Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.9 SDI акумулатор


nesor

Recommended Posts

  • 6 месеци по-късно...
  • Отговори 89
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nesor

    38

  • joro-120L

    22

  • skodafen

    8

  • The Best Forman

    5

Здравейте!

Смятах, че проблема се е решил, но се оказа временно. Накратко - фабия 1, 1.9 сди труден първи старт за деня. Стартера върти добре. Подгревната система е проверена и е изправна. Пали веднага ако подам газ с педала, или ако подгрея два пъти. При около нулата и по студено, ако я сръчкам пуши сиво докато не позагрее.  Тайминга е между средна и горна линия, като е по близо до горната линия. Колата върви добре, и разхода е добър. Въпросният проблем се появи отдавна, като бавно прогресира. По надолу ще се опитам да пусна лог файл на първи и четвърти канал. Прави ми впечатление разликата между искан и текущ аванс преди за запали. При записа на лога колата подгря и изключи подгрева, след около минута две завъртях ключа, така че реално си запали без подгрев.

 

Прав ли съм да се насоча към муден или азлепващ авансатор, или клапан за вътре корпусно налягане. Ще съм благодарян на всякакви насоки.

 

 

.thumb.png.797012717a118875d7ec44e1752449f8.png







 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете подгрявания означават и две подкачвания на гориво? Дали проблема не е там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Izolini написа:

Двете подгрявания означават и две подкачвания на гориво? Дали проблема не е там?

Благодаря за намесата, но този автомобил няма електрическа подкачваща помпа. Помпата е механична и работи само когато работи двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, nesor написа:

Няма ли все пак някой запознат да коментира горната таблица във връзка със труден студен старт?

Май само Pepino има капацитета да я коментира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е много зает, но се надявам да погледне и да даде насока. Аз от това което четох и се рових стигнах до клапана на подкачващата помпа, който понякога пропадал.

 

Но не съм специалист в тази сфера и всичко се базира на логика и погледнато оттук оттам.

 

Благодаря за включването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е или да му звъннете или да го отбележите тук, за да види все пак...@Pepino

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избирате символа @ и веднага след това ник-а - Pepino и готово - @Pepino.😀

 

А има и вайбър, там можете да му пишете за проблема си.😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, РусенскоВарено написа:

Избирате символа @ и веднага след това ник-а - Pepino и готово - @Pepino.😀

 

А има и вайбър, там можете да му пишете за проблема си.😀

Благодаря Ви, да разбирам че вече сте го направили? Така или иначе му писах, когато може ще вземе отношение. Благодаря на всички отзовали се!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, nesor написа:

да разбирам че вече сте го направили?

Направо са му писнали ушите.😃

 

Добре, че е готин и точен, иначе щеше да ни отмъсти зловещо.😃

 

Той е човека, сменял ми е акумулатор, два пъти, на две коли, 200% професионализъм, компетентност и прекрасно отношение.🙂

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, РусенскоВарено написа:

Направо са му писнали ушите.😃

 

Добре, че е готин и точен, иначе щеше да ни отмъсти зловещо.😃

 

Той е човека, сменял ми е акумулатор, два пъти, на две коли, 200% професионализъм, компетентност и прекрасно отношение.🙂

 

Благодаря за отделеното време и отзивчивостта! Да се надяваме, че не сме прекалили! :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, nesor написа:

Предполагам е много зает, но се надявам да погледне и да даде насока. Аз от това което четох и се рових стигнах до клапана на подкачващата помпа, който понякога пропадал.

 

Но не съм специалист в тази сфера и всичко се базира на логика и погледнато оттук оттам.

 

Благодаря за включването!

Нали каза, че нямала подкачваща помпа?

Аз съм имал проблеми с подкачваща помпа в резервоара на 1,9 tdi 75hp във VW Caddy. Симптомите ти са по-различни. При мен гаснеше в движение като падне горивото под половината и особено ако си на изкачване. Паленето също беше с повече въртене, но там помпата беше изгоряла, а индикация никаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, ghost_rider написа:

Нали каза, че нямала подкачваща помпа?

Аз съм имал проблеми с подкачваща помпа в резервоара на 1,9 tdi 75hp във VW Caddy. Симптомите ти са по-различни. При мен гаснеше в движение като падне горивото под половината и особено ако си на изкачване. Паленето също беше с повече въртене, но там помпата беше изгоряла, а индикация никаква.

При мен няма електрическа подкачваща помпа в резервоара. При подаване на контакт няма подкачване на горивото. Има подкачваща помпа като съставна част от роторната горивна помпа за високо налягане. И нали откакто има интернет всички станахме майстори и лекари - порових се тук там, поразсъждавах и стигнах (ако са верни разсъжденията ми) до муден авансатор в момента на запалване. Което би могло да се дължи на залепващо, задиращо бутало на авансатора, или на ниско вътрекопусно налягане в помпата в началния момент, тъй като корпусното налягане е това което бута авансатора. Ако загледате лога първите редове с 0 об/мин са на контакт. Следващите са на стартер - при тях има искан аванс от 7.7-7.5, а реалния стои на 0. Едва когато реалния отива на 3,1 се случва запалването. Това всичко, под голямата уговорка ако разсъждавам правилно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.