Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте! Някой имал ли е проблеми с паленето, заради ЕКУ ? Колата е 1.4 16v с ЕКУ Magneti Marelli

Доколкото разбрах са проблемни и от Шкода са спуснали сервизен бюлетин №: 2025231/2 за ъпдейт на софтуера до версия 8555 ? Има ли колега, който работи в Еуратек и може да провери ? 

Публикувано

Звънни им директно и ги питай. Това не трябва да е секретна информация все пак. А ако изобщо не пали... Моя опит с такъв проблем, вярно, не на Фабия 2, а на Октавия 1, но... Има едно реле 109, което сдава багажа понякога и няма палене. При закачане на диагностика, колата не може да се свърже, все едно няма ЕКУ. Оказва се, че това реле захранва ЕКУ-то. Та - погледни при теб това реле. Може то да прави номера. Успех!

  • Благодаря 1
Публикувано

Да, пуснах запитване до Еуратек. По телефона знаеха само за актуалните проблеми с въздушните възглавници и нормално де. То не, че е секретна информацията, просто моята не е напълно достоверна, а е изровена от руски форум, а софтуерите за Русия и Европа май са различни. Ще пусна въпросния бюлетин, за който говоря.  
Проблема е, че започна да пали, но от 2-3 път. Първият път директно пали и гасне. Отделно почна да не работи много добре. Сменени са свещи, бобини, дросел, темп.датчик. Проверени са бенз. помпа, МАП, ламбда сонда.  Мерена е компресия. Абсолютно всичко е в нормата и пак си остава проблема.

7b43149s-960.jpg

Публикувано

Споменал си, че е проверена бензиновата помпа, но дали прави доататъчно налягане? Колегата @PIIIcoppermine имаше същия проблем на Ф2, 1,4 бензин 86 к.с. и смени бензиновата помпа.

  • Благодаря 1
Публикувано

Нямам представа, но това ми дава малко надежда. Колата мина през 2 сервиза. В понеделник отива в трети. Във втория уж са я "проверили" помпата, но не съм сигурен дали са мерили нещо изобщо. Така и така съм тръгнал по  варианта проба-грешка, може и да я сменя профилактично. Струва си риска, поне да я изключа напълно от варианта. 
Попаднах на много теми и тук и във VW форума, но всички приключват без написаното решение. 

Публикувано

Това е темата на колегата, колата и мотора са същите, абстрахирай се от локумите. 

 

  • Благодаря 1
Публикувано

Звучи ми доста като ситуацията при мен, а и доколкото разбирам, колата на колегата е била на около 158 хил.км, при мен е малко преди 150 хил.км. Доста близък пробег. Досега бензинова помпа не е сменяна на колата. Другата седмица ще влиза пак в сервиз. Ще пиша какъв е резултата.

Публикувано
преди 20 минути, marinpetroff написа:

Звучи ми доста като ситуацията при мен, а и доколкото разбирам, колата на колегата е била на около 158 хил.км, при мен е малко преди 150 хил.км. Доста близък пробег. Досега бензинова помпа не е сменяна на колата. Другата седмица ще влиза пак в сервиз. Ще пиша какъв е резултата.

това го взех на 136лв https://www.autodoc.bg/hella/13765491

това го взех на 27лв но още не съм го сменил https://www.autodoc.bg/ridex/8097341

Спести си излишни нерви и ходенета по сервизи ,ще намразиш колата още повече. След 1 седмица вече няма и да пали. Послушай Асен и си ги купи при теб са за една седмица. Оригиналната е VDO , Pierburg слагат на Фаворит , А Hella се слага на Фелиция , така че и 3 те марки са ок. :) Ако си нямаш дистанционно в ключа, мога да ти продам комфорт модул за 35лв, но не знам колко ел стъкла е :)

  • Благодаря 1
Публикувано

Благодаря. Поръчах ги. Аутодок и аз много си ги уважавам.  Гледах клипове и мисля, че сравнително лесно ще се справя наистина. Колкото до намразването... аз и без това, вече съм със Стокхолмски синдром. Взела ме е за заложник здраво, но въпреки това я оправдавам всеки път.
Това, че имаш излишен комфорт модул, означава ли и там да очаквам проблеми ? 😂 Имам дистанционно и засега само то не се е разваляло.

Публикувано
преди 34 минути, marinpetroff написа:

Благодаря. Поръчах ги. Аутодок и аз много си ги уважавам.  Гледах клипове и мисля, че сравнително лесно ще се справя наистина. Колкото до намразването... аз и без това, вече съм със Стокхолмски синдром. Взела ме е за заложник здраво, но въпреки това я оправдавам всеки път.
Това, че имаш излишен комфорт модул, означава ли и там да очаквам проблеми ? 😂 Имам дистанционно и засега само то не се е разваляло.

Не , означава, че го поръчах преди да видя, че съм със същия. :D А ние иначе сме се разбрали с моята, или ще слуша и ще върви, или ще направим от нея нов паметник "1300 години България" .

