Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чуденка за двигател


баш майстора

Recommended Posts

Здравейте,

Дойде време да се разделяме с настоящото возило (О2 FL 1.6 MPI комби 2012) и обмислям да си взема О4 комби. Понеже бюджета не е безграничен, вариантите ми са 1.0 или 1.5, ниво на оборудване амбишън или бизнес. Чуденката ми е за 1-литровия мотор - слизам от 102 коня (няма да коментирам колко от тях са останали след 10 години) така че съм наясно че колата ще е далеч от "бегачка", но да не е пък съвсем без душица. В Еуратек нямаха тестова такава и нямаше как да я покарам за да преценя сам. Със сигурност 1.5 е за предпочитане, но пък и разликата от 5 000 лв. не е малка за моя джоб.

Ако някой е карал 1.0 бензин, ще съм благодарен ако сподели впечатления. Ако пък някой (софиенец) реши да ми покаже такава... ще ми направи неоценима услуга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5000 лв. разсрочени за 60 месеца , не са чак толкова много.

Аз лично бих заложил на 1.5 и бих спестил от неща , които могат да бъдат добавени в бъдеще.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@баш майстора, я дай да видим, какво конфигурираш ако може. @The Best Formanе прав, че може да се спести някоя друга екстра (камера например, която си е цифра) и да се вземе хубав двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 бензин, ръчка, комби, оборудване Ambition с базовото синьо и няколко дреболии, като платените 16-ки джанти и допълнителните кори за лоши пътища излиза малко над 50 хилки. Ако се добави и пакет Бизнес (завиващи халогени, амбиентно осветление, подгрев предни седалки и затъмнени стъкла отзад) цената отива над 52 хиляди. Същата окомплектовка, но с 1.0 мотор е около 47 хиляди. Проблемът е че в тия нива на оборудване няма дигитално приборно табло, мултимедията е малката и свързването на мобилните телефони е само с кабел през USB. Започвам да се замислям за Сеат Леон комби, където за същите пари май ще имам освен всичко изброено по-горе и цвят металик, 17-ки и камера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, Сеат със сигурност предлагат по-до то оборудване. Добра идея е да ги "преслушаш". Както и може да видиш дали някъде из VAG нямат върнати автомобили на никакви километри... Изскачат не лоши сделки понякога, особено ако имаш кеш наличен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @баш майстора хвърлете един поглед на ниво оборудване Стайл за Октавия Комби, там за 52 560 лева по ценова листа получавате 1.5 ТСИ 6М със 17" джанти, 10"Болеро и други благини.

 

https://www.skoda-auto.bg/_doc/42f457d4-bcdc-4b42-bb0d-be571c6853f6

 

Освен това, в чист вид, е по-вероятно колата да дойде в някакъв поносим срок, а различните екстри понякога удължават срока на производство.

 

Е, за нашите условия, корите в Пакет 'Лоши пътища" са доста полезна екстра.

Аз имам такива на О3 1.4 ТСИ 6М Вижън и определено съм много доволен.

 

В крайна сметка, решението е Ваше, все пак Вие вадите парите.

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@баш майстора, ти си! За 50К, сравнено с това, което смяташ да вземеш... евентуално след 180 работни дни (ако тепърва ще поръчваш), мисля, че си заслужава вниманието (особено ако имаш парите)!

Успех! И да почерпиш скоро :)

937223253_Screenshot_20230410-0322512.thumb.png.ec978c084dd6f04298fbbb660af731de.png

 

https://www.facebook.com/marketplace/item/1308687183013147/

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това:

 тия нива на оборудване няма дигитално приборно табло, мултимедията е малката и свързването на мобилните телефони е само с кабел през USB"

и това:

"завиващи халогени, амбиентно осветление, подгрев предни седалки и затъмнени стъкла отзад"

без да се замислям бих го жертвал за по-добър мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, baijoro написа:

Това:

 тия нива на оборудване няма дигитално приборно табло, мултимедията е малката и свързването на мобилните телефони е само с кабел през USB"

и това:

"завиващи халогени, амбиентно осветление, подгрев предни седалки и затъмнени стъкла отзад"

без да се замислям бих го жертвал за по-добър мотор.

