Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Промиване на охладителна система


vladkant

Recommended Posts

преди 10 минути, sauber написа:

 

Не са баш същите. Тия "скъпите" са с клапан и реално не въртят до определена температура. Или поне въртят както те си преценят (компа им каже). За това и загряването и истинското парно идва по-бързо. А тия, които са вързани на ангренаж просто никой не ги пита дали искат да се въртят или не :)

Аз съм се подготвил психически за смяна на моята. ОЕМ помпата е 700 и някакви лева. Което не ме притеснява толкова, защото им дават към 200К пробег. Но разглабянето не е малко... :( 

Моята специално има два термостата (за кръга на двигателя и турбината) и толкоз .. никой за нищо не я притеснява и не и казва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, sauber написа:

... Тия "скъпите" са с клапан и реално не въртят до определена температура....

Ей ги как (не) работят (3:15 от видеото) :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PRR написа:

Ей ги как (не) работят (3:15 от видеото) :D

 

 

Тез помпи са любими на автомеханиците .. доста работа им отварят 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо грешиш с антифриза, 90% антифриз в системата излишно товариш помпата, второ, не антифриза, а водата пренаса и отдава/отнема топлината. И трето, на 99% съм сигурен, че си за клапи. Изгорял е дунапрена и влиза студен въздух. За клапите също се пръска целия панаир, удобен момент да смениш радиатора за парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 40 градуса къде са измерени? Днес, дано не забравя, ще пробвам да измеря колко духа бензинката, но не вярвам да е много над 50 градуса. Дори това ми се струва доста. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vladkant, като си взема колата, ще ти искам този термометър, да премеря при мен какви са показанията. Лошото е, че докато я взема ще се стопли и измерванията няма да са много показателни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той мери на затворена клапа, вътре ще стане оранжерия от влагата, ако я отвори ще падне и под 30. Над 50 градуса ако си сложиш ръката направо ще ти пари. 10 градуса разлика не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измерих градусите в средната духалка, като датчика беше набутан на около 3 до 5 см на вътре.

Клапите още в началото написах че са ясни, те отдавна излетяха през духалките 😁

И както е написал @cuca7 съм затворил клапата вътре вън и вентилатора е надут до край. Ако отворя клапата да влиза въздух от вън, градусите падат до към 30 мисля беше

@ghost_rider за термометъра нямаш ядове, казваш и ти го давам 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, vladkant написа:

....

Клапите още в началото написах че са ясни, те отдавна излетяха през духалките 😁

.... @cuca7

@ghost_rider

Тогаз къде си ръгнал радиатор да сменяш .. оправи първо тях , а радиатора ако е нужно сменяй.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво ще преценят в Елбатрон, на 15ти март като я закарам ще обсъдиме какво да се направи. Радиатора вече е поръчан, така че може и да се смени, може и да остане като резерва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.