 

Ей сега превантивно проверих в ЕТ, за Ъпдейт на ECU то от 4115 на 8555 , искат 96 лв за задължителна проверка дали има налична актуализация, и още 100лв за флашване. Изключително много се радвам че нямам горепосочения проблем от руския форум, макар че често я гася , ама то като отвикнеш да тръгваш с газ , така е.

  • Благодаря 1
Публикувано
преди 54 минути, marinpetroff написа:

Благодаря. Поръчах ги. Аутодок и аз много си ги уважавам.  Гледах клипове и мисля, че сравнително лесно ще се справя наистина. Колкото до намразването... аз и без това, вече съм със Стокхолмски синдром. Взела ме е за заложник здраво, но въпреки това я оправдавам всеки път.
Това, че имаш излишен комфорт модул, означава ли и там да очаквам проблеми ? 😂 Имам дистанционно и засега само то не се е разваляло.

Ти си я поръчал , ама аз съм преди фейса BXW , тичай сега да видиш с колко кабела е помпата , защото аз бях намерил в Аутодок една за фейслифта с 5 пина... Не ми се отваря книгата сега да видя дали имат разлика в Ел. схемите.

  • Благодаря 1
Публикувано

Аз също съм преди фейслифта с BXW 😉 

Благодаря много за информацията на всички. Ще пиша резултата. 

  • Одобрявам 2
Публикувано
Преди 7 часа, marinpetroff написа:

Аз също съм преди фейслифта с BXW 😉 

Благодаря много за информацията на всички. Ще пиша резултата. 

Намерих доста bin файлове за Skoda http://chiptuning.pw/ecu-files/skoda-original-ecu-files/ , най - пресния е 4115, но няма 8555 , нито намерих комп за продажба с оригинална лепенка отгоре 2ра ръка да е 8555 , имаш ли някакъв файл , може пък да литне с него , да е няккъв obscure, не ми се дават 200лв на ET , но пък имам свободно време и пари за програматор. Той, чипа сигурно е 32L нещо си. :)

Публикувано

Чета и се чудя коли на по 150-160 000 , които са палели по 10-15 години да имат нужда от префлашване .. като излезе Фабия 3 , на втората година се оказа , че има бъг във фърмуера на модула на централната електроника и убиваше акумулаторите на хората , които си ползваха Старт-стоп системата. Тогава ЕураТек ме гониха като империалисти да ми префлашнат колата и след повече от година при едно  от обслужванията я префлашнаха с триста уговорки (някои неща са персонализирани и не исках да пипат нищо друго) , а в случая Сашко пита и никой не знае нищо .. явно това не е официална акция (поне според мен).

Публикувано
Преди 1 час, The Best Forman написа:

Чета и се чудя коли на по 150-160 000 , които са палели по 10-15 години да имат нужда от префлашване .. като излезе Фабия 3 , на втората година се оказа , че има бъг във фърмуера на модула на централната електроника и убиваше акумулаторите на хората , които си ползваха Старт-стоп системата. Тогава ЕураТек ме гониха като империалисти да ми префлашнат колата и след повече от година при едно  от обслужванията я префлашнаха с триста уговорки (някои неща са персонализирани и не исках да пипат нищо друго) , а в случая Сашко пита и никой не знае нищо .. явно това не е официална акция (поне според мен).

Аааа 200 лв няма да им дам , абсурд , факт е че и понякога флаша прецаква нещата. За моето дъно на компа , последния bios е F8 , но с него не мога да си клокна рама, затова сега съм си с F7 и щастливо съм си оправил таймингите, част от притеснението ми се корени в това , като си оправя климатика , да не започне да гасне , но в крайна сметка просто ще изключа стоп машинката на педала на съединителя. От друга страна си казваш - "Ко**ле , ми ако вземе че тръгне от тоя ъпдейт, да си е*е? " Затова ми е интересно, но повече от 40-50 лв няма да дам, толкова е цената на новия комп с 4115 , ако се окаже че 8555 не става за чеп за зеле , пък ако имам файла , ще си сложа цокълче на чипа и ще мога да си го сменям. Кофтито е че ще трябва да грея платката отдолу , но все пак хубавинките си крият рискове. ;)

Публикувано

Хваща неработещ ключ на спирачка или съединител. Не пипай!  

Публикувано
Преди 2 часа, ID A написа:

Хваща неработещ ключ на спирачка или съединител. Не пипай!  

Я пак обясни , че не разбирам кое какво прави ?!?

 

Публикувано
Преди 3 часа, PIIIcoppermine написа:

Я пак обясни , че не разбирам кое какво прави ?!?

 

Компа не е глупав .. ако изключиш бутона на съединителя или спирачката , ще светне ламБа на таблото ;)

Публикувано
Преди 7 часа, PIIIcoppermine написа:

... част от притеснението ми се корени в това , като си оправя климатика , да не започне да гасне ...

