Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затъмняване на стъкла


tupalkapet

Recommended Posts

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • tupalkapet

    11

  • sauber

    9

  • b3lq7a

    8

  • zloQQ

    5

Най-много писали в темата

Аз ще слагам при шарки в Надежда (Глобал). Сега обаче се замислям в/у възможността задното да е с по-висока пропускливост, както споделя колегата по-горе. Обаче до сега не съм карал със затъмнени стъкла и нямам опит, респективно вероятността за грешка е висока. Към момента решението ми принципно е всичко назад да бъде еднакво, на 80%. Само вечер ли е казусът със задното, и какво всъщност е усещането, видимост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, Цецо, аз я гледах неговата Октавия ама тя пък е синя. Иначе готино седеше. Разбрахме се да се чуем около Великден, че до тогава няма шанс да се класирам. След т'ва ще я правя. Ако не бързаш - виж как ше стане и ако ти хареса - мятай. Аз нямам нерви да лепя сам...както и опит. По-добре едни 350 да дам и да си имам гаранция и да ми е ОК :)

Иво, супер ми изглежда на снимките. Иначе за предните - ще са общо на максимално разрешеното. Не да сложа 30% след като имам вече 20 или там колкото е. Т'ва за задния джам е добра идея. Ще видя, може и аз така да направя, макар че карам на странични огледала в 95% от времето, а и тоя парктроник мрънка нон-стоп да ме подсеща да внимавам.

Сложи си Лумар и то е на тия пари горе долу за цяла кола. Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко прясна информация. Dmp folio ми обявиха 180 за задни стъкла на комбито а пича на Летоструй ми каза 230, като записва за май месец. Колебая се между 50 и 35% пропускливост, но са малко снимките със светли и явно ще трябва на място да се решава. Все още не съм изключил варианта и за шаблоните, въпреки, че никой не сподели мнение за тях...

Редактирано от tupalkapet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще слагам при шарки в Надежда (Глобал). Сега обаче се замислям в/у възможността задното да е с по-висока пропускливост, както споделя колегата по-горе. Обаче до сега не съм карал със затъмнени стъкла и нямам опит, респективно вероятността за грешка е висока. Към момента решението ми принципно е всичко назад да бъде еднакво, на 80%. Само вечер ли е казусът със задното, и какво всъщност е усещането, видимост?

Аз съм с 80% и няма проблеми с видимостта вечер.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще слагам при шарки в Надежда (Глобал). Сега обаче се замислям в/у възможността задното да е с по-висока пропускливост, както споделя колегата по-горе. Обаче до сега не съм карал със затъмнени стъкла и нямам опит, респективно вероятността за грешка е висока. Към момента решението ми принципно е всичко назад да бъде еднакво, на 80%. Само вечер ли е казусът със задното, и какво всъщност е усещането, видимост?

... Аз си сложих миналата година при Шарки в Надяжда - Лумар фолио и съм много доволен. Ще излъжа, но като попитах за 3М и Лумар им бяха на горе-долу една цена около 200лв за заднити прозорци и докато се чудех кое да е изскочи някаква промоция, февруари или началото на март, -50% на Лумар , така че не ми дадоха голям избор. Направих всички на 75% (или май 70, но съм почти сигурен че не беше 80) - та страничните са супер, но задното стана много тъмно, вечер назад е пълен мрак (да е жив и здрав парктроника) - моето мнение че повече от 70 е много дори и може би 50-60% за задно. Ако искаш май най-добре да ги питаш на място за задното. Не знам дали е вярно, но имам чувството , че задното фабрично е по-затъмнено от останалите. Иначе на тези 70-75% децата си спят съвсем спокойно отзад и не се оплакват.

Мисля че малко след слагането снимах колата , но са ми в Офиса снимките , може понеделник на пусна някоя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз да похваля един приятел който се занимава с фолио. Ето ФБ страницата му  Neon's Tint Studio , във други форуми го знаят като Краси Неона. За Ок2 комби без предните стъкла излиза около 150 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, в крайна сметка замених Шарки с човека от BMP, днес сутринта се свързах с него и набързо спретнахме едни 80% Глобал навсякъде, т.е. реших да няма различия. Сякаш добре стана, но трябвало сега да "отлежи" и да изсъхне фолиото за 2-3 дни. Карах през деня днес, а и сега вечерта. Парктроника наистина спасява положението, иначе си е... невъзможно. Стандартно двете задни светлини на октавията си правят ден, а сега ги отразявам само на страничните огледала :)

В заключение: доволен съм и от монтажа и от отношението. Даде ми картонче за гаранция от 5 год., да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нащракайте малко снимки, за да добием представа. Както Иво е пуснал по-нагоре на неговата кола. Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Снимките не са ми като на Иво :P , ама смятам че ще дадат някаква представа. Опитах се да намеря снимки от различен ъгъл и светлина. 

post-2088-0-75293500-1491829302_thumb.jpg

post-2088-0-05758900-1491829313_thumb.jpg

post-2088-0-88914900-1491829320_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото стъкло е UV филтър.