И аз споделям същото мнение, но всеки ползвател е различен. 
Карах съвсем на скоро пасат с 1.5тси към 1000км основно магистрали и като динамика колата бива (съпоставимо със сегашния ви автомобил със сигурност ще ви се види супер), но като разход ми се видя доста лаком - при скорост ~150км/ч на темпомат отиде бая над 9л/100км. Предполагам, че и при 1.0 положението ще е същото като разход или по-висок, но при доста по-слаба динамика. 
До колкото успявам да съм в час, проблемът с полупроводниците вече не би трябвало да съществува. Всички са се презапасили, производителите намаляват драстично производството, защото няма търсене. Отделно на все повече места срещам инфо за изключително голям брой автомобили, които са произведени, но няма кой да ги купи (става въпрос основно за Китай). Тези два фактора би следвало да обуслявят намаляване на цените на новите автомобили в средносрочен план. Та ако не ви е наложаща замяната с ново возило, след известно време за тези 50к би трябвало да получите "повече" автомобил и то без да трябва да се чака 5-6-7 месеца.

Поздрави,

Влади

Редактирано от piccinini
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

,Айде, още една нова-нова е на пазара за съжаление...

"Здравейте, колеги!

След дълго месечно чакане пристигна новата Шкода, която поръчах в Еуратек Ауто София.

Тъй като мина доста време от поръчката и от тогава до днес се промениха много неща, автомобила ми е непосилен по възможностите. Ако на някой не му се чака и иска чисто нов автомобил, готов в магазина моля да се свърже с мен на номер 0895254545.

Прилагам данни за авгомобила:

Шкода Октавия, седан пакет Едишън 1,5 TSI 110kW, 150 к. с. 6М

Лети джанти PERSEUS, сребристи, 7,5J x 18

Цвят лава син металик

Освен пакет Едишън, автомобила е с добавени екстри от мен.

Цена на автомобила в магазина 53,0064лв.

Тел за връзка с мен за повече подробности 0895254545."

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложението звучи изкусително, въпреки че надхвърля бюджета ми, но за съжаление не е комбе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, баш майстора написа:

Предложението звучи изкусително, въпреки че надхвърля бюджета ми, но за съжаление не е комбе...

Пълно щастие няма .. разликата не е голяма в обема на багажника , но хечбека има по-голям отвор (влизат по-големи неща).

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 литра е разликата в багажния обем между лифтбек и комби при Октавия 4 - 600 и 640.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, РусенскоВарено написа:

40 литра е разликата в багажния обем между лифтбек и комби при Октавия 4 - 600 и 640.?

Предполагам знаете, че в сметката за обема на багажника при комбитата влиза само пространството под щората. Над нея до тавана има още толкова, така че да не говорим за еднакви багажници.?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 години , като взех Фабия 3 комби и я паркирах до Фабия 1 комби , се оказа , че е по-широка и по-дълга с много .. демек ако сега се оправяш със Супърб 1 , много вероятно Октавия 4 да ти е даже голяма .. растат гадините , а лентите на кръстовищата ги стесняват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, баш майстора написа:

Предполагам знаете, че в сметката за обема на багажника при комбитата влиза само пространството под щората. Над нея до тавана има още толкова, така че да не говорим за еднакви багажници.?

Кората/щората на багажника и на двата автомобила е на едно ниво. Откъде идва разликата от 40 л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, баш майстора написа:

Предполагам знаете, че в сметката за обема на багажника при комбитата влиза само пространството под щората. Над нея до тавана има още толкова, така че да не говорим за еднакви багажници.?

