Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

В търсене на непознатото


Recommended Posts

Преди 16 часа, dmt_alpha написа:

Интересна тема. Изискванията към този мечтан-недомечтан автомобил малко ми звучат като преди години на жената - голяма да е, да побира каквото се сетиш, но да не е комби и в никакъв случай ван; луксозна да е, но да не е лимузина; бърза да е, но да не е ниска... Накрая се сдобих с пътния еквивалент на тримачтов круизен катамаран.

 

Честно казано, за 10 хил. каквито и евро изисквания да се покриват към момента - до няколко години ще им е забранено да влизат в центъра на големите градове. Да не говорим, че за тези пари от години трудно може да се намери автомобил без сериозни недостатъци.

Абсолютно напълно разбирам жена ти. За 2-3 дни четене, без дори да започна да чета кой мотор става и кой не,  в общи линии достигнах до една триъгълна формула , ако е евтино и бързо , няма да е еко4, ако е еко4 и е бързо няма да е евтино. Колите са ясни , малкия ги е написал по горе ,като включим и Ок2 2.0VRS.  С джиповете нешата седят или Сузуки гранд витара или някой Ssangyong Rexton W 2.0 e-XDi, и двата варианта са Еuro5, но рекстъни с ръчна кутия са по - редки, за сметка на това и в двата варианта много добре направени. Честно казано , ако ей сега избирам от нищото , бих си взел веднага Skoda Octavia III 2.0 TDI (150 кс) без adblue , но за съжаление вече отиваме на 20к лв. С оглед на това и факта че има законопроект за 110км/ч скорост по магистрала, не виждам смисъл да се сменя фабията, освен ако не изпадне нещо друго интересно, просто съм отвикнал да карам бавни коли. Относно малките мотори, моля ви се кола под 1.8 бензин и 1.9TDI ти му се молиш, то не мърда , както се изрази човека от ЕТ 2015та , когато бях на тестдрайв на Фабия III - "Тази кола Саше , не е за тебе. Тя е за някого , като се пенсионира и му дадат 10-15 заплати , да си я купи и да се радва че е нова" Tрябва да свикна с факта че 2028ма , с края на Еко3, ще се наложи да сменям и колата , а ми писна тъкмо да набиеш едни пари в нея и накрая да те принудят да я продадеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, ghost_rider написа:

Не знам кой е Косьо, ама да ходи пеша, като не му харесва цвета. 1,0 3-цилиндъра, 115 к.с в Октавия 3, върви доста прилично, както и в Скала (там май беше 95 к.с). Представям си в купе като на Фабията и то хеч, как ще е с 1,2 и то 4-цилиндъра. Тази дизеловата не ти трябва, ще ревеш от Дпф, като я мъчиш само градско в 98% от времето, освен това не отговаря на критерия "натупана с екстри", защото е служебна и е постна като гъбена чорба. Що си мисля, че има Ф2, RS 1,4 TSI ако не греша, и е 180 к.с. Eй такова ако намериш, може да си начешеш крастата.

Асенка , тоя целия пост е просто нямам думи , мотори с нулев ресурс , аз чета и не мога да повярвам че дори има 1.0 3 cyl , 1.2tsi на такова голямо купе. Това малко ми напомня Ок1 1.4mpi. С дизела , аз не съм имал никакви проблеми. Иначе в момента съм с такава измишльотина знаеш 1.4 16V 86 коня , дето 120ката върви повече.

 

Хайде , сега имате 2-3 часа , да ме нападнете всичките , както обикновено , че като се прибера от работа , да имам какво да чета. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ghost_rider написа:

Абсолютно споделям мнението ти. 

Моята жена също иска да подновим колата и аз като един семеен чичак, в положение на съотношение 3:1 в полза на жените в семейството не мисля за друго освен комби, но тя не искала катафалка... Та, така или иначе, първо трябва да заделя някакъв приличен бюджет, пък после ще го обсъждаме по-сериозно за катафалките, за сега не е на дневен ред. 

