Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дискусии за електрически автомобили


ID A

Recommended Posts

преди 29 минути, joro-120L написа:

И според мен, Пепи. Голям грозник е, откъдето и да го погледнеш.

Абре Жоре , ти нали няма се жениш за него , а и отвътре няма да те дразни ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 468
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    115

  • igeorgiev82

    84

  • joro-120L

    38

  • ID A

    33

Знам те, че не подбираш, така че, скачай.

п.п.Това и мнението ми за колата щях да го напиша след поста на Велко, /преди да си развалиш парите/ но се удържах. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, joro-120L написа:

Знам те, че не подбираш, така че, скачай.

п.п.Това и мнението ми за колата щях да го напиша след поста на Велко, /преди да си развалиш парите/ но се удържах. :)

Аз не съм се засилил да сменям кола и да се вкарвам в нови филми , но като се абстрахирате , че това е румънска продукция , машината при мъниците предлага 250-300 км. пробег , който си е много приличен , за разлика от старите Зои , Смарт , Мини. Не влачи три тона батерии , за да се фука , че е 300 коня .. просто практичен избор за сравнително поносими пари. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е прекрасно, Гена. Ама много лош дизайна. Как малко от малко не го направиха тези хора. Както и да е. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, joro-120L написа:

Всичко е прекрасно, Гена. Ама много лош дизайна. Как малко от малко не го направиха тези хора. Както и да е. ?

То и дизайна на модел Т е бил остарял и е имал няколко коня , ама е качил американците на колела , а не Даймлер , Пежо или италианските дизайни.

Дърводелския инструмент (към момента) покрива повече функционалности , защото явно в Европа все още е скъпо да имаш повече коли и хората се хвърлят на този таблет с колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнът не е по-лош отколкото на другите Дачии - на мен поне ми допада. А който иска дизайн да види цените на БМВ или Хюндай - там дизайн да искаш (че тая консерва i3 нали е една 'убава та знаи ли се). За толко пари - толко дизайн. Важна е карантията, а тя не е никак зле.
Специално този Спринг има вкарано всичко, което румънците предлагат и не е никак лош вариант за градско возило. Единственото, което не ми харесва е, че запазиха "врътката" заместваща скоростния лост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Logrus написа:

...

 Единственото, което не ми харесва е, че запазиха "врътката" заместваща скоростния лост.

Всички са така .. ако искаш скорости , вземаш един кит и го мяташ в Трабанта ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Всички са така .. ако искаш скорости , вземаш един кит и го мяташ в Трабанта ;)

Ти май отдавна не си виждал Трабант - как да вкарам цял кит вътре бре? Най-много някоя русалка да успея да набутам ?

Знам, че всичките са с ненормални превключватели, ама това не означава че ми харесва - не стига, че не са ръчки, ами и без ръчка... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш фантазия значи ;)

Като не можеш да му туриш цял кит , вземаш един двигател от Спринг барабар с батериите и го бухаш в Трабанта .. 45 коня ще стигнат на този кашон да дава усещане за Ферари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, The Best Forman написа:

Че то и на БМВ то гумите са малко по-широки от на шосеен бегач , па не ги плюеш .. що ли ?

Не съм го плюл защото не съм го коментирал. Освен, когато бутахме едно такова пред НИМ, защото му беше свършила батерията на 500 метра от зареждачката :D И "най-готиното" беше, че ние бутаме, то се опитва да зарежда :D 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, The Best Forman написа:

Нямаш фантазия значи ;)

Като не можеш да му туриш цял кит , вземаш един двигател от Спринг барабар с батериите и го бухаш в Трабанта .. 45 коня ще стигнат на този кашон да дава усещане за Ферари :)

Определено не ми стига фантазията чак до там - има си по-нормални начини Трабанта да се направи да понавървява ?
Но ако ще бухам нещо, по-скоро ще бухна моето красиво, нежно тяло в един Джогър Хибрид - голяма кола, седем места, не си абонат на ЧЕЗ и си има ръчка (макар и с грешният тип скоростна кутия). Поне по това, което четох хич не е неприятно за каране возило:
 

Based around a docile, low-tune, non-turbo 1.6-litre engine producing 93bhp, the Hybrid 140 adds the power of two electric motors – one big and one small – to produce a total of 138bhp, which means the car will sprint from 0-62mph in a highly respectable 10.1sec and post a 110mph top speed. The combined fuel economy is 56.5mpg, while its 112g/km CO2 output undercuts that of the TCe model by 18g/km.

