Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с мигачи


Long74

Recommended Posts

Здравейте, проблема е следния:включвам десен мигач, първо мига левия два - три пъти, после тръгва десния или обратно. Не винаги го прави. Моля, ако някой е имал този проблем да сподели. Колата е О2. Благодаря! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро имах същия проблем. Свалих лостчето, разглобих го и почистих контактите на платката.

Сега вече всичко работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко са износени контактните пластини и пистите. Може и да покара още, не пречи да опита с почистване и нова смазка. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това предложих и аз и ако не стане, тогава колегата да прибегне до смяна.

В Еуратек лостчето е 200+ лева и ако може да си ги спести е добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Атанас написа:

Скоро имах същия проблем. Свалих лостчето, разглобих го и почистих контактите на платката.

Сега вече всичко работи нормално.

Колега, волана сваля ли се или остава на място? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се сваля. Първо еърбега, волана ( маркираш положението му ), след това корите от кормилната колона. Отдолу е хванат модулът и той се сваля, като внимаваш да не разместиш положението на лентовия кабел. Като свалиш модула лостчето излиза напред( подпъхваш зад него широка отвертка и се откопчава. След това отваряш лостчето, почистваш и сглобяваш по обратния ред. При мен след това светна лампата за еърбега заради разкачанито му, но с VCDS изчистих грешката и всичко е наред. Вече две седмици от цялата процедура и мигачите си работят перфектно. Нещо важно до допълня - за развиването на волана ще ти трябва накрайник XZN 12 ( подобен е на торкса, но е с повече шлици ), не опитвай с друго, че ако развалиш главата на болта- няма развиване.

Редактирано от Атанас
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам да се работи на изключен акумулатор от съображения за сигурност, а и за да не засече разкачването на еърбега.

Ето за справка, как изглежда при О1. 

 

IMG_20200701_174031.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, ghost_rider написа:

Препоръчвам да се работи на изключен акумулатор от съображения за сигурност, а и за да не засече разкачването на еърбега.

Ето за справка, как изглежда при О1. 

 

IMG_20200701_174031.jpg

Да, аз бях го разкачил, но въпреки това излезе грешката, но след изтриването нямаше проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за насоките! Разглобих, почистих, смазах и сглобих. Засега всичко е ОК! Да видим докога. Хубав ден на всички и без аварийни километри! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.