Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно пали топла - Octavia 1 1.9tdi 90hp


gborisov999

Recommended Posts

Колеги колата като е студена пали без проблем,но когато е загряла върти 2-3-4 секунди и тогава запалва, та въпросът ми е от какво може да е този проблем и как да го реша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиране на стартера. Временно решение е да се излъже ECU-то, че е автоматик, но реално проблема си остава.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моето мнение е първо да започне от стартера понякога не могат да развият необходимите обороти 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.08.2023 г. at 8:01, PRR написа:

Рециклиране на стартера. Временно решение е да се излъже ECU-то, че е автоматик, но реално проблема си остава.

Не е от стартера,проблема с топлия старт се решава с чип.А Шкода да се излъже ,че е автоматик не става.При VW и другите марки да,но при шкода е пробвано и не позволява да се прекодира ECU-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Nasko_79 написа:

Не е от стартера,проблема с топлия старт се решава с чип.А Шкода да се излъже ,че е автоматик не става.При VW и другите марки да,но при шкода е пробвано и не позволява да се прекодира ECU-то

Може ли малко подробности за решение на проблема ако можеш, колега...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, gborisov999 написа:

...

колега, коригирай си заглавията на темите - така биха били полезни на някого в бъдеще, никак не е насочващо заглавие "Octavia 1 1.9tdi 90hp" в темата за октавия 1. а за проблеми с топлия старт и решаването им има писано предостатъчно, Izolini ти е отговорил още във вторник с линк. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • PRR changed the title to Трудно пали топла - Octavia 1 1.9tdi 90hp

До @gborisov999 - Преди 10-ина Години имах същия Проблем с "Octavia"- та. След ходения в няколко Авто-Сервиза, където искаха да сменят какви ли не части на Килограм и по стара Българска традиция - без гаранция за успех, Баща Ми се ядоса и реши Проблема по следния начин (преразкавам лаишки, защото нямам добри технически познания): По пътя на логиката - при всяко подаване на контакт, Компютъра на Автомобила взима информация от няколко различни датчика и на база на тази информация преценява как да организира целия процес по стартиране на Двигателя. Разбрахме какви данни трябва да подава температурния датчик към Компютъра на Автомобила при различни температури. Баща Ми сложи едно реле за време, насторено да изключи след около 20-30 Секунди и към него свърза някакъв електрически елемент, който при всяко подаване на контакт, към Компютъра на Автомобила подава сигнал, все едно навън е 10°С и след споменатите по-горе Секунди, релето за време изключва и Компютъра на Автомобила започва да получава информация от оригиналния си температурен датчик. Вече около 10 Години Автомобила няма никакъв Проблем в тази сфера - Двигателя стартира от половин оборот както има един лаф :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, tuningmania написа:

До @gborisov999 - Преди 10-ина Години имах същия Проблем с "Octavia"- та. След ходения в няколко Авто-Сервиза, където искаха да сменят какви ли не части на Килограм и по стара Българска традиция - без гаранция за успех, Баща Ми се ядоса и реши Проблема по следния начин (преразкавам лаишки, защото нямам добри технически познания): По пътя на логиката - при всяко подаване на контакт, Компютъра на Автомобила взима информация от няколко различни датчика и на база на тази информация преценява как да организира целия процес по стартиране на Двигателя. Разбрахме какви данни трябва да подава температурния датчик към Компютъра на Автомобила при различни температури. Баща Ми сложи едно реле за време, насторено да изключи след около 20-30 Секунди и към него свърза някакъв електрически елемент, който при всяко подаване на контакт, към Компютъра на Автомобила подава сигнал, все едно навън е 10°С и след споменатите по-горе Секунди, релето за време изключва и Компютъра на Автомобила започва да получава информация от оригиналния си температурен датчик. Вече около 10 Години Автомобила няма никакъв Проблем в тази сфера - Двигателя стартира от половин оборот както има един лаф :)

Благодаря ти много!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте от София отидете при колегата Пепино и ще ви реши проблема.И при мен беше по същият начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.