Оправи си климатика , па ако започне да гасне ще го мислиш/м .. аз не се разбирам със системите за сигурност - от ден 1 , когато ми се наложи да потегля по-бързо , системите за сигурност се намесват и ми връщат газта , в следствие , на което колата гасне. Пепи я ъпдейтна до последната официална версия и "проблема" си остана .. трябва ли да търся из руските форуми фърмуер и да си батисвам колата или когато е необходимо оросто да изключа тъпите системи и да си карам? .. въпроса е риторичен 🤣

 

Публикувано
Преди 1 час, The Best Forman написа:

Компа не е глупав .. ако изключиш бутона на съединителя или спирачката , ще светне ламБа на таблото ;)

Аз съм дете от 90те, ще залепя лепенка от банан Dole ,на лампичката.

преди 26 минути, The Best Forman написа:

Оправи си климатика , па ако започне да гасне ще го мислиш/м .. аз не се разбирам със системите за сигурност - от ден 1 , когато ми се наложи да потегля по-бързо , системите за сигурност се намесват и ми връщат газта , в следствие , на което колата гасне. Пепи я ъпдейтна до последната официална версия и "проблема" си остана .. трябва ли да търся из руските форуми фърмуер и да си батисвам колата или когато е необходимо оросто да изключа тъпите системи и да си карам? .. въпроса е риторичен 🤣

 

Прав си , да сменим датчика, пък да тръгне климатика, хората от Елбатрон са много кадърни за клима. Аз имам бутон за ESP OFF и като се ядосам, го натискам , ако ти го нямаш при мен е бушон 4.

Публикувано

Така оставаш без ABS, което по зле. Сашо, ако искаш проста Шкода, вземи си от една Фелиция 1.3 надолу.

Публикувано
преди 11 минути, ID A написа:

Така оставаш без ABS, което по зле. Сашо, ако искаш проста Шкода, вземи си от една Фелиция 1.3 надолу.

Не бе не е че оставаш без ABS. На старата се появяваше кръгче с удивителна в средата - което значи - "Ако правиш дрифтове може да те глобят" На сегашната се появява BMW на криволичещ път , което значи "Не си сам на пътя , ако видиш BMW на врати , пази го " :)

Публикувано
На 16.03.2024 г. at 23:39, PIIIcoppermine написа:

Аааа 200 лв няма да им дам , абсурд , факт е че и понякога флаша прецаква нещата. За моето дъно на компа , последния bios е F8 , но с него не мога да си клокна рама, затова сега съм си с F7 и щастливо съм си оправил таймингите, част от притеснението ми се корени в това , като си оправя климатика , да не започне да гасне , но в крайна сметка просто ще изключа стоп машинката на педала на съединителя. От друга страна си казваш - "Ко**ле , ми ако вземе че тръгне от тоя ъпдейт, да си е*е? " Затова ми е интересно, но повече от 40-50 лв няма да дам, толкова е цената на новия комп с 4115 , ако се окаже че 8555 не става за чеп за зеле , пък ако имам файла , ще си сложа цокълче на чипа и ще мога да си го сменям. Кофтито е че ще трябва да грея платката отдолу , но все пак хубавинките си крият рискове. ;)


Проблема с гасненето в движение при мен се е случвал много много рядко. Явно трябва да са изпълнени и определени други условия, заедно с пуснат климатик, и тогава като натиснеш съединителя, двигателя се изключва. Не си представяй, че гаснеш навсякъде като старт-стоп система 😀  За толкова години, при мен се е случвало 3-4 пъти. И все не си обяснявах, какъв зор вижда, че да се отреже като талпа от раз. Така, че давай смело с климатика, голяма благинка си е лятото. А версия 8555 на софтуера е пуснат на 3-тата година (2011-та). Поне от тогава виждам, че е това TPI. Просто проблема явно не засяга всички и се проявява рядко.  Нека мине пробата с бензиновата помпа и съм се прежалил да отида до Еуратек за науката, да видим какво ще стане.
Иначе файл за флашване ,мисля че мярнах някъде пак по руски сайтове, но мен ме страх да пробвам, че ако нещо се прецака, филмът ще е голям после. А такъв компютър аз намерих само 1 в момента и ми поискаха 300 лв. от автоморга и не се знае дали работи и как работи 😆 
 

Публикувано

Компютри да искаш , има и по - евтини по 40-50 лв , това не се чупи и на никои не му трябва. Не вярвам да има разлика между моя и твоя https://krik.bg/products/kompyutr-skoda-fabia-ii-14-16v-bxw-03c906024b-32982ebb1 Няма да го пипам , щом не е някакво досадно. Рекорда ми е за старата фабия , като си купувах централи за Airbag - a по 50 стотинки от мегапартс , защото моята изгоря. От ЕТ си вземи предна емблема за YETI фейслифт,36лв е 3V0 853 621 A FOD, става много яка. Задната става и от алиекспресс :)

  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно...
Публикувано
На 20.03.2024 г. at 9:53, marinpetroff написа:

 

Kакво стана ? Гледам тая тема като детенце количка за сладолед. :)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.