Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.7k
    Общо теми
    437.1k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22762
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    nonev
    Най-новият потребител
    nonev
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • kirilsu
    • bobipeytschinov
    • РусенскоВарено
    • pow
    • danishev
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • zloQQ
      Нямах идея,че има миеща се камера при О3. Супер изглежда!
    • ghost_rider
      Включвам се с един по-съществен ъпдейт. За рождения си ден получих подарък от брат ми - камера за заден ход - оригинална с пръскалка за измиване.   Един ден се хванах и поразглобих тук-там, прекарах кабелите до медията (в жабката). За прехода от капака(вратата) към купето си взех оригинално гофре от ЕТ, защото при мен всички комуникации минаваха само в лявото.           Мисля, че само автомобили с ел. амортисьори имат второ гофре в дясно, а аз нямам такива и вкарах кабелите в него. Помогнах си с малко информация от briskoda относно пиновете за свързване. С камерата си имаше разклонител за водата с ~25 см. маркуч - явно за модел при който пръскалката за задното стъкло е в оста на моторчето за задната чистачка (мисля че парт номера беше за Супърб 3), а при мен пръскалката е горе в третия стоп. Е купих си 2 метра маркуч и захраних системата. Пръскам на задното стъкло - мие се и камерата. Предполагам така е и при фабричното изпълнение. Взех си маса от купето, а захранването почти фабрично от таблото под волана, защото в гнездото от което трябваше да го захраня си има бушон с доста консуматори и го захраних от отделен предпазител. Лесното мина, остана да кодираме. Тук се включи и брат ми и камерата заработи!   Не е просто видео сигнал, има си и CAN комуникация, показва си радуса на завиване при въртене на волана, има си и стълбицата за близост. Все още не я използвам много активно - имам предвид, че не и обръщам особено внимание, въпрос на свикване, но за в гаража особено не ми е необходима. Е навън на някое късо място за паркиране си ми върши чудесна работа. Надявам се и жената да я оцени. Като заключение мога да кажа, че съм доволен от новата придобивка! Заедно с кодирането на камерата, използвах момента да намаля интензитета на дневните LED светлини - нещо което планирах отдавна. От 100% ги намалих да светят на 65%, което е съвсем леко забележимо и то на тъмно. При включени къси светлини пробвах да ги изключа изцяло - 0%, но тогава ми излезе грешка на таблото и се принудих да ги пусна отново. Мисля че стандартно бяха на 35%, сега са на 30% и няма грешка. Надявам се да по този начин да ги запазя за по-дълго, че като гледам доста често се разминавам с Октавии и Супърби с по един или 2 изгорели светловода и едва мъждукащи в жълто светлини, а самия ремонт не е лесен и евтин, защото трябва да се сваля стъклото, което си е тънък момент. Монтажа на камерата за заден ход, беше съпроводен с монтаж на още 2 камери, а именно видеорегистратор. Нарочно ги направих заедно, защото не ми се искаше да разглобявам корите по няколко пъти. Задната камера я позиционирах точно в средата на стъклото горе, а предната застана много добре зад огледалото и от позицията на водача изобщо не се вижда и не дразни с присъствието си. Единствено може би трябва да и променя чувствителността на шоковия сензор, защото с нашите "прекрасни" пътища постоянно ми заключва файлове като инцидентни събития. Видеорегистратора е 70mai Dash Cam 4K A810 предна и задна камера. Не е евтин, но след като през годините съм изпробвал и използвал различни марки и модели, реших да вдигна нивото и не съжалявам. Междувременно подмених цялото интериорно осветление с LED. Самите крушки бих казал, че не са по-силни от обикновените, просто светят бяло и нямат проблем с димирането на осветлението в краката. Не съм ги подбирал специално, евтини бяха.  
    • joro-120L
      Имам си аз разни снимки на задномоторни в архива. Да ви представя още едно кабрио. Според мен, неуспешна самоделка. Развалил задната линия на Рапида. Сякаш е било седан. Открийте разликите.         още едно "оригинално" решение и снимка на стандартен Рапид, за сравнение.  
    • joro-120L
      @РусенскоВарено Ице, Честит рожден ден! Не мога да бъда, като теб многословен и оригинален в пожеланията. Затова, най-важното, макар и клише - Да си жив и здрав! Останалото ще си го купиш. Радост, щастие и сбъднати мечти! 🍻
    • joro-120L
      Не я искам. С десен волан не ме кефи. 😅     https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Garde/Rapid
    • joro-120L
      Прав си! Не съм обърнал внимание на това. На горната снимка бежовия Москвич не е S и се вижда къде стои мигача. Няма и дясно огледало. Беше примерна снимка за цвета.
    • pepi
      Доколкото знам, но не съм 100% сигурен, още една малка разлика освен калобраните и огледалото между 2141 и 2141S е, че малкият мигач на калника при 2141 е отпред близо до основния мигач, а при S е зад предната гума позициониран и по-долу. Приятел си купи на времето преоценен бежов 2141 ловешка сглобка, като причината за дискаунта беше, че двете десни врати бяха в по-тъмен бежов нюанс от основния цвят на колата
    • joro-120L
      Не, Ице. Това се води тютюнев цвят. Или така му казват. Тъст ми е имал такъв, чисто нов го е купил. След известно време го е продал и си е купил на старо Шкода Октавия. Какво съвпадение. Бяла. Даже я заварих. Карах я от време на време. Беше запазена и в изправност. Чудесна база за връщане в заводски вид. Тогава нямах интерес и я продаде. Беше началото на 90те г.   За този цвят говоря. Наш съсед имаше точно такъв. Един от първите с долни скорости и кръгли уреди на таблото. До тогава 408И е с горни, при волана. Другия комшия много приятен резедав цвят. Светлозелен. Калеко ми имаше също 408И светлосин, с горни скорости и старото табло. Наш семеен приятел имаше 412, тъмносин. Общо взето, бях заобиколен от Москвичи.   Това е чист 408, без букви. Има и с 4 фара от тях. Четирифарките били експортен вариант. Това купе има и 412.   Баща ми му викаше Копач. Много го беше намразил. Изцяло пластмасов интериор. Некачествени материали, лоша сглобка ... Петстепенна кутия, но на пета можеше да се кара и да поддържа скорост, когато е над 100км/ч. И бях приятно изненадан, когато взех 120ката, че на пета си поддържа 80 спокойно. Всичко е до смятане и предавателни числа. На Москвича е някаква директна петата. На вилата има едно не много стръмно пътче. Когато е студен мотора не можеше да го качи. Беше голям майтап. Баща ми тръгва, стига до половината и се връща назад, на равния участък да може да го засили по-добре. Иначе си имаше тяга, но като загрее. 120ката, палиш и фърка на втора нагоре.
    • ghost_rider
      Тази е като розов еднорог. Рядко се среща Рапид, още по-рядко и кабрио.
  • Последна репутация

    1. 1
      joro-120L
      joro-120L
      15
    2. 2
      sando2
      sando2
      15
    3. 3
      РусенскоВарено
      РусенскоВарено
      9
    4. 4
      ghost_rider
      ghost_rider
      4
    5. 5
      PRR
      PRR
      3
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.