Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Белият Миксер 1,2 TSI - 7 DSG


Milen Dimitrov

Recommended Posts

Щом колата е N1 предполагам, че е без спортни седалки (поне на мен конфигуратора не ми даде да комбинирам N1 и спортни седалки). Ако си с обикновени би ли споделил как е комфорта?

Също така имам и питане за N1-то - има ли някакви минуси, ако колата е N1? Някъде ми казвахе, че може на границата да накарат кола с N1 да се нареди на опашката при товарните автомобили. Други неудобства има ли?

 

От ЕТ ме убедиха да не ги поръчвам, защото не били особено практични за всекидневна употреба, моите са стандартни. Колата не съм я карал на дълъг път, жена ми си я кара и не ми се е оплакала, че нещо и неудобно, аз само съм се возил до Благоевград по магистралата и също не усетих дискомфорт.

Минуса на N1 при Фабията, е че не можеш да я поръчаш в изпълнение Монте карло или да е двуцветна. На мен това ми е 3-та кола N1 и досега единствения път, в който ми имах някакво преживяване беше 2010, когато едни полицаи се полуха 10 минути на Q5-та, как така е товарна, но си останаха само с чуденото. На границите към ЕС и Сърбия не съм има никакви проблеми.

Ако ще я поръчваш ти препоръчвам да сложиш пръскачки на фаровете, на мен изобщо не ми мина през ъкъла да ги поръчам и сега ме е яд. Другият голям недостатък за мен са фаровете /с лупите/, аз нищо не виждам, въпреки, че смених крушките с по-силни и ако ще се кара нощем извънградско трябва да се има предвид и това. 

Иначе за града колата е уникална, супер лесно се паркира, в малките улички е голям кеф. След 120 км става малко по-шумна, не е болка, но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Milen Dimitrov

    40

  • totopz

    7

  • b3lq7a

    6

  • legaltk

    4

Най-много писали в темата

На мен изпълнението Edition ми харесва, което има почти виско. Мисля да му добавя автоматични фарове, чистачики и огледало, подгряване на пръскалките, бял цвят, секретни болтове, цифрово радио и се чудя за N1 заради ниския данък. Мен монте карлото не ме блазни. Искам едноцветна бяла кола с 15-ки, че да не друса много. Искам и сив металик, но не ми се дават 450 лв. за него.

 

Фаровете много ли са зле? Аз си мислех, че щом е нова колата ще и светят добре фаровете през първите 5-8 години. Все пак ти ако си свикнал на ксенон или LED сигурно тези на фабията ще ти се струват ужасни дори и да светят прилично.

 

А пръскалките на фаровете за какво са? Аз имах на предишната си кола такива, но никога не съм усетил да има полза от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си се насочил за Edition, мисля че от цифровото радио нямаш нужда в Бг още не функционира. Автоматичните чистачки работят много по-добре от тези на Супърба и няма да сбъркаш с тях. Помисли си за предни сензори, от начало бях против, но след като жена ми не спря да мрънка, че ги иска и' ги поръчах, и не съжалявам.

За N1 каквото си прецениш, но има предвид, че колата става 3+1 и нямаш право да возиш 4 човека.

Ще ми е интересно да споделиш какво е твоето впечатление от фаровете, аз от 2008-ма съм само на ксенон и ми е голяма мъка.

Пръскачките ти ги препоръчвам, защото толкова мръсни фарове като на Фабията и както е сега мокро и мръсно ги чистя, за да се вижда по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди време карах БМВ 5-ца с ксенон. След това си взех една фиеста, която е доста нова (на почти 4 години) и аз така като теб останах много разочарован от фаровете на фиестата. Но с времето свикнах и сега не ми прави впечатление.

 

Относно предния парктроник - на 5-цата имах, но ми беше почти ненужен. Често свиреше непрекъснато, когато аз знаех, че имам още малко пък и нали се активираше само след като преди това съм карал на задна и като цяло мога да мина без него. Особено когато при фабията трябва да се доплати 563 лв.

 

За пръскалките ще помисля, но както казах - до сега не съм усетил никаква разлика когато съм карал кола с пръскалки и кола без.

 

За N1 все още се чудя, ама като знам, че се пестят по едни 300 лв. на година то май по-добре ако се наложи някога да има 4-ти пасажер той да си хване такси :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миксера е готов :) много съм хепи от резултата, само остава да постигнем компромис за джантите жена ми категорично отказва да слагам 16-ки.

 

8624235f.jpg

8624229t.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станала. Вкарай доводи, че е по-стабилна примерно и нещо такова, че е по-сигурно с по-широката гума и мн по-красива съответно.

Така може да се навие :plate_skoda: :beach_2: ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей причинявай това на жена си. С 16-ки това не е кола ами лагерник. Не я разбирам аз тази гъзария...ще ви изпопадат пломбите, ама да изглеждало красиво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласна е че и трябват черни джанти, но е категорична, че не иска да робува на "едни" джанти и сега търся 15-ки, но изборът е ограничен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миксера е готов :) много съм хепи от резултата, само остава да постигнем компромис за джантите жена ми категорично отказва да слагам 16-ки.