The hybrid system sounds complex but is impressively logical. The transversely mounted 1.6-litre four-cylinder petrol engine drives the front wheels through a four-speed automatic dog ’box, which uses the instant torque of the smaller electric motor (a starter-generator) to fill in the torque gaps so that the gears mesh perfectly and the power progression under acceleration is seamless.

A larger electric traction motor on the other end of the gearbox from the engine contributes drive through its own two-speed gearbox, providing thrust at low speed and on a motorway cruise. A clutch isn’t needed because the car always pulls away on electric power only. There’s a freewheel that lets the car run at up to 45mph on electric power only, though this won’t be for long: the 200V battery has the relatively modest capacity of 1.2kWh.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.12.2023 г. at 15:37, zloQQ написа:

Това какъв ташак е!!! Смартът е по-кола от него! И винаги са в банкета, едвам тътрят! На обем ф3 комби е колкото2 такива недоразумения!

Това е пропорционално умален малък автомобил! В задните странични не го виждам, в средното е зад мен! Случва ми се няколко пъти! Широко е колкото едноместна 3колка и по малко от рикша! 
говорите за Хюндай и БМВ в сравнение - няма сравнение! Това е детска ел количка за в парка! 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, b3lq7a написа:

Това какъв ташак е!!! Смартът е по-кола от него! И винаги са в банкета, едвам тътрят! На обем ф3 комби е колкото2 такива недоразумения!

Това е пропорционално умален малък автомобил! В задните странични не го виждам, в средното е зад мен! Случва ми се няколко пъти! Широко е колкото едноместна 3колка и по малко от рикша! 
говорите за Хюндай и БМВ в сравнение - няма сравнение! Това е детска ел количка за в парка! 

 

 

 

 

 

 

Спринг няма претенции за магистрална бегачка - 45к.с. обаче са му достатъчни за града. Да тръгнеш на дълъг път с Дачията си е мазохизъм.

А колкото до размера и как не го виждаш....ми 1770мм ширина, с/у 1775 за БМВ И3 ? И 1516 с/у 1578мм височина в полза на консервата....ех тези мечтани 5см ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

Спринг няма претенции за магистрална бегачка - 45к.с. обаче са му достатъчни за града. Да тръгнеш на дълъг път с Дачията си е мазохизъм.

А колкото до размера и как не го виждаш....ми 1770мм ширина, с/у 1775 за БМВ И3 ? И 1516 с/у 1578мм височина в полза на консервата....ех тези мечтани 5см ?

И има няма 30см в дължина разлика се вижда! Отделно 12-13 цоловите гуми и дизайна на недоразумението визуално създават усещането за кола от Киндер или зрънчо! Лично аз не бих се качил да ме повозят 3 преки, камо ли да пробвам да я карам! 
какви претенции да има? Явно не си засичал в движение тоя боклук! Това си е опасно за каране - нито върви, нито има обем, поведението й е по-зле от на трабант, заради теглото! При челен удар с велосипед ще ходи на дозер!

Редактирано от b3lq7a
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, b3lq7a написа:

Явно не си засичал в движение тоя боклук!

Ами засичал съм го, че даже и с мен зад волана. Както казах - за градска количка си е идеална, за път не става.
Що се отнася до дизайнът - "Въпрос на вкус" - казало кучето и....
А ти започваш да ставаш малко като Сашко с неговото ТДИ - от О3 1.8 4*4 по-убаво нема ?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Logrus написа:

от О3 1.8 4*4 по-убаво нема ?

Има, разбира се - О3 1.4, ръчка, на предно.?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Logrus написа:

Ами засичал съм го, че даже и с мен зад волана. Както казах - за градска количка си е идеална, за път не става.
Що се отнася до дизайнът - "Въпрос на вкус" - казало кучето и....
А ти започваш да ставаш малко като Сашко с неговото ТДИ - от О3 1.8 4*4 по-убаво нема ?
 

Хах, че е хубава е хубава моята, но чак най-хубавата кола! Не знам откъде направи асоциация, че я смятам за най-хубавата, при положение, че по-нагоре в теметата писах какво искам да взема за следваща кола? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Гледам сутринта - телефона свален от зарядното , като излезе на студа загуби 1-2 процента само от смяната на температурата. В упътването на електронната цигара изрично пише , че е възможно на студ да грее по-малко време от предвиденото .. интересно ми е (ако има ползващи ел. автомобили) има ли го ефекта на "загуба на заряд" ако колата седи само навън?

