Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.7k
    Общо теми
    437.1k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22761
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    DALAVERA
    Най-новият потребител
    DALAVERA
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • kirilsu
    • bobipeytschinov
    • РусенскоВарено
    • pow
    • danishev
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • joro-120L
      @РусенскоВарено Ице, Честит рожден ден! Не мога да бъда, като теб многословен и оригинален в пожеланията. Затова, най-важното, макар и клише - Да си жив и здрав! Останалото ще си го купиш. Радост, щастие и сбъднати мечти! 🍻
    • joro-120L
      Не я искам. С десен волан не ме кефи. 😅     https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Garde/Rapid
    • joro-120L
      Прав си! Не съм обърнал внимание на това. На горната снимка бежовия Москвич не е S и се вижда къде стои мигача. Няма и дясно огледало. Беше примерна снимка за цвета.
    • pepi
      Доколкото знам, но не съм 100% сигурен, още една малка разлика освен калобраните и огледалото между 2141 и 2141S е, че малкият мигач на калника при 2141 е отпред близо до основния мигач, а при S е зад предната гума позициониран и по-долу. Приятел си купи на времето преоценен бежов 2141 ловешка сглобка, като причината за дискаунта беше, че двете десни врати бяха в по-тъмен бежов нюанс от основния цвят на колата
    • joro-120L
      Не, Ице. Това се води тютюнев цвят. Или така му казват. Тъст ми е имал такъв, чисто нов го е купил. След известно време го е продал и си е купил на старо Шкода Октавия. Какво съвпадение. Бяла. Даже я заварих. Карах я от време на време. Беше запазена и в изправност. Чудесна база за връщане в заводски вид. Тогава нямах интерес и я продаде. Беше началото на 90те г.   За този цвят говоря. Наш съсед имаше точно такъв. Един от първите с долни скорости и кръгли уреди на таблото. До тогава 408И е с горни, при волана. Другия комшия много приятен резедав цвят. Светлозелен. Калеко ми имаше също 408И светлосин, с горни скорости и старото табло. Наш семеен приятел имаше 412, тъмносин. Общо взето, бях заобиколен от Москвичи.   Това е чист 408, без букви. Има и с 4 фара от тях. Четирифарките били експортен вариант. Това купе има и 412.   Баща ми му викаше Копач. Много го беше намразил. Изцяло пластмасов интериор. Некачествени материали, лоша сглобка ... Петстепенна кутия, но на пета можеше да се кара и да поддържа скорост, когато е над 100км/ч. И бях приятно изненадан, когато взех 120ката, че на пета си поддържа 80 спокойно. Всичко е до смятане и предавателни числа. На Москвича е някаква директна петата. На вилата има едно не много стръмно пътче. Когато е студен мотора не можеше да го качи. Беше голям майтап. Баща ми тръгва, стига до половината и се връща назад, на равния участък да може да го засили по-добре. Иначе си имаше тяга, но като загрее. 120ката, палиш и фърка на втора нагоре.
    • ghost_rider
      Тази е като розов еднорог. Рядко се среща Рапид, още по-рядко и кабрио.
    • РусенскоВарено
      На 408и€ това ли му е жълтото?           Имало е милиционерски 408 в подобен цвят:   https://all-andorra.com/police-cars-of-the-ussr-moskvich-408-power-72-hp/  
    • ghost_rider
      Много се колебаех дали да го напиша и аз, ама ето че ти ме изпревари. Това е начина. Колкото по-бързо, толкова по добре звучи. Изпада в резонанс и не се усеща толкова дразнещо както ако се клатушкаш под ограничението (не важи за непавирани улици!)
    • ghost_rider
      Най хубавото в Алекото 2141 е отстранения тумор - москвичовия двигател. На мой приятел, баща му имаше  21412 и до ден днешен стои (вече и със сменено купе, че първото се продъни отвсякъде), та след като взе книжка имаше "удоволствието" да го кара няк9ко години, но след като, на около 100к км беше изтропал мотора, баща му направи животоспасяваща операция с Ладов мотор. Ей тогава тая кола не се удържаше. Спомням си не толкова далечната 2012г., пътуваме за София, Мохера стриже с ~ 150 км/ч по Хемус и някакви хора ни бият палци гори, друг път не видели Москвич да изпреварва съвременни западни автомобили.
  • Последна репутация

    1. 1
      joro-120L
      joro-120L
      15
    2. 2
      sando2
      sando2
      15
    3. 3
      РусенскоВарено
      РусенскоВарено
      9
    4. 4
      PRR
      PRR
      3
    5. 5
      baijoro
      baijoro
      2
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.