 

UV филтър за какво колега? UVA или UVB лъчение? Автомобилните стъкла имат точно никаква специфична UV защита. Ако някое стъкло изолира 20-30 % , то не е търсен ефект, а в следствие на конструкция и материал. Качествени изолиращи стъкла на автомобил, по мое мнение - от 2010 и от 150 000 първа цена нататък. Стъклото не изолира от UV лъчи по дефиниция, еле пък 100 %. Чувал съм и стария шофьорски лаФ, че през стъкло не се изгаря. Грънци...аз през живота си не съм карал на свалени стъкла, а лятото съм си все със шофьорски тен.

Най-добрият изолатор на UV са полимерите. Пластмаси, фолио, гуми и прочие.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Снимките не са ми като на Иво :P , ама смятам че ще дадат някаква представа. Опитах се да намеря снимки от различен ъгъл и светлина.

Добри са :) пускай и HDRа на тела за повече цвят и контраст. Добре се е получило на черното комби.

 

Един колега по-горе беше написал, че разчита на парктроника. Но има случаи, когато ти се е нацапала с кал или е навяло сняг и тогава си драскаш бронята да изчистиш датчиците. Отделно е много неприятно за колите отзад да не виждат напред през рвоя прозорец.

 

Sauber, опитай с Лумар фолио. Аз не ставам на ръкави лятото, а карам доста денем. Определено има разлика Лумар с други марки. На мен отвътре никога не са ми така топли стъклата, както челното. Та има и добра термо изолация.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Sauber, опитай с Лумар фолио. Аз не ставам на ръкави лятото, а карам доста денем. Определено има разлика Лумар с други марки. На мен отвътре никога не са ми така топли стъклата, както челното. Та има и добра термо изолация.

 

Аз се чудех какво фолио да сложа, но с твоя отговор вече е решено. Лумар ще е. Тънкия момент е, че не искам да слагам и на предните прозорци. На тях най-вероятно ще сложа прозрачно балистично, което се надявам все пак, макар и прозрачно да намали шАфьорския тен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, значи имат по спомен 8 или 12% най-светло. Трудно можеш да разбереш, че има фолио.

 

Последни цветове са им с огледален ефект. Стой интересно. Погледни линка по-назад дето съм постнал. Момчето, без да го познавам, случайно последните 2мес видях няколко негови коли с Лумар(лепи на колите рекламни стикери протинт или нещо от сорта). Е по-добре от мойте са... Чак ме е яд. Той има много снимки за цветове и тн. Дори и да не го слага той, може да го ползваш за избор на цвят.

 

Миналата година на НИМ, лятото със колегата Станислав, не му знам ника тука, си направихме експеримет. 2ч две коли една до друга. Неговата се беше напекла много повече от моята. Той с друго, не Лумар фолио...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблеми нямам с карането назад вечер, може би съм свикнал на стари кошници на които светлините назад са им по-слаби.

Отделно имам парктроник, както писахте - наистина помага.

Но една от причините да избера абсолютно тъмното фолио назад е че не искам да се вижда какво има в колата.

Според мен това е много важно за комби автомобил най-вече.

Щората не я дърпам въобще и пак мога да си оставям по задните седалки и в багажника разни неща, невидими за останалите.

Глобалското фолио също спира УВ лъчите и намалява температурата в колата.

С Дилян , който ми го слага май коментирахме че по показатели не отстъпва на Лумар. Но пък е по-издръжливо на надиране, което ми е важно защото на Акорда имам две черти на пасажерското стъкло и много ме дразнят.

Тези черти станаха доста лесно с колана при откопчаване на пасажера.

Редактирано от ivogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От днес и аз съм фолиран. Глобал 30 на всички задни стъкла. Сега трябва да разбера как да кача снимки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ползваш някой сайт за качване от снимки, от там взимаш линка и го закачаш в мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко снимки и от мен с готови всички стъкла (без челното), стопове и рефлектори на бронята. С тъмните фарове и решетка отпред, мисля че се наредиха нещата почти от към визуална гледна точка. Почти...

post-5-0-21829400-1492994465_thumb.jpgpost-5-0-41465100-1492994473_thumb.jpgpost-5-0-87464200-1492994411_thumb.jpgpost-5-0-08367900-1492994427_thumb.jpgpost-5-0-30367000-1492994436_thumb.jpgpost-5-0-75842000-1492994492_thumb.jpg

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.