Примерно - оставям я вечерта с 80% батерия и на сутринта я намирам със 75-78%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години не разбирах хора, дали 250к за кола, но не извадили 15к за гараж. Сега не мога да разбера хора, дето са си взели тролей, ама вечер го зареждат с удължители от 4тия етаж на панелката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, губят от студа, при това не малко. Някои модели дори имат подгряване на батерията. Но, както Ицето писа, да изплискаш 200к+ и да нямаш гараж ... От друга страна, ако караш всеки ден, рано или късно ще я оставиш на студа. Ама надали това ще е чак толкова драматично. За да караш харчиш, а щом харчиш батерията се стопля. 

Иначе се кефя на разни клипчета и ускорението, което постигат тия машинки. Е, малко странно беше, как от 97% заряд за една обиколка на Нюрбургринг падна на около 50% заряда, ама ... кеф цена нЕма :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата последните години малко са се променили! Първо като цени - примерно прилична тесла 3, на малък пробег (50-70к км), на 2-4г, в гаранция до 8г на батерията и с безплатно зареждане е в порядъка на 60-70к лв! Като пробег има и лонг рейндж на хартия до 600км, но реално и 400 не са зле, ако се кара силно. Доколкото знам средно 6-9лв излиза тока на 100км, ако си го зареждаш в къщи. Пак е оферта за кола около 500кс. Ако се направи сметка за 5г и 250к км ти излиза по-евтино да я изплащаш, отколкото да сипваш течни горива. Сравнението ми не е с коли на газ или дизел по 150кс, нека е нещо 250кс поне. Бензин 250кс средно 9-10л на 100км, приемаме, че се сипва хубавия бензин и излиза 30лв на 100км, 100000км - 30к лв. 250к км -75к лв. Смени на масла, други ремонти и тн при кола с двг ;)! Не е толкова зле да караш на ток, май! На 300к км да я продадеш с тръгнала батерия дори и за 15к лв, пак си супер и да вземеш следващата такава! 
сега ако нямаш фри зареждане за 250к км по 9лв на 100км ток ще дадеш 22500лв, или ще си спестил 52500лв за тия км само от гориво, сметката пак излиза!

Обаче, ако се направи аритметика с двг подобна мощност вече нещата са други още на 1/2 на споменатия от мен пробег! 

пс. И една силна с двг на заварка с резервоар догоре пак се кара много по малко от нормалния пробег. 
последната година няколко пъти виждам тесли да наказват на магистрала Струма доста нови и спортни коли, аз с моите около 200кмч се чувствам като спрял и пред едните и пред другите! По лична преценка карат с около 100кмч нагоре! Бах свидетел и след като ме изпревари м5 от последните и после тесла (не я знам каква) на дълга права да застанат един до друг с 200. Ясно е кой поведе! Аз тотално се почувствах като в каменната ера с моето 1.8 комби, 200+кс! 
пс. В София гараж под 40к лв вече няма!!! Има и по 80к, обаче! 
 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.24chasa.bg/biznes/article/15795233
 

Сега четох тази статия и май излиза 6лв да си я зареждаш сам, 9лв с включване на амортизация, стареене и тн. Трябва да питам познат с тесла У, присъствах на задълбочен спор и анализ темата на маса с няколко човека с ел и с двг. Цитираните числа са за тесла У с два мотора 4х4 и лонг рейндж. Пробег със силно каране около 300км, с нормално около 400-450, ако се кара леко над 500. Това помня, дали е вярно не знам! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз електричка на 300х км не съм виждал, но няколко хибрида на тия километри са си обикновени коли вече:)  

Двигателя почти не гасне, щото батерията е приключила. Ще видим и при електричките какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, The Best Forman написа:

Гледам сутринта - телефона свален от зарядното , като излезе на студа загуби 1-2 процента само от смяната на температурата. В упътването на електронната цигара изрично пише , че е възможно на студ да грее по-малко време от предвиденото .. интересно ми е (ако има ползващи ел. автомобили) има ли го ефекта на "загуба на заряд" ако колата седи само навън?

Примерно - оставям я вечерта с 80% батерия и на сутринта я намирам със 75-78%.

Наистина ли се сравнява батерия на електрическа кола с телефон???

 

Преди 10 часа, PRR написа:

Гена, губят от студа, при това не малко.

Колко не малко?

Има клип в тубата,как ония Халваджиян син след 40 дни отива да си взима Теслата от Германия зарязана на улицата зимата.Беше изгубила около 5% за това време.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.