Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

При мен след смяна на една изгоряла подгревна свещ, вече пали бързо. Поне засега 🙂

  • 6 месеци по-късно...
  • Отговори 92
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nesor

    39

  • joro-120L

    22

  • skodafen

    8

  • The Best Forman

    5

Публикувано

Здравейте!

Смятах, че проблема се е решил, но се оказа временно. Накратко - фабия 1, 1.9 сди труден първи старт за деня. Стартера върти добре. Подгревната система е проверена и е изправна. Пали веднага ако подам газ с педала, или ако подгрея два пъти. При около нулата и по студено, ако я сръчкам пуши сиво докато не позагрее.  Тайминга е между средна и горна линия, като е по близо до горната линия. Колата върви добре, и разхода е добър. Въпросният проблем се появи отдавна, като бавно прогресира. По надолу ще се опитам да пусна лог файл на първи и четвърти канал. Прави ми впечатление разликата между искан и текущ аванс преди за запали. При записа на лога колата подгря и изключи подгрева, след около минута две завъртях ключа, така че реално си запали без подгрев.

 

Прав ли съм да се насоча към муден или азлепващ авансатор, или клапан за вътре корпусно налягане. Ще съм благодарян на всякакви насоки.

 

 

.thumb.png.797012717a118875d7ec44e1752449f8.png







 

 

 

Публикувано

Двете подгрявания означават и две подкачвания на гориво? Дали проблема не е там?

Публикувано
преди 11 минути, Izolini написа:

Двете подгрявания означават и две подкачвания на гориво? Дали проблема не е там?

Благодаря за намесата, но този автомобил няма електрическа подкачваща помпа. Помпата е механична и работи само когато работи двигателя.

Публикувано

Няма ли все пак някой запознат да коментира горната таблица във връзка със труден студен старт?

Публикувано
Преди 4 часа, nesor написа:

Няма ли все пак някой запознат да коментира горната таблица във връзка със труден студен старт?

Май само Pepino има капацитета да я коментира.

Публикувано

Предполагам е много зает, но се надявам да погледне и да даде насока. Аз от това което четох и се рових стигнах до клапана на подкачващата помпа, който понякога пропадал.

 

Но не съм специалист в тази сфера и всичко се базира на логика и погледнато оттук оттам.

 

Благодаря за включването!

Публикувано

Хубаво е или да му звъннете или да го отбележите тук, за да види все пак...@Pepino

Публикувано

Не ми е удобно да му звъня, а не зная как да го отбележа....

Публикувано

Избирате символа @ и веднага след това ник-а - Pepino и готово - @Pepino.😀

 

А има и вайбър, там можете да му пишете за проблема си.😀

Публикувано
Преди 2 часа, РусенскоВарено написа:

Избирате символа @ и веднага след това ник-а - Pepino и готово - @Pepino.😀

 

А има и вайбър, там можете да му пишете за проблема си.😀

Благодаря Ви, да разбирам че вече сте го направили? Така или иначе му писах, когато може ще вземе отношение. Благодаря на всички отзовали се!

  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 59 минути, nesor написа:

да разбирам че вече сте го направили?

Направо са му писнали ушите.😃

 

Добре, че е готин и точен, иначе щеше да ни отмъсти зловещо.😃

 

Той е човека, сменял ми е акумулатор, два пъти, на две коли, 200% професионализъм, компетентност и прекрасно отношение.🙂

 

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 47 минути, РусенскоВарено написа:

Направо са му писнали ушите.😃

 

Добре, че е готин и точен, иначе щеше да ни отмъсти зловещо.😃

 

Той е човека, сменял ми е акумулатор, два пъти, на две коли, 200% професионализъм, компетентност и прекрасно отношение.🙂

 

Благодаря за отделеното време и отзивчивостта! Да се надяваме, че не сме прекалили! :)

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 7 часа, nesor написа:

Предполагам е много зает, но се надявам да погледне и да даде насока. Аз от това което четох и се рових стигнах до клапана на подкачващата помпа, който понякога пропадал.

 

Но не съм специалист в тази сфера и всичко се базира на логика и погледнато оттук оттам.

 

Благодаря за включването!

Нали каза, че нямала подкачваща помпа?

Аз съм имал проблеми с подкачваща помпа в резервоара на 1,9 tdi 75hp във VW Caddy. Симптомите ти са по-различни. При мен гаснеше в движение като падне горивото под половината и особено ако си на изкачване. Паленето също беше с повече въртене, но там помпата беше изгоряла, а индикация никаква.

Публикувано
преди 3 минути, ghost_rider написа:

Нали каза, че нямала подкачваща помпа?

Аз съм имал проблеми с подкачваща помпа в резервоара на 1,9 tdi 75hp във VW Caddy. Симптомите ти са по-различни. При мен гаснеше в движение като падне горивото под половината и особено ако си на изкачване. Паленето също беше с повече въртене, но там помпата беше изгоряла, а индикация никаква.

При мен няма електрическа подкачваща помпа в резервоара. При подаване на контакт няма подкачване на горивото. Има подкачваща помпа като съставна част от роторната горивна помпа за високо налягане. И нали откакто има интернет всички станахме майстори и лекари - порових се тук там, поразсъждавах и стигнах (ако са верни разсъжденията ми) до муден авансатор в момента на запалване. Което би могло да се дължи на залепващо, задиращо бутало на авансатора, или на ниско вътрекопусно налягане в помпата в началния момент, тъй като корпусното налягане е това което бута авансатора. Ако загледате лога първите редове с 0 об/мин са на контакт. Следващите са на стартер - при тях има искан аванс от 7.7-7.5, а реалния стои на 0. Едва когато реалния отива на 3,1 се случва запалването. Това всичко, под голямата уговорка ако разсъждавам правилно....

Публикувано

Не смятам, че има проблем с авансаторния клапан на помпата. Той е динамичен и ако има проблем с него, няма да е в кондиция автомобила и по време на движение. Управлението му е от моторната електроника и се следи постоянно. Ако има отклонение от референтните стойности, ще има грешка в паметта на ECU-то. 

Възможно е да има пробив в горивната система и да влиза въздух. 

Електрическа горивна помпа този автомобил няма. Има пластинчата помпа, но ако тя е повредена, няма да пали или ако запали, ще гасне. 

Трябва да се инспектира ГНП-то. 

На какъв пробег е? 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 16 минути, Pepino написа:

Не смятам, че има проблем с авансаторния клапан на помпата. Той е динамичен и ако има проблем с него, няма да е в кондиция автомобила и по време на движение. Управлението му е от моторната електроника и се следи постоянно. Ако има отклонение от референтните стойности, ще има грешка в паметта на ECU-то. 

Възможно е да има пробив в горивната система и да влиза въздух. 

Електрическа горивна помпа този автомобил няма. Има пластинчата помпа, но ако тя е повредена, няма да пали или ако запали, ще гасне. 

Трябва да се инспектира ГНП-то. 

На какъв пробег е? 

Благодаря за намесата! Колата е на 200 х реални километра. Взета върната от лизинг. Друго което ми направи впечатление(не зная дали е нормално) при студено държи висок дюти цикъл при малък искан и актуален аванс. Със времето дюти цикъла пада до 2.8 процента. Възможно ли е да е задръстена цедката на авансатора? Вие можете ли да инспектирате ГНП то?

Публикувано

Имате ЛС

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.