Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - 2024


Recommended Posts

Преди 2 часа, C2H5OH написа:

 

...За Мик Шумахер не се знае още ше го бъде ли.

Ще го бъде .. в Йелоу набират шофьори , а ако почерпи и на летището ще го уредим да вози китайци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.08.2024 г. at 17:55, The Best Forman написа:

Ще го бъде .. в Йелоу набират шофьори , а ако почерпи и на летището ще го уредим да вози китайци :)

 

Ама май почна да става модерно да си играят на блъскащи колички 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм лаик, но знам,, че Монца е една от най-бързите писти, а Параболика е супер предизвикателен завой, който трудно прощава грешките. И, в тази връзка, не разбирам защо Мерцедес решиха да пуснат младока точно на тая писта. Но те си знаят де. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, PRR написа:

Аз съм лаик, но знам,, че Монца е една от най-бързите писти, а Параболика е супер предизвикателен завой, който трудно прощава грешките. И, в тази връзка, не разбирам защо Мерцедес решиха да пуснат младока точно на тая писта. Но те си знаят де. 

 

Както беше казал професорът по българска лингвистика - "Секи сам си преценя!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна квалификация. Предричам подиум за Джордж Ръсел, ако не и първо място. Какво ще реши комисията за опасните излизания на Пиастри и Сайнц също ще имат значение. Ако бъдат наказани, стартовата решетка ще е много шарена. Моят приятел, луд фен на F1 каза, че и Хамилтън, и Верстапен не трябва да бъдат подценявани. Мисля си, че ако нямаше жълт флаг в Q1, Колапинто можеше да прескочи до Q2.

Ще бъде изключително интересно състезание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, квалификацията беше интересна. Резултата от нея обаче е доста показателен. Тази писта иска кола, влиянието на пилота е доста ограничено ..., ако не допуснат грешка. 

Утре ще видим. Лекето определено ще е много по-конкурентно в състезанието в сравнение с квалификацията. Хамилтън, колкото и да не съм му фен, има много опит и знае да кара и точно в такива състезание го показва. Не очаквам чудеса от Сайнц, дано ме опровергае. Същото, но в по-малка степен, важи и за Льоклер. 

От друга страна очаквам доста сериозна доминация на Макларън. Ако не допуснат пилотска греша и/или стратегическа, би следвало да са с доста сериозен аванс. Но пък правата до първия завой е мнооого дълга, а Макларъните потеглят доста лошо. Та си мисля, че старта ще предреши изхода от състезанието. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шапки долу! Това, което направи Льоклер беше невероятно! Шапки долу!

Браво и на Сайнц, който му спечели 3-4 секунди от Пиастри!

Браво и на Пиастри. Чуесно каране.

Норис подцени съотборника си и беше ошамарен... с право!

Мерцовете леко се сринаха в състезанието, което малко ме изненада.

А лекето ... браво, че все пак не си позволи глупости. Чисто каране, но колата им не е конкуретна.

Перез, лично мнение, си позволи доста нечисто пазене на позиция, което от маФИА леко не видяха ;) Но пък се видя, че си е посредствен пилот. Всъщност, че си е втори пилот.

 

Като обобщение - отдавна не съм гледал състезание с толкова неизвестен край! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, PRR написа:

Перез, лично мнение, си позволи доста нечисто пазене на позиция, което от маФИА леко не видяха ;) Но пък се видя, че си е посредствен пилот. Всъщност, че си е втори пилот.

И за втори пилот не става, заради него конструкторската титла със сигурност няма да е в Редбул.

Колко пари викаш им носи, че не могат да го изритат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ЛьоКлер направи невероятно каране, дори им тегли една, почти нашенска на бокса. Пое огромен риск, но го оправда. Малкият Пиастри наистина показа на Ландо, че не трябва да бъде подценяван. Саинц, прекрасно каране. Малко ме е яд за Ръсел. От там нататък Мерцедеси, лимонади и т.н. не бяха интересни. То и режисьорът не ги показваше много. Страхотно каране направи и Колапинто, особено с изпреварването на Гасли.

Алекс Албън отново в зоната на точките. За съжаление Ботас беше напред, но пак не успя да вземе точка.

Готиното е, че лимонадите вече са само с 8 точки преднина, които може да изчезнат в градските условия в Азърбайджан. Ще видим.

Както каза Пепи, наистина състезание с абсолютно неочакван край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фен на Леклер и според мен е малко надценен, но тук направи наистина много добро състезание. Пиастри май ще шамари Норис все по-често, но и втория има нужда да бъде свален малко на земята ми се струва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Izolini написа:

Колко пари викаш им носи, че не могат да го изритат?

Не знам, но явно не са малко, за да го търпят!

Преди 4 часа, C2H5OH написа:

..., които може да изчезнат в градските условия в Азърбайджан. Ще видим.

Не знам. Лимонадите се сринаха, но това беше очаквано за тези трасета. По уличните ситуацията може и да е коренно различна. Сравненията, които правеха коментаторите, показваха превъзходство на лимонадите в бавните завои. Та - ще видим.

преди 18 минути, axel написа:

Не съм фен на Леклер и според мен е малко надценен, но ... 

Това ще си проличи догодина. Средното му представяне е над това на Сайнц и, като изключим някои грешки, се справя много добре. Моето впечатление е, че колата го ограничава(ше) доста. Но - ще видим :) 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

В крайна сметка Нюи отива в Астън Мартин. Италианците реват, най-вероятно с право. По-интересно ми е какво ще се случи с лимонадите до края на сезона ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PRR написа:

В крайна сметка Нюи отива в Астън Мартин. Италианците реват, най-вероятно с право. По-интересно ми е какво ще се случи с лимонадите до края на сезона ...

