Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дискусии за електрически автомобили


ID A

Recommended Posts

  • Отговори 381
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    101

  • igeorgiev82

    64

  • joro-120L

    34

  • ID A

    33

Да бе в тока.... София-Варна с две преспивания - аре нема нужда.

Бензин/газ - това му е майката.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Logrus написа:

Да бе в тока.... София-Варна с две преспивания - аре нема нужда.

Бензин/газ - това му е майката.

Той Иво ще си вози генератор в багажника ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Izolini написа:

Той Иво ще си вози генератор в багажника ?

Така ще му тежи .. в туристическо ремарке ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

Не се карайте. Истината е в тока!

Факт. Само дето на тоя етап батериите са "фак" ..., ако ме разбираш ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, PRR написа:

Факт. Само дето на тоя етап батериите са "фак" ..., ако ме разбираш ;) 

Няколко пъти тази година виждам тесли да чакат рапатрак на Кулата! Като стане дълга опашка и греда, а пуснеш климатика, а там си остана! Виж за градска е супер, но задължително карта за градския в джоба! 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък бензин/дизел не са оставали без гориво на пътя все едно.

Да, тук инфраструктурата за коли на ток е доста назад, но ми прави впечатление, как по бензиностанциите се появяват зареждачки. Тази година лятото, за сефте видях на Еко-то на Тракия при Пловдив, две да се зареждат и още 3 коли да чакат. Иначе там зареждачките са от няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, ID A написа:

...две да се зареждат и още 3 коли да чакат...

И тея 3 ще висят там поне още 1-2 часа докато им доде ред, че да се позреждат и те час-два. А ако не бяха 3, а 30? Тогава София-Варна за седмица? Или както Гената каза - всеки електрокар с ремарке, вътре дизел генератор и няколко туби нафта? Имам и преки наблюдения ко стАнА га спреа тока за два дни заради природното бедствие наречено СНЯГ - некак резко се увеличи търсенето на билетчета за адския транспорт, толко резко колкот резко спадна броят на електрокарите по улиците.
Иначе хубаво че се увеличават станциите - миналата неделя 4 часа търсихме къде да заредим малко една Дачия Спринг и най-накрая колата се добра до зарядно баш преди да звънна за пътна помощ (на 8% батерия).
Батериите фък, зарядните кът, цените шит - аз май скоро няма да стана чак толкова ЕКО и ще си горя газчицата, замърсявайки с чиста водица околната среда ?

Редактирано от Logrus
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Logrus написа:

 аз май скоро няма да стана чак толкова ЕКО и ще си горя газчицата, замърсявайки с чиста водица околната среда ?

Аз вече почвам да си мисля

Нафтата е за каране

Бензина е за возене

Газта е за готвене

Тока е за телефона

:)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е - ей на, всички дето карат камиони и автобуси са все дизелджии, а ние дето обичаме да се возим си караме на бензин, зареждаме си телефоните от алтернатора и "готвим" на газ разни пушлявещи дизелаци ?

Пепи го каза по-горе - темата е дълга, споровете безкрайни (и най-вече безсмислени). Всичко си е въпрос на лични предпочитания - ей на, има някви странни хора дето си мислят че колите със задно са върха ? Шантави

?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А зимно време как са тия токовите превозни средства? Ако нямат подгрев мръзнеш докато чакаш вътре на междинната зареждачка по пътя (и пак е въпрос на шанс да не чакаш на опашка, хаха)! А как я намираш след няколко студени дни, без да си я ползвал, на паркинга? Я тръгне, я не, ток няма, пак хаха! Кола на жичка (ток) само за 2ра, градска или за на къси карания извън града и задължително абонамент към пътна помощ! Да не обръщаме темата, колко са Еко и полезни на природата! 1.9 е по-еко френдли дори с махнат ЕГР и катализатори! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, b3lq7a написа:

А зимно време как са тия токовите превозни средства? ...

ЦЪК са ;) Накратко: 6 часа с под 20% от батерията, при това без да се пести. Реално, ако колата не се отоплява с реотани, а с термо помпа, на практика не би трябвало да е притеснително. Големия проблем си остава времето за зареждане и чакането да се освободи зарядна станция.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как са в студеното много зависи от самата кола - едно е някой Спринг, друго е Айоник 6.

