Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 1.8T Automatic / 2004


boyan.kalev

Recommended Posts

Здравейте Група, 

Наскоро станах член в skodaclud.bg тъй като искам да закупя Skoda Octavia 1.8T Automatic 2004 (4-ри степенна кутия), така че вашето мнение, отзиви, съвети и прочие ще са от много голяма полза за мен :) Колата искам да я използвам за семейна и съм се насочил към комби модела както и мисля след известно време да сложа една газова оредба - ще ми се да я взема без газова и покарам на бензин поне 1000км и видя дали е масларка. До колко знам 4-ри степенните кутии са много издражливи,а и самата поддръжка е по - приемлива от колкото 5 степпените, но само знам без да имам опит с тях :)

- предварително се извинявам ако е имало такава тема, но не намерих информация за 1.8Т автоматик 

 

Благодаря предварително за разбирането и хубав ден !

:)

 

 

 

 

 

Редактирано от boyan.kalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя със сигурност е ОК. Дори да вземеш кола с газова, винаги може да я караш само на бензин. Макар това, на какво я караш да няма значение. Ако лапа масло - ще е постоянно, независимо от горивото, което ползваш. Купето и окачването са здрави и евтини за подръжка. Ел. инсталацията има своите слаби страни обаче. Лошото в цялата работа идва от там, че да намериш читав екземпляр е мисия невъзможна, почти съм сигурен. Все пак говорим за автомобил на ~20 години... 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloQQ, 

Благодаря много за информацията, оцепявам го наистина :) 

Относно читави екземпляри на 20 години .... няма как да има и съм напълно съгласен с теб, идеята ми е да си я постегна лека по - лека  :) не очаквам да е в "УАУ" състояние, "качвам се и кавам" :) 

Още веднъж благодаря за съдействието в кратък срок мисля да се похваля какво съм взел :) 

Хубава вечер ! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шансът да намериш автоматик с читав двигател е по-голям отколкото при кола с ръчни скорости, особено от това поколение автомати. Проблемът ще е в разхода, 1.8т и без автомат не е е икономичен, а пък с този ретро автомат, няма как да харчи под 15 в града. https://www.cars.bg/offer/63b5461c9d59c0064c02e1c2

Това ми хвана окото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид , че Фабия 1.4 с три степенен планетарен автоматик дава 14- 15/100 в града , 1.8Т ще отиде и малко нагоре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, The Best Forman написа:

Предвид , че Фабия 1.4 с три степенен планетарен автоматик дава 14- 15/100 в града , 1.8Т ще отиде и малко нагоре :)


Само една малка поправка, уважаеми Дон Чичи !

ХаФтоматът на цитираната от теб фОбия, е 4 /четири/ степенен !

Това, че преди позиция “D” на лоста за превключване, има позиции с номерация съответно 1, 2 и 3, е съвсем друго нещо. Дава ти възможност, да ограничиш превключването и респективно да се движиш или само на първа предавка, или да превключва до втора или до трета. 
Нормално е, да няма до четвърта, защото това е последната, позиция “D” и би било безсмислено !

 

П.П. Подозирам, че ако въпросният навес, се шофира от Вас, а не от притежаващия го възпълничък ходещ гръмоотвод, разходът би бил с около 1/3 по нисък :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, niki написа:

Шансът да намериш автоматик с читав двигател е по-голям отколкото при кола с ръчни скорости, особено от това поколение автомати. Проблемът ще е в разхода, 1.8т и без автомат не е е икономичен, а пък с този ретро автомат, няма как да харчи под 15 в града. https://www.cars.bg/offer/63b5461c9d59c0064c02e1c2

Това ми хвана окото. 

Според мен няма логика в това. Аргументите ми са първо по-малкото на брой 1,8т екземпляри с автомат и то 4 степенен спрямо ръчна ск. кутия, и другото е точно липсата на 5-та предавка. При движение с висока скорост все е в лютеницата. 

 

П.п на мем 5 не ми стигаха и сложих 6, та за 4 ще е убийство поне за мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката според мен, е че в повечето време автоматът държи оборотите в оптимален диапазон. Т.е. не може да я ръчкаш постоянно в червеното. Не знаем и предавателните числа все пак. Да не говорим, че не всичко е магистрала. А и колата е бензинова. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.