Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.4k
    Общо теми
    429.9k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22212
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    Дичо Аргиров
    Най-новият потребител
    Дичо Аргиров
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • uzun0ff
    • Боре
    • VALERI56
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • ghost_rider
      Благодаря, това ме интересуваше. За Германия знам, но все пак сме в България. А за изчакванего няма как да стане -духна гарнитурата. Ще я прежалим винетката.
    • zloQQ
      Относно номера - да, вече може да се запази. Продаваш си колата и си сваляш номера и си го слагаш на следващата. 
    • deas
      Цитат: 100 лв. е таксата, която трябва да се плати, ако искате да запасите регистрационния си номер, в който няма повтарящи се цифри.   https://www.economic.bg/bg/a/view/veche-moje-da-zapazite-registracionnija-nomer-na-kolata-si
    • The Best Forman
      Ако беше в Германия , можеше да си регистрираш колкото искаш автомобили поред с един номер , но в България мисля няма практика да си запазваш номера - "хвърляш" колата , връщаш номера .. по едно време полицаите се сърдеха ако махнеш черната линия в номера и се караха за унищожаване на държавна сибственост Ако данъка не е някой убийствен , задръж с бракуването докато изтече винетката.
    • ghost_rider
      Открехвам леко темата с няколко въпроса. За бракуване на автомобил. Ясно ми е, че собственика ще ходи в кат с номерата, талоните, и документ от лицензирана фирма за разкомплектоване (или декларация за съхранение в частен имот), ще си подаде съответната молба и ще си плати таксата от 5 (или колкото е в момента) лева. Тук изниква въпроса. Какви са негативите, ако купувача не е лицензиран и много държи да си я бракувам с декларация за съхранение в частен имот? Съответно, какви са предимствата при обратната ситуация?   И малко по-различен въпрос. Какъв е реда и какво ще ми струва, ако искам да запазя съответните регистрационни табели, за да си регистрирам "новия" автомобил с тях? Номера е най-обикновен, но освен че няма да се налага да помня нов номер, ще мога да използвам винетката, до края на срока и, който в случая е над 7 месеца. Дали е рентабилно или да ги давам за унищожаване и да вземам нови? Edit: Ако информацията, която ми попадна току що от 2020г. по втория въпрос е вярна, със сигурност ще преминем към нови номера. 500 лева дават за скрапа, няма начин да ги дадем за някакви си табели...
    • joro-120L
      +1 Бих добавил вече и ХМ. Защо не и ВХ. Модели, които все още си имат характерния дизайн. Може би, като бъдеща класика виждам С6. Преди години имах мерак да си взема Ксантия 2.0 HDI. После заглеждах С5, С6, но си останах с мерака. Липсваше ми решителност. Между другото, познавам добър или най-добрия майстор по хидравликите в Пловдив. Първо се занимаваше с ремонт на задномоторни Шкоди, после се специализира по Ситроен. Има ХМ и е наредил още 5-6 бракувани в двора. Возил ме е. С 60 не ги усеща легналите полицаи.   Проверете главата за пукнатина и дали не е крива. Тоест, както Чавдар каза - шлайф.
    • The Best Forman
      С червената точка производителя маркира тежката страна на гумата , за жълтата нямам идея.
    • Logrus
      На тези Пежо мотори от сериите TU и HU това им е болката - моето Пежо е със същият, макар и 1.1 и минах по същият път с тези смени (само термостатът още не съм) и обслужвания и все имах ядове с температурата докато един ден не станах производител на облаци (красиви и бели 😆). Наливат си антифриз в цилиндрите при скапана гарнитура. Свали свещите и предполагам че ще намериш поне една измита. Главата долу, шлайф, нова гарнитура, нови гумички на клапаните нов семеринг на разпределителният вал и е препоръчителна (това ме посъветваха и мен) смяна на семеринги.
    • Алекси Георгиев
      Мога ли да използвам темата за едно питане, относно марката?   Наскоро баща ми купи един Ситроен ксара (1.4 75коня) Запазена кола за годините си. Той е на 70 години вече и му трябва от село да дойде до града 2 пъти в седмицата. Та накратко... Обсужена от към ремъци, ролки, масло, водна помпа... Колата не загрява както трябва - или температурата минава 90° или не загрява както хората. Ту има парно, ту няма. Сменен радиатор, темп. датчик и термостат - същата работа. Отзад пуши доста, но пушека няма характерен мирис. Маслото не е на боза, антифриз не губи. Прави ни впечатление, че на всяко отваряне на капачката на антифриза се чува бълболикане. Възглавница ли прави някъде по системата, защо я прави... Идната седмица колата отива за смяна на гарнитура на главата. Това е последното, което може да измислим.
  • Последна репутация

    1. 1
      Mishelle
      Mishelle
      16
    2. 2
      ggrnv
      ggrnv
      6
    3. 3
      zloQQ
      zloQQ
      5
    4. 4
      krsgogo
      krsgogo
      5
    5. 5
      ghost_rider
      ghost_rider
      4
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.