-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От Izolini · Публикувано
У нас още схемата "не е важно на мен да ми е добре, а на Вуте да е зле" или по друг начин казано "да гепим клиента от другите" още е водеща. За нови клиенти няма оскъпяване. 2023 в Булстрад. 2024 в Армеец, после в ДЗИ... -
От The Best Forman · Публикувано
Тия от пътна безопастност са само лаладжии (кокошки в кокошарник) .. можещи има (убеден съм) , но както Ицо ми е казвал "трябва да се придържат към обществената поръчка" .. виждаш , че пътя е на коловози , значи няма достатъчна носимост (правен е за 20т машини , ама си пуснал 40т) , а обществента поръчка е за кръпки - правиш си кръпките , прибираш парите и готово. -
От skodafen · Публикувано
Няма кадърни можещи и независещи от разни интересни хора в фонда за пътна безопасност има 500 милиона уж казват, че 36 са опасните участъци е нямаше ли да направят поне няколко от тях, обаче тяхната експертиза се ограничи в купуването на нови автомобили за МВР -
От The Best Forman · Публикувано
Да вземем да им купим по едно кълбо канап на тия лумпеняци , така поне ще знаем , защо пътищата ни са от 19 -ти век. -
От skodafen · Публикувано
Това е много добре но ако цената премията се запази повечето при изплащане на такава щета вдигат цената за следващата година -
От Izolini · Публикувано
От Булстрад на ДеБелия Варел ми сложиха чисто нов фар (не е VAG, Mitsubishi пише на него) и пребоядисване на преден капак без протокол. Пича от сервиза каза, че фара е бил малко над 4 камъка. -
От Izolini · Публикувано
На Евгени казах, на теб ще повторя - опита да осъвремени стандартите, по които се правят изпитванията на пътищата в България (Евгени почти точно е уцелил какво трябва, нищо че уж разбира само от зъби и електроинсталации). И АЛЕС (Асоциация на Лабораторните Експерти в Строителството) пощуряха от бяс. Щял да им отреже хляба, половината изпитвания, които сега правят, щели да бъдат изхвърлени, трябвало да купуват нови уреди, да си обучават хората... Прост пример на нещо, което според изискванията на АПИ щеше да отпадне и да се замени със съвременна технология - гредата за надлъжна равност на пътя да се замени с лазерен уред. Лазера на всички е ясно как мери и до колко може да се лъже, а гредата ще я обясня накратко - 4-5 метрова конструкция на колела, в средата на която има подвижно колело, което измерва неравностите, праща сигнал на компютър и излиза разпечатка, която в идеалния случай прилича на кардиограма на кадавър - права линия, а ако нещата са осрани изглежда като кардиограма на тийнейджър, видял Натали Трифонова. И съм виждал колеги от една "независима" лаборатория, след като минаха трасето и не им хареса разпечатката, как вързаха колелото със свинска опашка и тогава стартираха изпитването. -
От skodafen · Публикувано
Аз не знам застраховател,които ще плати нов оригинален фар на 10 годишна кола винаги търсят най-евтиния китайски аналог -
От sauber · Публикувано
Бах... Като взех Пасата разъквах в Аутодока. Най-скъпия беше 180лв. А фара е бая натупан. Реглажи, матрикси, завиваници... Абе има, ама има и друг демидж. Па схемата нещо беше (ако помня правилно), че щета без протокол не може да надвишава 10% от застрахователната. Нещо от сорта. А тя колата е към 20К сигурно...
-
-
Последна репутация
-
1sando2
13 -
2Izolini
10 -
3PRR
9 -
4The Best Forman
6 -
5ghost_rider
4
-