 

Аз така се сдобих с Октавията - от мерак за малка кола-комби. Тя си ми е само за мен. На децата вътре не давам и да дишат даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

Абсолютно напълно разбирам жена ти. За 2-3 дни четене, без дори да започна да чета кой мотор става и кой не,  в общи линии достигнах до една триъгълна формула , ако е евтино и бързо , няма да е еко4, ако е еко4 и е бързо няма да е евтино. Колите са ясни , малкия ги е написал по горе ,като включим и Ок2 2.0VRS.  С джиповете нешата седят или Сузуки гранд витара или някой Ssangyong Rexton W 2.0 e-XDi, и двата варианта са Еuro5, но рекстъни с ръчна кутия са по - редки, за сметка на това и в двата варианта много добре направени. Честно казано , ако ей сега избирам от нищото , бих си взел веднага Skoda Octavia III 2.0 TDI (150 кс) без adblue , но за съжаление вече отиваме на 20к лв. С оглед на това и факта че има законопроект за 110км/ч скорост по магистрала, не виждам смисъл да се сменя фабията, освен ако не изпадне нещо друго интересно, просто съм отвикнал да карам бавни коли. Относно малките мотори, моля ви се кола под 1.8 бензин и 1.9TDI ти му се молиш, то не мърда , както се изрази човека от ЕТ 2015та , когато бях на тестдрайв на Фабия III - "Тази кола Саше , не е за тебе. Тя е за някого , като се пенсионира и му дадат 10-15 заплати , да си я купи и да се радва че е нова" Tрябва да свикна с факта че 2028ма , с края на Еко3, ще се наложи да сменям и колата , а ми писна тъкмо да набиеш едни пари в нея и накрая да те принудят да я продадеш.

 

Според мен си само за едно дизелово Сандеро. Евро 6 има от някъде към 2015-2016г. Цял живот няма да поискаш друг автомобил.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

...Tрябва да свикна с факта че 2028ма , с края на Еко3, ще се наложи да сменям и колата...

Значи има почти 4 години да я дъвчем тая тема и да ти изберем нещо подходящо. Няма нужда да се бърза.

 

Just now, dmt_alpha написа:

 

Според мен си само за едно дизелово Сандеро. Евро 6 има от някъде към 2015-2016г. Цял живот няма да поискаш друг автомобил.

Дизеловото Сандеро не е ли 1,5? Аз доколкото разбрах, изискванията са за поне 1,8 бензин или 1,9 дизел. Ако е по-малко нито върви, нито има ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, winrg написа:

Значи има почти 4 години да я дъвчем тая тема и да ти изберем нещо подходящо. Няма нужда да се бърза.

 

Дизеловото Сандеро не е ли 1,5? Аз доколкото разбрах, изискванията са за поне 1,8 бензин или 1,9 дизел. Ако е по-малко нито върви, нито има ресурс.

 

Това е само конспирация от страна на Рено, за да заблудят еко-полицаите. Имат предвид, че е по 1.5 на цилиндър. Само посветените, дето сменят гаранционно маслото, както и главен мениджър продажби в АутоФранс са наясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, winrg написа:

Значи има почти 4 години да я дъвчем тая тема и да ти изберем нещо подходящо. Няма нужда да се бърза.

 

Дизеловото Сандеро не е ли 1,5? Аз доколкото разбрах, изискванията са за поне 1,8 бензин или 1,9 дизел. Ако е по-малко нито върви, нито има ресурс.

Време имаме , това което карам сега няма да се счупи почти никога. Правилно си разбрал за кубиците, а и като цяло съотнощението коне/кубици не е добре да е повече от 150 коня на 2000 кубика. Минеш ли 1:2 съотношение , започваме да губим сила и ресурс. В общи линии получаваме кола която на хартия е ок , в реални условия е каручка.

преди 14 минути, dmt_alpha написа:

 

Според мен си само за едно дизелово Сандеро. Евро 6 има от някъде към 2015-2016г. Цял живот няма да поискаш друг автомобил.

Според мен ок3 не е малка кола , добра си е, ако е и с правилния мотор си е супер. 1,5dci е мотор от меган 2/3 и като цяло е много проблемен, навсякъде е пълно с коли за части. При рено , хубаво е от гамата мотори да се вземе средния , за да работи ок.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, maxrpm написа:

 Правилно си разбрал за кубиците, а и като цяло съотнощението коне/кубици не е добре да е повече от 150 коня на 2000 кубика. Минеш ли 1:2 съотношение , започваме да губим сила и ресурс.

 

 

 

По тази логика действително Сандерото е за теб - по 19.96 кубика на конска сила. А моят Голф 1.9 от едно време, който има няколко купи от състезания, е за боклука. Сегашната Мазда, с тези 280 армосферни коня, май трябва жива да я оплача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, dmt_alpha написа:

 

 

По тази логика действително Сандерото е за теб - по 19.96 кубика на конска сила. А моят Голф 1.9 от едно време, който има няколко купи от състезания, е за боклука. Сегашната Мазда, с тези 280 армосферни коня, май трябва жива да я оплача.

