-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.4k
Общо теми429.9k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22214
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
kostovsimeon
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От skodafen · Публикувано
имал съм същия проблем на същата кола повечето набедени майстори казваха че е жило споделих проблема на един много кадърен майстор той свали барабана и веднага ми го показа това са едни плстмасови тапички на който стоят накладките това им е номера 6UO698598 смениха ги и от тогава може би 10 години не съм имал пробле със задържане п.п но може и наистина да е жило все пак стари коли са вече моят съвет е да им направиш една пълна профилактика челюсти,цилинърчета рем комплект тапички и пружинки -
От zloQQ · Публикувано
Разлагане на жилата и пробваш на ръка как се движи. Ако се е закъсал някъде - ще се усети. Не мисля, че буталото е проблем щом с дърпане на жилото се оправя. Това не пречи обаче да се направи една профилактика с тези ремонтни комплекти. Не са нови коли и е добре да не се стига до проблеми баш със спирачките. Успех! -
От ghost_rider · Публикувано
При мен беше от апарата, на същото задно ляво колело. Разглобих го, почистих го и и го смазах, смених му гумичките (продават се ремонтни комплекти), тази конусовидната на оста беше скъсана вече доколкото помня. Оста, която задвижва буталото при дърпане на лоста беше яко ръждясала. Обикновено това е проблема със задържане на ръчната. Вече 3-4 години минаха от тогава и си работи добре. Другия апарат не съм го пипал, но той не ми е задържал, макар че може да се очаква и там да се случи същото, а ремонтния комплект си чака в гаража. Разкачи жилата от апаратите и опитай да движиш по отделно лоста на ръчната и сответно лостовете на апаратите, за да видиш от къде идва задържането. За мен е малко вероятно да е жило. -
От PRR · Публикувано
Много вероятно жилото да се е "разнищило" и да задържа. Или просто да е ръждясало. И в двата случая смяната е повече от препоръчителна. -
От Алекси Георгиев · Публикувано
Вчера свалихме главата. Има шупла, която се пада баш до гарнитурата, откъм 4-ти цилиндър. Гарнитурата буквално се разпадна на части. Вероятно това ще е причината. Намерили сме глава (от морга), която днес или утре по обяд ще мине за шлайф. Чаво добре подсети за гумичките на клапаните и семеринга на р.в че в тая бъркотия така щяхме да си я съберем. Ще пиша пак какво се случва. -
От joro406 · Публикувано
@JORDITO Много благодаря 🙂 -
От Димитър Димитров · Публикувано
Здравейте колеги. От известно време насам, след като съм дръпнал ръчната и я пусна, задното ляво колело не освобождава докрай и задържа. След като пусна ръчната и задържи има доста голям свободен ход на лоста за ръчната ( което е нормално след като е задържало ). Обикновено слизам и с ръка раздърпвам жилото за лявото колело напред назад и освобождава, но ми се иска да го оправя и да мога спокойно да си я позлвам. Това което подозирам е дали жилото към лявото колело не се е закъсало някъде вътре в уплетката и да не може да се върна свободно. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели от какво е бил, тъй като за сега съм се засилил да сменям жилото. Също да вметна че отзад е на дискове не е на барабани. -
От cuca7 · Публикувано
Тука единствения бензинов мотор е 1.6. Слаб, но е прос и доказан двигател -
От cuca7 · Публикувано
На духнала гарнитура прилича. Щом играе температурата и парното бега.
-
-
Последна репутация
-
1Mishelle
11 -
2ggrnv
6 -
3krsgogo
5 -
4zloQQ
4 -
5ghost_rider
4
-