Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Допълнителен термометър за охлаждаща течност


Logrus

Recommended Posts

преди 27 минути, Logrus написа:

А вентилаторът.....нямам идея какво стана, ма единият работи, но само на втора скорост.

Нали въртеше постоянно. Смени ли датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    28

  • Logrus

    27

  • maxrpm

    12

  • The Best Forman

    7

преди 17 минути, joro-120L написа:

Нали въртеше постоянно. Смени ли датчика?

Смених, и двата ги смених, и пак въртеше щом закача масата.

Закарах я на жичкаджия, закачихме масата и.....О ЧУДО - не върти 😜

Сега работи когато загрее колата, но само на втора скорост. Френска му работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Logrus написа:

Смених, и двата ги смених, и пак въртеше щом закача масата.

Закарах я на жичкаджия, закачихме масата и.....О ЧУДО - не върти 😜

Сега работи когато загрее колата, но само на втора скорост. Френска му работа.

Може някоя жица да се е разпаднала. Аз на Клиото пусках нова от компютъра, защото не беше ясно къде е прекъсната и просто я смених, но да, трябва си схема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ghost_rider написа:

Може някоя жица да се е разпаднала. Аз на Клиото пусках нова от компютъра, защото не беше ясно къде е прекъсната и просто я смених, но да, трябва си схема.

Напълно възможно - нагледал съм се на френски кабелни проблеми, така че нищо вече не може да ме изненада 😁.

Утре я взимам от сервиза, че се наложи да рециклирам заден мост, ще видя какво още са открили по нея, и другата седмица ще гледам да й намеря някой и друг час да си ровичкам. Защото схема нема - колата е 106, моторът в от 206, електрото е нещо мешано. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не само на Френските се срещат проблеми с инсталацията.

На първата ни Октавия набор 97', през 2001 г., на завидните 4 години и 70к км, не и се отваряше резервоара. Машинката работи и след проследяване на инсталацията, установихме, че няма захранване. С помощта на карфици и мултицет прозвъняхме кабела и стигнахме до проблемния участък. Срязахме го и познай, вътре проводника беше станал на прах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.