голфа 1.9 ако е бил 1.9тди , от него се вадят до 200 коня с други дюзи, по - голямо турбо и т.н. , аз защо милея още за нея и съжалявам че я продадох. Вози си се човека, но от 2025та спират Еко2. 280 коня атмосферни може да изкараш от 4.2. 3.7 V6 ли ти е мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, dmt_alpha написа:

Да.

Нищо не знам за тоя мотор, но съм чул че такива , ако ги турбинираш , стават брутални, макар че аз бих си го оставил така. Пожелавам ти да си го караш с кеф и усмивка. Очевидно мислим за едно и също, пък си говорим за 1.5dci. :D :D :D

Случка от реалния живот - най - бързата кола в света е служебна дизелова вивакомска Дачия Логан , не мога да питам каква , защото приятеля който я караше, умря, но каза че решението е да я караш така че да звучи като бензинова... :) 10км градско -10мин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда не се кара, само се ремонтира. Благодаря за пожеланието, все пак.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, maxrpm написа:

Асенка , тоя целия пост е просто нямам думи , мотори с нулев ресурс , аз чета и не мога да повярвам че дори има 1.0 3 cyl , 1.2tsi на такова голямо купе. Това малко ми напомня Ок1 1.4mpi. С дизела , аз не съм имал никакви проблеми. Иначе в момента съм с такава измишльотина знаеш 1.4 16V 86 коня , дето 120ката върви повече.

 

Хайде , сега имате 2-3 часа , да ме нападнете всичките , както обикновено , че като се прибера от работа , да имам какво да чета. :)

Чакай малко, сега ще ме изкараш, че аз не съм разбрал. Никъде не си говорил за ресурс. Освен това с твоето каране, колко километра смяташ , че ще навъртиш за 5 години да кажем? Ще си минал километри колкото за 1 смяна на масло, така че не виждам какъв ресурс търсиш. Освен това колкото по-голям и мощен мотор вземеш, толкова по-малко ще караш, защото те смучат здраво.

И аз искам супер еко и нова кола, ама за тия пари няма, особено пък с двигател като на ЗиЛ.

А за 120ката, престани да я споменаваш, че става смешно. Другите може вече да не те репликират, защото те познават, аз също се въздържах да реагирам на "120ката върви много" и "късам бмв-та всякакви със 120-ката", но сега не се ссържах. Едно е да реве и да тресе колата и да ти се струва, друго е наистина да върви. Просто имаш лъжливо усещане за вървеж заради шума. А и да не би двигателя и да е по-голям от на тук споменатите автомобили? 

Съвременен еко автомобил и ресурс, не стоят в едно изречение. Ако търсиш ресурс, вземи един дърт Мерцедес 3.0d 100-на коня, твой набор, на 1m километра и ще изкара още толкова двигателя, но забравяш за екото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Чакай малко, сега ще ме изкараш, че аз не съм разбрал. Никъде не си говорил за ресурс. Освен това с твоето каране, колко километра смяташ , че ще навъртиш за 5 години да кажем? Ще си минал километри колкото за 1 смяна на масло, така че не виждам какъв ресурс търсиш. Освен това колкото по-голям и мощен мотор вземеш, толкова по-малко ще караш, защото те смучат здраво.

И аз искам супер еко и нова кола, ама за тия пари няма, особено пък с двигател като на ЗиЛ.

А за 120ката, престани да я споменаваш, че става смешно. Другите може вече да не те репликират, защото те познават, аз също се въздържах да реагирам на "120ката върви много" и "късам бмв-та всякакви със 120-ката", но сега не се ссържах. Едно е да реве и да тресе колата и да ти се струва, друго е наистина да върви. Просто имаш лъжливо усещане за вървеж заради шума. А и да не би двигателя и да е по-голям от на тук споменатите автомобили? 

Съвременен еко автомобил и ресурс, не стоят в едно изречение. Ако търсиш ресурс, вземи един дърт Мерцедес 3.0d 100-на коня, твой набор, на 1m километра и ще изкара още толкова двигателя, но забравяш за екото. 

