Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем след смяна на акумулатор


m65

Recommended Posts

Здравейте!
Акумулаторът ми умря от раз. Кат' коза.?
Ама за над 7 години служба го приемам за нормално.
Смених го с нов, покарах малко - около 30-40 метра и всички лампи по таблото които светеха без причина - изгаснаха.
Обаче на шофьорската и пасажерската врата се изгуби една от функциите на ел.стъклата. Когато натисна, бутоните има две степени, до долу бутонът, стъклото не продължава да се смъква до последно, а спира като си махна пръста от бутона.  При вдигането ситуацията е същата.
Сега на практика и двете степени/позиции на бутона вършат една и съща функция.
С апликацията Carista, `чрез OBD II интерфейсът изчистих 10 грешки натупани от смяната на акумулатора, но проблемът с ел.стъклата остава.
Имали някакво решение проблемът, щото не ми е чак толкова фатално това, ама все пак..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш бутона до долу и държиш докато слезе стъклото и задържаш още 2-3 сек. После пускаш и дърпаш нагоре. Държиш докато се вдигне догоре пак със задържане 2-3 сек. след като се затвори. Гасиш контакта и при следващото палене вече трябва да се е обучило. Мисля че не е нужно и на двете по отделно да го правиш. Ако бъркам някъде виж в тубата за по-точни насоки. Моята така си я обучавам, след разкачане на акумулатора по някаква причина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, ghost_rider написа:

Натискаш бутона до долу и държиш докато слезе стъклото и задържаш още 2-3 сек. После пускаш и дърпаш нагоре. Държиш докато се вдигне догоре пак със задържане 2-3 сек. след като се затвори. Гасиш контакта и при следващото палене вече трябва да се е обучило. Мисля че не е нужно и на двете по отделно да го правиш. Ако бъркам някъде виж в тубата за по-точни насоки. Моята така си я обучавам, след разкачане на акумулатора по някаква причина. 


Благодаря! Ще пробвам.

п.п. А тази процедура при работещ двигател ли се извършва, или може и само на контакт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Натискаш бутона до долу и държиш докато слезе стъклото и задържаш още 2-3 сек. После пускаш и дърпаш нагоре. Държиш докато се вдигне догоре пак със задържане 2-3 сек. след като се затвори.

По този начин си обучих огледалата, защото спряха да се прибират при задържане на заключването, по незнайни за мен причини. /може да е полезно за някого/

Има малка разлика, която не знам дали е от значение. При сваляне и вдигане до крайно положение, бутонът се пуска и след това се задържа натиснат за няколко секунди. Правих го и на четирите врати 2х2.

При разкачване на акумулатор не съм имал проблеми.

 

Преди 1 час, m65 написа:

п.п. А тази процедура при работещ двигател ли се извършва, или може и само на контакт?

На контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на контакт е достатъчно.

Аналогична ситуация и при мен месец Май миналата година.

Умря резко акумулатора, смяна с оборотен, после смяна с нов.

Лампите по таблото загаснаха, ама комфорт модула умря.

@JORDITO, Здраве на ръцете му, тогава, ми обясни същото, което и колегата @ghost_rider е написал тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, с шофьорската врата всичко се нормализира чрез обучението.
С пасажерската обаче, нещо се е бъгнало явно, щото при натиснат бутон до долу, прозорецът спира на една трета от нужният ход. После, със следващото натискане спира на две трети и накрая на третото натискане се вдига до горе.
Ама не мисля и да се мъча повече, щото и така не ми е чак такъв проблем, след като знам как да го смъквам и вдигам.
 

п.п. Благодаря Ви за напътствието!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.09.2023 г. at 8:50, m65 написа:

С пасажерската обаче, нещо се е бъгнало явно, щото при натиснат бутон до долу, прозорецът спира на една трета от нужният ход. После, със следващото натискане спира на две трети и накрая на третото натискане се вдига до горе.

И моя десен прави така от време на време вече 6 години. Нещо по механизма е болно и при двама ни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

И моя десен прави така от време на време вече 6 години. Нещо по механизма е болно и при двама ни.


Нямам и намерение да ходя пак на майстор за прословутите машинки на ел.стъклата.
Инженерната мисъл при създаването на този възел, яко се е развихрила според мен. Това е един от основните проблеми при ВАГ групата, щото майсторът ми показа няколко касетки от хляб, от едновремешните, пълни с такива машинки, които е сменил само за около 9-10 месеца.
Не стига, че за да достигнеш до машинките трябва да премахваш поне 8 броя осем милиметрови нита, ами и самото застопоряване на стъклото към механизма се осъществява посредством една пластмасова втулка, за която важи правилото: Да завиваш обла гайка и то на кофти място.
Трябва да притежаваш доста практика, за да навреш въпросната пластмасова втулка на точното място, а после трябва да имаш и 8 милиметрова нитачка, при положение, че тая цялата сглобка можеше да се осъществи и с болтова връзка примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.