На Дачията тока го виждаш как изтича ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, Logrus написа:

На Дачията тока го виждаш как изтича ?

... защото руманеско е спестил термо помпата (или по-точно купувача) и си плаща за това ;) Класическото евтини на триците ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модераторите, другарЕ, направете една тема за електричките и съберете мненията от тук на едно място. Лично на мен ми е интересно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, PRR написа:

... защото руманеско е спестил термо помпата (или по-точно купувача) и си плаща за това ;) Класическото евтини на триците ...

Да, ама неуДачията струва 40к, а не 80-100 и за градски условия е идеална. Единственото което й липсва е система с/у пробоксуване - голямо весело е като я вкараш в преспа, а гадинката реагира на педала моментално ?

Е, липсват и някои дреболии като термоизолация, уплътнения на вратите, достатъчно опции за насочване на въздуха в купето, ама за толко пари толкоз ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за 43 100 лв. я взимаш гола, като пушка, с две места и цели 45 коня :( Срещу 46,000 получаваш 65 коня с 4 врати. Добавяш 800лв кабел и отиде на едни 47к ... Та си ги кажи 50к ... за Дачия ;) И, дори да вземеш скъпата пак отоплението е на реотан, т.е. 3 пъти по-неефективно, съответно с бая ограничен пробег. Да, за града може и да става, ама ... пак опираме до триците ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да при най-новата имаш този избор - аз визирах предният модел.

4 врати, 4 места, 45к.с.....и това е всичко. Голямата екстра - избираш си един от три цвята - и стига толкоз ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не ви харесва Дачия , има Ениак - 123 000 с три екстри повече и дъх на мебели ВиденоФФ ? Ако и това не ви стига , Мерцедес и БМВ правят невероятни електрокари и пак с дъх на мебели ВиденоФФ и за по 300 и повече хилки .. за града и за парите си , Дачия и Рено са си екстра , нищо че нямат термопомпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... то това е проблема. Или взимаш еФтина консерва, или супер-мега-дупер извратенящина :( Мен ми трябва нещо нормално, т.е. нещо което да не е 100к+ лв. и същевременно да не дрънчи на консервеа (т.е. като вартбург) и да харчи ток за отопление, колкото един ТЕЦ ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност в града за кратки разстояния - 5 до 10 км. и нормална бензинка не може да сгрее , та ако не духа като в Жигула , на мен лично въобще не ми пречи Дачията  ;) и ако имах гараж или контакт , от който да си зареждам играчката с дистанционно , бих се обзавел с едно такова съоръжение.

Виж извращението на Ситроен вярно ми идва в повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен Дачия Спринг е вай-близо до истината. Леко купе, малка батерия и малка мощност.

За термопомпата, може и при Дачия да се появи.

  • Объркан съм 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То (Ами-то) май можело  да се кара от 16 годишни, или нещо такова. Видях го на живо във В. Търново кротко паркирало между истински автомобили.

Много свежо, малко, цветно, пластмасово, абе като играчка. Не можеш да разбереш кое му е отпред и кое отзад- като реквизит от филм за бъдещето. Те, Ситроените, винаги са с нещо по-различни.

Мисля, че не може да е нещо повече от ежедневна градска кола.

Така и не проверих колко струва.

  • Объркан съм 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, PRR написа:

Ами ... то това е проблема. Или взимаш еФтина консерва, или супер-мега-дупер извратенящина :( Мен ми трябва нещо нормално, т.е. нещо което да не е 100к+ лв. и същевременно да не дрънчи на консервеа (т.е. като вартбург) и да харчи ток за отопление, колкото един ТЕЦ ;) 

Zoe - много по-напред от Спринг, но и струва 70 пари.
А моят фаворит е Ioniq 6 ама там вече са си 100 бона.

Пък сутиенът за приятели (Ситроен Ами де) е около 20-22хиляди, ама за тая черупка и това е много. 

преди 34 минути, baijoro написа:

...Мисля, че не може да е нещо повече от ежедневна градска кола...

Аз даже не го слагам при автомобилите - пазарска количка с таван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.