Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Полиране на фарове и покука на нов автомобил!


Recommended Posts

Здравейте!
Не знам дали точно тук е мястото но честно казано намерих само стари теми по въпроса...

Моля, някой ако има идея къде правят читаво полиране на фарове в София и е актуална нека да сподели :)

Другото е че търся съвет за покупка на нов семеен автомобил...при сравнително ограничен бюджет...
Принципно със жена ми сме се насочили към Октавия комби - 2 или 3(3 по-скоро не защото май няма да стигнат финансийте, но не я изключвам), Супърб коби 2-ка или някакво друго комби или ванче.
Идеята е да е бензин с ръчни скорости и възможно най-голям багажник който да побира 3 кучета и едно бебе :)

Та колеги, моля споделяйте идеи, мисли и насоки...благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фаровете - ST Retrofit 

Страхил Тошков.

Като ориентир, за чифт фарове с фабричен ксенон ми иска 400лв., което включва разглобяване/сглобяване на фаровете, рециклиране на рефлектори, лупи за ксенона, полиране на "стъклата" и облепване със защитно фолио. Това е цената ако му занеса само фарове - за демонтаж/монтаж нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Мица си ги полирах сам. Купих си полир пасти от Rock-end-roll за 5лв, машината си я имах, но самата тя струваше под 200лв и си ги направих сам. Отнема 1/2 час. Единствено нямах лак да сложо, но докато не мина колата през "безконтактно" миене фаровете не мръднаха. А лака не е кой-знае колко скъп. Та тия 400лв ми се виждат "малко" много.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Gremlin4e написа:

Здравейте!
Не знам дали точно тук е мястото но честно казано намерих само стари теми по въпроса...

Моля, някой ако има идея къде правят читаво полиране на фарове в София и е актуална нека да сподели :)

Другото е че търся съвет за покупка на нов семеен автомобил...при сравнително ограничен бюджет...
Принципно със жена ми сме се насочили към Октавия комби - 2 или 3(3 по-скоро не защото май няма да стигнат финансийте, но не я изключвам), Супърб коби 2-ка или някакво друго комби или ванче.
Идеята е да е бензин с ръчни скорости и възможно най-голям багажник който да побира 3 кучета и едно бебе :)

Та колеги, моля споделяйте идеи, мисли и насоки...благодаря ви предварително!

 

Привет,

Аз лично полиране на фарове не съм правил. Видял съм ефектна на работата на тенекеджията ми обаче върху коли, които са около мен. Смело мога да кажа, че се справя отлично. Нямам никаква идея за цени. При интерес мога да изпратя негов контакт. Намира се в Манастирски ливади запад :) Доста народ взе да се занимава с тая услуга, единици от които качествено. Има си специфика за всеки фар, как се защитават ръбчета след полиране, за да не почне отлюпване на защитният слой и т.н.

 

Ако си вземете Октавия Комби и направите компромис бебето да се вози на задните седалки, а не в багажника, мисля, че ще сте ок :)

Шегата на страна. По това, което чета, по-скоро оставам с впечатление, че търсиш най-вече практичен и здрав автомобил. Което говори по-скоро за Октавия от колкото за Супърб. Ще спестиш доста от покупна цена и да, ще загубиш някоя и друга екстра и определен комфорт, но отново, четейки какво си писал, по-скоро за теб ще е все тая. Тук обаче идва проблема с бензиновите мотори. Читави немски през последните почти 15 години напрактика няма. Което не означава, че автоматично ще сдухат като ги купиш, но потенциала за това съвсем не е малък. Ако търсиш дурако устойчив автомобил, който да има и пространство и просто да върши работа, по-скоро се насочи към Южна Корея/Япония като страна на произход :)

 

преди 35 минути, PRR написа:

Та тия 400лв ми се виждат "малко" много.

 

 

Това за което говори @Logrus обаче далеч не е просто полиране на пожълтели фарове, а пълен рециклаж. Нещо, което по-скоро не е въпроса на колегата май :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 2 часа, sauber написа:

 

Привет,

Аз лично полиране на фарове не съм правил. Видял съм ефектна на работата на тенекеджията ми обаче върху коли, които са около мен. Смело мога да кажа, че се справя отлично. Нямам никаква идея за цени. При интерес мога да изпратя негов контакт. Намира се в Манастирски ливади запад :) Доста народ взе да се занимава с тая услуга, единици от които качествено. Има си специфика за всеки фар, как се защитават ръбчета след полиране, за да не почне отлюпване на защитният слой и т.н.