Eкото е простотия , вързана с години и наличие на катализатор . Няма нищо общо с екологичност. Това е проформа само за в бг. В момента бързам за работа но в общи линии

- Ти в момента караш бърза кола с огромен ресурс

- 120 ката е по - бърза от BXW , това го пише и в държавен вестник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, maxrpm написа:

Eкото е простотия , вързана с години и наличие на катализатор . Няма нищо общо с екологичност. Това е проформа само за в бг. В момента бързам за работа но в общи линии

- Ти в момента караш бърза кола с огромен ресурс

- 120 ката е по - бърза от BXW , това го пише и в държавен вестник

Не бих казал, че карам бърза кола. Крал съм доста по-бързи, както и доста по-бавни разбира се. За ресурс, смятам че има достатъчно. А за второто... 🤣

Освен по-добър старт и по-малкото килограми в ползва на 120-ката, друг предимство не намирам.. Все пак говорим за стокови коли с ~30 години разлика в поколенията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ghost_rider написа:

А за 120ката, престани да я споменаваш, че става смешно. Другите може вече да не те репликират, защото те познават, аз също се въздържах да реагирам на "120ката върви много" и "късам бмв-та всякакви със 120-ката", но сега не се ссържах.

Не се хаби, нема смисъл.

 

Ако пък се метне Сашко на 124-ка ще има да мрънка че няма де да паркира.

 

То неговите изисквания май само Смарт Брабус ги покрива, па и бонус - задномоторка е.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

То неговите изисквания май само Смарт Брабус ги покрива, па и бонус - задномоторка е.

Нищо не покрива. Виж предишните постове за връзката между кубатура, коне и ресурс на мотора 😄.

Отделно стана ясно, че чак към 2028 ще се наложи да сменя сегашната, така че в момента само си чешем клавиатурите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , чета и препрочитам темата (много интересно четиво) и всеки път се сещам за вица за заека и коня (писал съм го в "Смях в залата") .. намери го , прочети го и ще разбереш за какво говоря ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, The Best Forman написа:

Саше , чета и препрочитам темата (много интересно четиво) и всеки път се сещам за вица за заека и коня (писал съм го в "Смях в залата") .. намери го , прочети го и ще разбереш за какво говоря ;)

А Сашо иначе хич не прилича на заек...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би , бих си взел нещо ей такова , лятото. 1.6 е, но, цената е много приятна https://www.mobile.bg/obiava-11711317888166299-suzuki-swift-sport

https://www.car.info/en-se/suzuki/swift/mzez-16-m5-6649648/specs

 

Това е супер ок , но мисля че нещо му има https://www.mobile.bg/obiava-11707288006224967-seat-leon-1-8tsi-fr

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като цяло , като ги гледам тея каручки , ще се събират пари за Оctavia III 2.0 tdi

 

Даже , ето това е моята кола https://www.mobile.bg/obiava-11696889468604416-skoda-octavia-l-k-n1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.04.2024 г. at 18:22, maxrpm написа:

просто съм отвикнал да карам бавни коли.

Откакто се мотам покрай Вас, (ШКБ), най-мощната кола, за която знам че си имал е ATD-то. Поправи ме ако греша….. Но ако правилно съм разбрал…. Май по-скоро си свикнал с карането на въпросните коли….  Таа щом фабията е била самолет за теб - както се казваше в един филм: I have some bad news for you😀

И за да не съм капо в темата, бих те посъветвал да разгледаш поло GTI. За мен това е идеалната по-пъргава градска кола. Докато дойде време да я купуваш ще са поевтинели…..

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че Октавията влиза в категорията компактни и лесни за паркиране.

 

389130336_.png.2540f39055efc071075544006dcb26e1.png  1382500084_.png.3453cf9c6b19d74ee24045987818008d.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е неточна дължината на Октавия 3, 4680 мм е.

 

Иначе се паркира изключително лесно, нищо че е по-скоро дълга, отколкото компактна.

 

Октавия 3, след 2015, до 2017 година, крие огромен коз в двигателната си гама и невероятен ресурс по отношение на задвижващият агрегат.

 

Разполага с бензинов мотор, който е с динамиката на легендарните 1.9TDI AHF/ALH, с мощност от 150 коня и собствено тегло на цялата кола от 1180 кг с гориво в резервоара, без водача.

 

Колата се изстрелва от място без никакъв проблем, лека и пъргава е, още от 1300 оборота, с лекота подържа избраната скорост, реагира изключително адекватно и има сила до 4000 оборота без никакво замисляне.

На ГТ прегледите е Еко4, по документи е Евро6.

 

Всичко това, на бензин.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.