Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Десен мигач изчезна


vladkant

Recommended Posts

Привет, имам нужда от съвет относно десния мигач. 

Релето което е в копчето на авариините е чисто ново, първоначално мислех че е от него- днес изчезна отново.

Левия си работи нормално. Когато тръгна да включвам десния, в момента преди да щракне- работи. Когато щракне не иска да зацепи.

Освен лостчето и релето, което е в авариините, има ли други релета по веригата, които може да са дали фира?

Или да търся проблема в лостчето? Има ли някакво временно решение, понеже скоро тръгвам на дълъг път и май нямам да имам време да чакам доставка за ново лостче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По описанието ти, залагам на лостчето. Може да са нагорели пластините и макар да не усещаш някакъв чисто механичен проблем, всъшност точно там да е скрит. Имам едно обикновено, ако искаш да го разгледаш по-детайлно отвътре или да го ползваш за донор. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, vladkant написа:

@ghost_rider моето е с темпомат, твоето дали ще стане за донор

Темпомата може да се добави, но не съм сигурен за състоянието на моето. По-скоро бих ти го дал с идеята да го пъснеш и да видиш как е устроено и да ползваш пластините евентуално за да си оправиш твоето. 

Сега се сетих, че @maxrpm има ново лостче с темпомат, което така и не сложи на старата Фабия, та може да ти свърши работа. 

П.п. Ако ти трябва ключ за сваляне на волана имам, обади се. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То днес я извадих от сервиз и я върна пътна помощ обратно...но, ще пиша в раздела за сервизите....относно лостчето ще му пиша на лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Малко ъпдейт, махнах пластмасата и изчистих със сгъстен въздух (от тези флакони за чистене на компютри), за момента работи и чакам доставка на лостче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде насоки за разглобяването на еърбега, освен че трябва да изключа хакумулятура 😁

Лостчето пристигна днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде отзад се бъркаше и беше малко еб@но. Мисля, че има клипчета из нета 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, zloQQ написа:

Някъде отзад се бъркаше и беше малко еб@но. Мисля, че има клипчета из нета 

Намерих само едно, но там беше без еърбег. Ще потърся още клипчета, най много да търся и нов еърбег 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, vladkant написа:

Намерих само едно, но там беше без еърбег. Ще потърся още клипчета, най много да търся и нов еърбег 🤣

Какво те притеснява възглавницата .. ако помня правилно имаше по два тела , който щракват върху една ябълка и трябва да бръкнеш с една отвертка и да ги отвориш и да дръпнеш възглавницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да махнеш корите зад волана. Отдолу се бърка в 2 тесни дълбоки дупки с торкс 10 или 15, не помня точно, но имам подходяща отвертка. От изправено положение завърташ геврека на 90°, и бъркаш отзад с плоска отвертка в дупчицата и малко с ръчкане и натискане освобождаваш едната тел, после повтаряш процедурата като завъртиш на другата посока.  Ако изчакаш до Понеделник, ще ти го сваля. А и да го свалиш сам, ще стигнеш до болта на волана, за който споменах по-горе, а силно се съмнявам да имаш точно такъв ключ. След свалянето на волана, имаш още 5 минути за подмяната на лостчето и събираш обратно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, zloQQ написа:

Благодарско, и аз го намерих вчера след ровене 🙂

Преди 5 часа, ghost_rider написа:

Ако изчакаш до Понеделник,

Благодаря, но съм го планирал за почивните дни 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, два въпроса- надявам се последни 😁

Мога ли чрез ваг ком да накарам еърбега да изгасне на таблото, и през същият как да настроя темпомата- щот темпомата отказва да бачка.....

П.П. наложи се да търся друг волан, има скъсана пластинка( еърбега е свалян селската, понеже колата е вкарана в Бг с удар от пред) на клаксона, която не съобразих (даже не предполагах), че ще окъсява докато въртя волана....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не смяташ да го ползваш (да пази Бог) , намираш в снопа под волана кои са двата кабела на бега , слагаш едно съпротивление 2-2.5 Ом и приключваш с бега (няма да се налага да възстановяваш лентови кабели и пластинки).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еърбега му изчистих грешките, остава да изкарам колата да пробвам дали съм се справил с круиз контрола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темпомата се запъна и не иска да отлепи.....май лостчето е дефектно, друга причина не виждам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на VCDS и ви дали ти работи стоп машинката и датчика на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според vcds е активиран темпомата. Изчетох доста и изгледах доста клипчета, включително едни клипчета от този форум, където един Руснак активираше присаден темпомат. А и мисля че моето vcds е малко ограничено от към възможности и не знам дали ще мога да видя дали датчика на съединителя. За стоп машинката съм убеден че работи, проверявам стоповете редовно дали работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоп машинката има два превключвателя - единия е за стоповете, другия е за ECU-то. При мен стоповете си работеха, но ключето за ECU-то беше заминало.

И машинката на съединителя се вижда през VCDS-а. Така разбрах, защо съм без темпомат.

Накратко на О1 и двете се чупят и най-често те са проблема на темпомата. Той всъщност май от други датчици не се влияе (скоростта и оборотите са друга бира ;) ).

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди смяната на лостчето за мигачите работеше. И понеже монтирах волана на криво (наложи се да купувам волан заради скъсана пластина на клаксона), така и така ще го махам, ще върна старото лостче, да видя дали ще тръгне, макар че се съмнявам....

Един колега има също vcds, ще го помоля да я прегледа през неговия, да видя там какво ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, PRR написа:

Стоп машинката има два превключвателя - единия е за стоповете, другия е за ECU-то

Прав си, сега се сетих че го имаше споменато в доста от темите за темпомата. Т изказването ми за работещите стопове да се игнорира 😁

.....ама толкоз си разбирам 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Така, малко Ъпдейт....

Темпомата си работи коги си иска....

Вчера на път към бачкането включи, вечерта когато се прибирах- не пожела....

Ще поръчвам нова стоп машинка, да видя дали това е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.