-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.6k
Общо теми433.2k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22439
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
asparuhovbg
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- Aurora
- MorganCreek
- happy13
- stoyanz
- VeSkoD
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От maxrpm · Публикувано
Мойте кори са в изключително лошо състояние, особено задните, няма как да се вземе размер от тях никакъв. Мукавата е на "руло стефани". Ако за предните , да речем, трябва да си художник, за задните трябва да си врачка... Най - вероятно, ще опитам лятото, да си направя тестови кори от дебел кашон, да ги облека с кожата и после по тях да очертая шперплата ... -
От felix13 · Публикувано
Посетете нашата платформа, за да намерите най-добрите възможности за залози на популярни спортни събития от България и целия свят. С разнообразие от спортове и конкурентни коефициенти, вие ще откриете всичко необходимо за вълнуващо спортно преживяване. Наслаждавайте се на залози в реално време и се възползвайте от различни бонуси и промоции, за да увеличите шансовете си за печалба. Влезте сега казино онлайн и започнете да залагате! -
-
От sauber · Публикувано
Тапите и джемърите, които се използват за тази дейност са с тотално друга насока и с много различен принцип на действие. Като там може да има пасивни и активни джемъри. Чисто като информация, ако е интересно на някой: пасивен - Просто джемва определен набор от честоти, но това се случва в даден обхват - 20-30м. Джемване в огромни параметри и нещо, което само най-напредналите армии могат да си позволят и със сигурност не в градска среда. активен - Джемва, но и излъчва голяма номенклатура от сигнали. Целта на второто - предварително взривяване на евентуално поставено ИВУ (импровизирано взривно устройство), което е с дистанционна активация. Че се използват безразборно до някаква степен е абсолютен факт, но... По принцип си има установена процедура за употребата им, а аз лично съм вадил "разрешително" за целта. Минава се през МВР, КРС и МТС Съпроводено е с много подписи, много уведомления и декларации от страна на искащият -
От sauber · Публикувано
Ще се изкажа като човек, който по обективни причини отблизо следи тия "технологии" Първо и най-кратко - спрея - ташак работа. Както и фолиото за цифрички и прочие. Потенциално могат да свършат работа само нощем и само за стационарните камери от по-старият тип (Sitraffic). Причината - използват конвенционална светкавица и евентуално ако звездите са наредени правилно, може и да върже. Разбира се тук не се отчита факта, че този спрей и това фолио не карат нито на автомивки, нито на метереологичните условия Второ и по-обширно. Типа на устройствата към момента са два: 1. РАдар - Булшенството са такива, работят в K, Ka, X спектъра на чисто доплеров РАдарен принцип. Изпращат сигнал, камерата смята за колко време се връща. Конвенционално противодействие на тези устройства няма. Заглушаването им става с апаратура за няколко стотици хиляди лева, която заема минимум един багажник на средностатистически автомобил. За сметка на това са по-лесни за прихващане от радар детекторите, като разлики също има разбира се. Едновремешните в Астрите, които вече почти са излезли от употреба работят в Х банд и като цяло имат много разсеян сигнал. Буквално се ловят от километри. Останалите (например Кордон М, руската бяла висока тринога) работи в К. Също се хваща, но... има много по-концентриран лъч, а в същото време 99% от фалшивите сигнали на детекторите са в същият К диапазон... 2. ЛАдар - Единствената такава техника към момента е ниската черна унгарска тринога - (ARH CAM-S1). Тя също работи на доплеровият принцип, но използвайки ЛАзер, а не РАдар. От там ЛАдар, а не РАдар. Засичането й със радар детектор е нещо, което само се рекламира, но не се случва. Лъча й на засичане е изключително тесен (на 100 м. е примерно 30 см.). "Хубавото" е, че може да бъде "заглушена". Това става посредством монтиране на "парктроник" система, която праща обратни лазерни излъчвания към нея, което обърква алгорита й. Ако са монтирани по 2 датчика в зоната на заснемане, гаранцията за "заглушаване" е почти 100%. Но: 1. Системата, която върши тази работа с включен монтаж е около 2500 лв. 2. Масово хората се циганят и слагат само по един датчик на номер, което не е напълно ефективно 3. Това НЕ Е най-използваната камера и съответно отделяте голям финансов ресурс, който реално помага само за едно устройство. Най-ефективното средство за защита от узаконеният рекет е...Waze. -
От PRR · Публикувано
Покажи ми устройство, което "поглъща" електромагнитените сигнали Ако имаше такова много хора щяха да са милиардери. Jammer-а е активно устройство, което излъчва "шум" в честотния спектър в който иска да прекрати комуникацията, като така унищожава полезния сигнал. -
От PetarKalinov · Публикувано
здрасти, аз посещавам Motoexpert виждам , че имат сeрвиз и в Дружба. -
-
От b3lq7a · Публикувано
Добре, че е Waze, хем е безплатно, хем върши работа на навигация и показва почти винаги, стига да не си първия минал оттам!
-
-
Последна репутация
-
1b3lq7a
8 -
2The Best Forman
7 -
3PRR
5 -
4maxrpm
4 -
5Алекси Георгиев
4
-