 

Ако си вземете Октавия Комби и направите компромис бебето да се вози на задните седалки, а не в багажника, мисля, че ще сте ок :)

Шегата на страна. По това, което чета, по-скоро оставам с впечатление, че търсиш най-вече практичен и здрав автомобил. Което говори по-скоро за Октавия от колкото за Супърб. Ще спестиш доста от покупна цена и да, ще загубиш някоя и друга екстра и определен комфорт, но отново, четейки какво си писал, по-скоро за теб ще е все тая. Тук обаче идва проблема с бензиновите мотори. Читави немски през последните почти 15 години напрактика няма. Което не означава, че автоматично ще сдухат като ги купиш, но потенциала за това съвсем не е малък. Ако търсиш дурако устойчив автомобил, който да има и пространство и просто да върши работа, по-скоро се насочи към Южна Корея/Япония като страна на произход :)

 

 

Това за което говори @Logrus обаче далеч не е просто полиране на пожълтели фарове, а пълен рециклаж. Нещо, което по-скоро не е въпроса на колегата май :)

 

За фаровете - да, питам просто за едно полиране на Киа-та на жената че ще я миеме и ще я пускаме за продажба защото няма място в багажника за бебето :D

За всичко друго също сте прав, търси се здрав практичен бензинов автомобил на който може да се сложи газ(по възможност от стария вид а не новите втечнени изгъзици), с възможно най-голям багажник и която дойде екстра в повече си е толкова повече както е казал Мечо Пух. 
Вярно, моито изисквания са общо взето това, за разлика от на жена ми за която обаче ще се взима колата...а тя е малко с претенции, но ако се намери някаква здрава, практична и голяма машина...мисля че ще я накарам някакси :)

За жалост знам за драмите с двигателите на ВАГ в последните години, имах сериозна драма дори с един от по-старите...1,4 :(....както и да е...въпроса ми е има ли нещо читаво на пазара да речем 2010-2014 за до 20 000 която да влиза в тази рамка...здрав, практичен с голям багажник и на бензин-газ.

Редактирано от Gremlin4e
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - за цялостно рециклиране говорех. Само полиране, без лак или фолио ми искаха по 40 на фар на друго място (не препоръчвам).

".....търси се здрав практичен бензинов автомобил на който може да се сложи газ(по възможност от стария вид а не новите втечнени изгъзици), с възможно най-голям багажник и която дойде екстра в повече си е толкова повече както е казал Мечо Пух..." - при така поставените условия бих гледал ванове/мини ванове.
Рено Гранд Сценик е една от възможностите - франсетата обичат да слагат разни екстрички, двигателите са податливи на газифициране, возията е добра и багажникът е много голям, салонът е удобен....ама си е Рено - и те си имат някои ядове ? Само за пример ще сложа една обява, за да се види за кой модел говоря, без да налагам мнение: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11679571194281894&slink=s8u6ic 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А евентуално да дадете идея за по-новите бензинови ДВГ-та, кой е най-малкото зло дет е вика :D

И естествено неизбежния въпрос...стават ли за газ тия ТСИ-та и ТФСИ-та...защотоооо...жената каза:
-Да не съм чула да ми говориш за френски,дизел и автомат...и миниванчета ?

Редактирано от Gremlin4e
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Gremlin4e написа:

 

И естествено неизбежния въпрос...стават ли за газ тия ТСИ-та и ТФСИ-та...защотоооо...жената каза:
-Да не съм чула да ми говориш за френски,дизел и автомат...и миниванчета ?

 

Ако искаш да стане като хората:

- Скъпа газова

- Смесена работа газ/бензин

 

Смесите са грубо:

- Извънградско - 10/90 бензин/газ

- Градско - може и 30/70 бензин/газ да прави

 

Сигурен съм, че има и компромисни варианти. Но там ако някой ти даде дългосрочна гаранция за потенциални проблеми (най-вече бензиновите инжектори), по-скоро те лъже.

 

Прецени как и колко караш. 1.8 TSI по моите разбирания е доста икономичен мотор, особено извънградско. Което естествено е доста субективно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Gremlin4e написа:

А евентуално да дадете идея за по-новите бензинови ДВГ-та, кой е най-малкото зло дет е вика :D

И естествено неизбежния въпрос...стават ли за газ тия ТСИ-та и ТФСИ-та...защотоооо...жената каза:
-Да не съм чула да ми говориш за френски,дизел и автомат...и миниванчета ?

Е тук вече, мисля че избора е ясен - смени жената ?

Шегата настрана. Избора наистина е много труден, особено като те ограничават по този начин. Аз също мисля, че някоя Японка или Корейка са най-добрия избор щом се държи на бензинов двигател с лесно газифициране. 

 

Относно фаровете, за мен най-доброто (за външно възстановяване) е полиране и защитно фолио. Лака ще се напука и олющи от камъчета и миене. Не че фолиото е вечно, но със сигурност издържа повече. Смятам и аз да го направя някой ден, но още нямам готовност. В зависимост от цената ще преценя дали да ги правя сам или да ги дам. Сваляне/качване и реглаж си ги правя сам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.