Моля?! Грънци
Обемът на багажникът е обемът на цялото товарно пространство зад последният ред седалки - от калник до калник и от под до таван. Погледни двете купета (лифтбек и комби) в профил и зад страничното стъкло на багажника ще видиш тези 40л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Logrus написа:

Моля?! Грънци
Обемът на багажникът е обемът на цялото товарно пространство зад последният ред седалки - от калник до калник и от под до таван. Погледни двете купета (лифтбек и комби) в профил и зад страничното стъкло на багажника ще видиш тези 40л.

Майстор Чафо, до кората/щората ги мерят, нагоре не.

 

Screenshot_20230420_200451_Firefox.thumb.jpg.9cdbb0f32f8bf0c58679bfb00ece77e2.jpg

 

https://www.skoda-auto.bg/_doc/92678bdf-8f6b-440e-9899-d58c729d1996

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, приятелю, една бърза кръчмарска сметка да направим ? - ако кората на двете купета е на едно ниво, т.е. височината на багажникът е еднаква, ако широчината на купетата (съответно на багажниците) е еднаква, но на лифтбека багажникът е по-дълъг със сантиметър, как точно обемът на комбито ще е по-голям с 40л.?
На горната картинка имаш и едни червени линийки, които ти показват къде минава кората на тавана - продължаваш линията на гърба на задната седалка до тавана и тогава мериш обем на пространството затворено от калниците, тавана, пода, задната седалка и задният капак. Разликата в обемите идва от по-дългият таван и по-изправената задна врата на комбито.
 

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От чуденка за двигател, докъде я докарахме.?

 

Аз от лифтбека на О3 съм доволен, не съм се оплаквал от липса на място, три къщи пренесох с тая кола за 6 години.

 

Виж, двигателят е по-важен, а нещо, дето е с 1/3 по малко от друго, с 1/4 по-нисък въртящ момент, с разлика от само 30 кг между общото тегло на автомобила с по-големия двигател, това не може да ме привлече.

 

Комби или лифтбек, все тая.

 

Колегата си решава, парите са негови.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, РусенскоВарено написа:

От чуденка за двигател, докъде я докарахме.?

 

Абе опитваш се ти да ми сипеш три литра бира в половинка халба, ама айде ??

Лично аз съм фен на буркановозите, но си признавам, че лифтбека изглежда по-добре (хваща ми окото), а какво ще си хареса колегата и той даже не знае още ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Logrus написа:

Абе опитваш се ти да ми сипеш три литра бира в половинка халба, ама айде ...

Говориш на "дрът" кръчмар (в занаята е от дълго) .. та може и да ги докара до десет литра (в сметката) ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, The Best Forman написа:

Говориш на "дрът" кръчмар (в занаята е от дълго) .. та може и да ги докара до десет литра (в сметката) ?

Знам аз, ма Ицо е пич - повече от 5 кила няма да ми надпише, и то ще е в графа "ако мине" ?
Оспамихме на колегата темата и ще вземе някой мод да ни счупи зъбите ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се омешаха нещата.

 

Беше искам за теа пари това, с тия благини

И изведнъж се намеси багажника.

Консултативен съвет стана.

 

Квото и да кажем, бъдещия купувач си има мнение, на база неговите си виждания и разбирания, в унисон с разполагаемия бюджет.

 

За мен оптималният вариант е Октавия 4 комби, 1.5 TSI 6M, 150hp, ниво на оборудване Style.

 

Вмества се в горната граница на бюджета, изпълнявайки до голяма част желанията на автора на темата.

 

Но не са парите мои, не решавам аз.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Logrus написа:

Ице, приятелю, една бърза кръчмарска сметка да направим ? - ако кората на двете купета е на едно ниво, т.е. височината на багажникът е еднаква, ако широчината на купетата (съответно на багажниците) е еднаква, но на лифтбека багажникът е по-дълъг със сантиметър, как точно обемът на комбито ще е по-голям с 40л.?

Алоу, майсторе, нерде сантиметър, нерде милиметър - я погледни пак чертежа ?

Разликата от 40 литра идва от това, че щората на багажника на комбито е тънка и успоредна на дъното. При лифтбека на това място тряскаш един дебел капак с всичките му кори и чудесии.

 

Екскюзми за офтопика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.