'''''''

 

Браво ! Много добре се е получила комбинацията ! С тавана и решетката доби завършен вид. Поздравления  :doubleup:

А за джантите ... ако е "мисия невъзможна" нека са 15ки но черни , в крайна сметка е важно всички вкъщи да са доволни (най-вече жената)  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления! Изчистени и красиви линии. Харесва ми "миксера".

 

относно джантите - може да пробвате с пребоядисване и на тези...

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след една бърза телефонна консултация с masterone ме насочи към мотоексперт и Миксера ще го обивам в Dots, Dezent или Momo каквото си избера любимата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много стилна е станала колата, Милене, евала!

Само и емблемата трябваше май да я почерниш...

Иначе според мен 15-ки са си ок на тази кола - имай предвид, че аз на Октавиата усещам втвърдяване на возията като сваля летните16-ки и сложа зимните 15-ки, така че возията може да се влоши драматично при Ф3 (но пък ще е красавица :banger_2: )

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Milen Dimitrov, може ли да споделиш впечатления от шума на вятъра при по-висока скорост.

 

Аз скоро бях на тест драйв на новата шкодичка и това, което ми направи впечатление е, че при 140 км/ч и нагоре много се чува вятъре в купето. Може би двигателят е много тих и за това чувах вятъра или пък е бил ветровит ден, но ми направи неприятно впечатление.

 

Иначе всичко друго много ми хареса. Дори този път не ми се стори да друса чак толкова много колкото преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви нямам впечатления, само веднъж се возих по магистралата до Благоевград с максимална скорост до 130 км/ч и колата беше поносимо шумна, после жена ми се разхожда нагоре, надолу и не ми се е оплаквала, че е шумна.

А двигателя наистина е много тих, кагато я карам редовно гледам оборотомера дали работи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Milen Dimitrov, може ли да споделиш впечатления от шума на вятъра при по-висока скорост.

 

Аз скоро бях на тест драйв на новата шкодичка и това, което ми направи впечатление е, че при 140 км/ч и нагоре много се чува вятъре в купето. Може би двигателят е много тих и за това чувах вятъра или пък е бил ветровит ден, но ми направи неприятно впечатление.

 

Иначе всичко друго много ми хареса. Дори този път не ми се стори да друса чак толкова много колкото преди.

 

 

Направило ти е впечатление, защото караш Фиеста. Аз същото нещо го забелязах в Октавия 3, след 130 км/ч започват едни ветрове да се чуват от огледалата и уплатненията на прозорците. Затова си купих новия Фокус. Искаше ми се Октавия, но шумовете + доста по-високата цена ме отказаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е. Във фиестата вятърът започва да се чува след 160 км/ч, но пък двигателят е доста по-шумен.

 

Предишния път когато карах фабия на тест драйв пак се чуваше доста силно вятъра. Не знам може ли да е съвпадение и двата пъти да е било ветровито.

 

Но аз друго си мисля - ако всички шкоди или да кажем всички фабии имат шум от въздуха при движение с по-висока скорост как така не са го хванали това още при проектирането на колата и да го отстранят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новите модели са отънени стъклата страничните прозорци... Едно фолио и ще се намали според мен. Йетито е като хладилник, но и с 200км/ч е тихо... На Калояново по време на Националния Шкода Събор 2015(не на пистата) карах рс3ка - тестовата на ЕТ с 140-200км/ч и беше ужасно в нея. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е било само от вятъра, мисля си че може и зимните гумите да допринасят за шума.

В Германия по аутобаните ме возиха във Фиеста Екобуст и останах с много добри впечатления от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък карах на Маджо Форда вчера и беже ужасно шумен вътре.

И още недоумявам,как му се струва тихо вътре!?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още недоумявам,как му се струва тихо вътре!?!?!?

По същия начин, по който на колегата малко по-горе му се струва тихо в Йети, а в О3 RS - ужасно. Звучи странно, обаче... въпрос на лични възприятия.:)

 

Фабията е страхотна градска количка, Millen, вярвам, ще потвърди. Може да е леко шумна на магистралата, обаче това, първо, е субективно, второ, е по-скоро малък проблем.

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Фабията е страхотна градска количка, Millen, вярвам, ще потвърди. Може да е леко шумна на магистралата, обаче това, първо, е субективно, второ, е по-скоро малък проблем.

Това, че е страхотна градска кола още в самото начало го споделих.

 

Той Сами знае много добре, че Октавията е по-тиха само когато е паркирала  :tell_me:

 

А ако е паркирана до някой оживен булевард?  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съсипахте ги тия Октавии.:D Или аз съм пристрастен, или моята е нетипично тиха за О3, обаче наистина не виждам проблем с шума вътре. Виж, О2 си е шумничка с по-сериозна скорост, спор няма.

 

Фабията не е никак зле, според мен. Наскоро една приятелка ни вози по магистралата в новата й Фабия и беше ОК, особено като се има предвид, че това е малка градска кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.