Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ремонт двигател 1,6 ТДИ 105 КС код CLHA


LZ1Wf

Recommended Posts

Някой правил ли е ремонт включващ  шлайфане на цилиндрова глава от 79,5 до 80 ММ с нови бутала и сегменти на двигател CLHA 1,6 tdi Октавия 3 комби?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А необходимост на ремонта е защото? Караме такъв двигател на Голф вече 170к км. Двигателя твърдя, че е много сполучлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашата похарчваше масло. По съвет в Порше и сменихме картерната вентилация. Миналата седмица колата ходи до Франкфурт и обратно. Не е изгорила грам масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти, бутала, всички уплътнения , ремонт евентуално на главата цената е 5000+. Молиш се да се разминеш само със сегменти и уплътнения. Какъв е реалният пробег на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно дали ще ти дадат гаранция за ремонта ,иначе пари на вятъра мой познат беше пред същата дилема ремонт за 4-5 к лв само майстора му не му дава гаранция, че ще бъде сполучлив ремонта в крайна сметка предпочете друг двигател купи го от ebay uk беше около 40-50 к мили не имал проблеми 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само със сегменти не става, единият цилиндър е + 0,3ММ в размера така,че препоръчват 80 ММ бутала със съответното обработване на блока.Картерната е сменена главата оправена.Колко е един двигател от UK? CLHA?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ето един примерно https://www.ebay.co.uk/itm/394815278462 доставиха му го ggbg по спомен му излезе около 300-400 лв доставката до офиса им в София 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.03.2024 г. at 22:20, Деян написа:

Нашата похарчваше масло. По съвет в Порше и сменихме картерната вентилация. Миналата седмица колата ходи до Франкфурт и обратно. Не е изгорила грам масло.

Може ли да кажеш по-конкретно какво значи похарчваше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е служебна и статистика никой не е правил. Аз тръгнах за Белград и проверих, че маслото е малко над средата. На връшане ми светна лампата около Сливница. Не ярко червената, а предупредителния триъгълник. Беше тъмно като в пещера и просто долях 100-150 мл за да угасне. После долях още към 200 за да стигне пак средата. След тази случка се ядосах и смених капака. Миналата седмица колега ходи до Фракфурт с нея и каза, че не е мръднало с грам маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател на кола на 150 хил км е рисков. Англичаните по това време започват да реват за разхода на масло, ако изобщо му обръщат внимание, ако е още гаранционна. От дилъра си казват нормално е 0,5л на 1000 км карайте смело.😡 От ниско ниво до високо (максимално допустимото за наливане е около 1000мл).

 

Преди 8 часа, Деян написа:

След тази случка се ядосах и смених капака. Миналата седмица колега ходи до Фракфурт с нея и каза, че не е мръднало с грам маслото.

 

След смяната доливано ли е масло до горно ниво на щеката или пак е по средата. За 5000 км ако не е мръднало е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Penata написа:

Двигател на кола на 150 хил км е рисков. ...

Изобщо не съм съгласен. Да, могат да дадат някои дефект, но 100к са нищо. По нашите пътища новия внос е масово 300к+ с реални 150к на километража. Освен някой двутактов миксер, всичко друго трябва да ги мине тия километри без сериозни проблеми. Естествено, при нормално обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалното обслужване за ВАГ е на 30 000 km. От там тръгват и проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какво масло е карана, какво е доливано?

Може и това да е причината за голямото износване на цилиндрите. Освен километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, PRR написа:

Изобщо не съм съгласен. Да, могат да дадат някои дефект, но 100к са нищо. По нашите пътища новия внос е масово 300к+ с реални 150к на километража. Освен някой двутактов миксер, всичко друго трябва да ги мине тия километри без сериозни проблеми. Естествено, при нормално обслужване.

@PRRсъгласен съм с теб, но съм съгласен и с @Penata, защото ако даден автомобил е обслужван по предписанията в днешно на 30 000време, за да е еко, е имал 5 смени на масло, а не 10-15 както ни се иска и биха направили повечето от нас и разбира се двигателя започва да се "обажда" и хайде на вторичния пазар. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 150 к км дори и на 5 обслужвания по 30 к км не трябва да е свършил мотора виж ,ако е прегряван или е оставал без масло е отделен въпрос този мотор който дойде от Англия не го отваряха за ревизия прехвърлиха дюзи,помпи турбини итн и го сложиха за момента няма разход на масло и антифриз 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ghost_rider, да, съгласен. Всъщност аз винаги сменям маслата на 15к км, независимо, че VAG препоръчват 30к. Но, както и @skodafenе написал - дори на 30к да сменяш 150к са все още в рамките на гаранцията, която дават от завода. И е по-скоро изключение нещо да се счупи, отколкото правило. Или поне би трябвало да е. Виж след 300к нещата стават други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.03.2024 г. at 12:29, skodafen написа:

Според мен 150 к км дори и на 5 обслужвания по 30 к км не трябва да е свършил мотора виж ,ако е прегряван или е оставал без масло е отделен въпрос ... 

Моя кошник (2.0 TDI 125kW) е с точно такава история (потвърдена от книжката на колата и от ЕТ в последствие) - смяна на масло през 30К. Аз я взех на 170К, обслужих я и от тогава до сега - сменям през 15К. Миналата смяна при Пепи промихме мотора с нафта и един допълнителен филтър. След това наляхме масло и си продължих. Нямаше видни мизерии и Пепи каза, че е ОК. Интересното стана преди 4 месеца, като отидох да сменим пак маслото. При смяната на горивния филтър се оказа, че този, който Пепи извади е...от рождението на колата. Или иначе казано - на 250К... Искаше да ме бие, буквално! Ама е така, като просто ида и кажа в сервиза - сменете всички филтри и маслото и не проверявам в последствие, какво е сменено, а се доверявам. И съответно си вадя грешни изводи и си правя също грешни сметки за следваща смяна на въпросния филтър. Ама Пепи тогава нямаше сервиз, а моя приятел, който ми поддържаше колата (и предната Шкода) замина за Небесата ненадейно, та ползвах "разни сервизи". Констатирам си, не го пиша като оправдание. Грешката си е изцяло моя. Обаче пък колата (и филтъра) са еб@ти дуракоустойчивите копеУета. От смяната, преди 4 месеца някъде, колата е на 7+К и е абсолютно перфектна.

Извинявам се за отклонението, просто се включих да споделя, че дори гледана по предписание на производителя, колата/мотора нямат ни най-малко проблеми в последствие. Поне при мен е така. В момента е на 257К и да чукна на дърво дето се вика - пушка е!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.