 

deer-running-deer.gif.c6767b468f2ce16ed87ca2b73c5af966.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна, всъщност изненадваща квалификация. Норис направи доста детинска грешка, но и на това трасе разликите са толкова малки, че май нямаше пилот без грешка в квалификацията. Ще видим утре как ще е, но не го виждам без сейфти кар, който да разбърка всичко драматично. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скука, която нерез оправи :D

Сега и сериозно. Супер каране на Пиастри. Льоклер успя да си изяде гумите, но пък се възползва напълно от малоумщината на нерез.

Норис направи чудесно състезание в което напердаши лекето на пистата. При това показно!

Браво и на новобранците. И Колпинто и Беарман в точките, при това Беарман пред другия титуляр! Това момче с читава кола ще е ас! Фен съм му.

Браво и на Алонсо, който пак изкара максимума от колата. 

Като цяло няма как да се кефя на този тип състезания в които дори да си по-бърз, което беше случая с Льоклер и Норис, нямаш реален шанс за изпреварване. От друга страна, при по-големи разлика, което пък беше между Норис и лекето, изпреварванията са унижаващи. Но, все пак, стана сравнително интересно състезание.

А сега чакам решението на маФИА относно действията на Сайнц и Перез. Личното ми мнение, предвид на това, което видях от повторенията, нерезчо е 100% виновен. Но това е моето виждане :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, PRR написа:

А сега чакам решението на маФИА относно действията на Сайнц и Перез. Личното ми мнение, предвид на това, което видях от повторенията, нерезчо е 100% виновен. Но това е моето виждане :) 

Личното ти мнение, когато едната замесена кола е Редбул, ни е напълно ясно 🤣

Сега и сериозно 😇 За мен пък Сайнц мръдна в ляво. Перез нямаше никаква полза да мърда в дясно, при положение че беше назад и единственото, което можеше да постигне, е катастрофа. Докато Сайнц имаше абсолютната логика да го затисне в ляво, защото беше в прашната част и трябваше да излезе от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, как да харесвам лимонадите, когато за техните пилоти НЕ важат правилата! Ето ти един ПРИМЕР за това. 

Иначе гледах още няколко пъти повторенията - Сайнц е отпред, не прави никаква рязка маневра и в момента на "закачането" дори не е стигнал до средата на платното. В крайна сметка той гледа напред, а не в огледалата. Докато нерезчо го вижда чудесно, но е нагъл да го държи натиснат до стената. Ами, като си тъп, вместо да спечелиш битката след три завоя не завършваш състезанието. Простичко е ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи , и преди ти казах , сега пак .. ако искаш да гледаш победа на Ферари , гледай EWC .. вчера беше Бол Д ' Ор и пак беше интересно (тоз път спечели Порше). При моторите също имаше интрига , а мощностите и скоростите са съизмерими с Ф1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не е за победата на Ферари. За побутването на лимонадите е ;) Дори се чудя как още не са измислили правило, че "Който има контакт с лимонада е виновен" :D Или, както в примера горе, другите нямат право да изпреварват при сейфти кар, но това не важи за лимонадите ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледах състезанието, но пък гледах поне 10 клипа с катастрофата. За мен е очевадна грешка на Чеко. Сайнц дори не мръдна волана. Моят приятел казва, че е грешка и на двамата щото се опитват да влязат във въздушната струя на ЛьоКлер, където за съжаление има място само за един, но за мен Сайнц нямаше вина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самата състезателна треактория върви наляво, но Сайнц не е завъртял волана, защото колата се насочва още при излизането от завоя. Според мен, по-голямата част от вината е на Чеко, но и Сайнц можеше да не следва толкова стриктно треакторията си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, axel написа:

Самата състезателна треактория върви наляво, но Сайнц не е завъртял волана, защото колата се насочва още при излизането от завоя. Според мен, по-голямата част от вината е на Чеко, но и Сайнц можеше да не следва толкова стриктно треакторията си.

 

......ако си гледа огледалата. Да де, ама ЛьоКлер му взе позицията и Сайнц се опитва да го настигне. От де да предложи, че лимонада ше му Флезе рЕско?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки, който е карал на писта, знае, че предния е този, който избира траекторията. Да, и Сайнц, както и Перез можеха да избегнат удара. Но и двамата разчитаха, че другия ще го направи. И, оборете ме, ако не съм прав, но и двамата не правят резки и/или неочаквани маневри. Съответно си е състезателен инцидент. Все пак, този отзад има по-добрата видимост към ставащото, огледалата във F1 са повече от малки, и е очаквано той да е този, който предотвратява инцидента. Ама Парез ... не го направи. 

 

Ама, понеже получих упрек, че не харесвам лимонадите (което си е факт де), да попитам пак - защо на лекето му се разрешава да изпреварва в условията на SC? Къде в правилника пише "За лимонадите може"? 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.09.2024 г. at 22:56, PRR написа:

Ама, понеже получих упрек, че не харесвам лимонадите (което си е факт де), да попитам пак - защо на лекето му се разрешава да изпреварва в условията на SC? Къде в правилника пише "За лимонадите може"?

Я погледни репорта и виж дали е бил само той, дали някой от другите е наказан, а само на него е простено, и на последно място - е след карирания флаг. При това за катастрофа, която при толкова дълга писта не беше за VSC, a само за жълти знамена в сектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.