Repair Order: 



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 55: Headlight Range       Labels: 5M0-907-357-V2.clb
Control Module Part Number: 5M0 907 357 C    HW: 5M0 907 357 C
  Component and/or Version: AFS-Steuergeraet    0142
           Software Coding: 1507354
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
           Additional Info: 7L6941329B  AFS-Lst.-Modul l    0004   7L6941329B  AFS-Lst.-Modul r    0004   
                      VCID: 34FDD640C72F0DBFAB-8060
4 Faults Found:

01042 - Control Module; Not Coded 
            000 - - - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 124
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid

02656 - Power Output Stage for Left Headlight (J667); Not Coded 
            000 - - - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 124
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid

02657 - Power Output Stage for Right Headlight (J668); Not Coded 
            000 - - - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 124
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid

01539 - Headlights Not Adjusted 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100101
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 124
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        Invalid
                        Invalid
                        Invalid

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за фаровете се изчисти само, но не мога да изтрия горното мнение. Явно като се рестартира колата се изчиства напълно грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко за развитието на проблема с ключа. Почистих платката с контактен спрей и четка за зъби както предложи ghost_rider. След това я оставих 2 или 3 дни да може да се изпари всичко.

Една от спойките не изглеждаше много добре след почистването, пипнах я малко с поялника и събрах всичко в кутийката. Сложих нова батерийка и го оставих да отлежава. Минаха 4 дни от тогава и батерията все още е като нова. Още не съм ходил да пробвам колата дали ще запали, ще има ли грешки, но и това ще стане тия дни.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.