Цялата активност
- Последния час
-
Така да бъде, практико
- Днес
-
Само това потвърдих май. За разбиранията.....нищо не разбираш,а си стъкмяваш твои неща САМО на теория. Ясно е,че четеш отгоре-отгоре и тълкуваш това,което ти изнася. Тезата с "магическия" разход го доказва.
-
Да, да разбирам защо искаш да го махнеш. В твоя случай, както си обяснил по-горе, има логика на това което казваш. Но при мене както ти обясних (с проценти) смятам, че има предимства. Не карам на максимална мощност, както и не свети арматурното табло (да сменям подсветки на парно, бутони и т. н.). Така, че говорим за различна функционалност на дневни светлини!
-
Octavia_Fan started following Алетрнатор, ток, напрежение и още нещо
-
Да, факт е за скоростта. Може и с 50 да караш по магистралата. Така може и разход от 80Wh/100км да докараш За съжаление с по-ниска скорост е забранено И да, магистрала Хемус се пътува преспокойно със 140 реални. Редовно го правя Но това съм аз и по никакъв начин не казвам, че трябва да го правиш и ти, както и който и да е друг. Все пак благодаря за информацията! За мен беше полезна. Потвърди моите убеждения и разбирания.
-
Чукча писател..... На 100% тръгна колата от София,стигна на 65 и дозареди до 80. Сега ясно ли е. Тея 185 е ОБЩИЯ РАЗХОД за 5000км. 150 е САМО за това пътуване! 140км/ч. е МАКСИМАЛНА СКОРОСТ,не МИНИМАЛНА,ако искам ще карам и със 80. А "Магистрала"Хемус е перфектна за 140-150 нали.
-
-
tsvetkov се регистрира във форума
-
Хем пишеш, че е била на 100%, хем да не се притеснявам, че била на 80%. Май вЕрно има причина да съм Тома неверни Факта е, че средния разход е бил 185 и магически е паднал на 150. И двете са добри постижения. Но остава въпроса при какви условия. Ти казваш 3-4 километра в час отклонение, аз казвам 15 Защото ограничението на скоростта на магистрала в България е 140km/h, не 130. Т.е. от 125 до 140 разликата във въздушното съпротивление е +25%. Което пък обяснява разликата 150 до 185kWh/km. Но, както вече писах - постижението е супер. На теория 500+ километра без зареждане...
-
ТомА неверни.Показвам факти,не теории,които ти разискваш.При теб разхода за едно пътуване еднакъв ли е със разхода за 5к км.? Колата беше заредена до 80%,не се притеснявай за батерията. Аха за 3-4км.отклонение проблем правим.
-
Стоково късите са на 100% 3сек след палене ,с бутон до бушоните, на някой коли го няма , както е и при мен, но са 2 пина , ако имаш книгата можеш да си го вържеш , а иначе при мен някъде има модул и пак е 100% но е веднага с контакта.
- Вчера
-
- 3 мнения
-
- 2
-
-
Чудесни цифри, дано все така се държи Въпреки, че среден разход е бил 185Wh/km и изведнъж от нищото спадал на 150Wh/km. Предполагам се дължи на 130km/h на магистралата, което са по километраж, а не реални. Както и това, че пътя след това е идеален за електричка - бавни завои с максимална скорост 90 Що се отнася до пълненето - поправете ме, ако греша, но пълненето до 100% не е препоръчително, защото съкращава живота на батерията. Мисля, че препоръките са между 80 и 85%. Това, естествено, има значение, ако колата е твоя и искаш да извадиш максимума от живота на батерията.
-
С повечко късмет и чудесата се случват Не, че не заслужаваше, напротив! Ландо кара много добре и не допусна нито една грешка. Но, факт, и късмета беше с него. Лекето ... малко се поизнерви и допусна грешки. Добре, че не се стигна до реална битка, защото щяхме да видим предишното леке, което се бута с лакти. Ферари ... поне опитаха. Льоклер прави чудеса, ама толкова си могат. Все пак, точно на тази писта, разликите бяха толкова малки, че печели този с по-малкото грешки. Сайнц и той се справи прилично. Перез ... жалко, че кара най-добрата кола в колоната. Хамилтън показа зъби и опит. Ама с тая кола толкова. А и вече му е време за пенсия. Не разбрах какво очакват от магари от него, но ще видим. Алонсо - както винаги сътвори чудеса в състезанието и все пак отмъкна две точки. Пиастри - не разбрах защо не го наказаха, при положение, че откровено изхвърли Сайнц, което пък доведе и до това да изпадне от точките. Съдба ... или провидение Като цяло доста интересно състезание.
-
Markedjany started following taraliom
-
Това което казваш го разбирам. Само кажи при твоята Фабия дневните имат ли проценти. Защото при мене в момента с модула между 35% и 50% консумацията е към 50W максимум. Докато преди габарит 37.2 +къси 2х55W стават 150W. Така, че определено ел. инсталацията се разтоварва. А това за акумулатора е в плюс .
-
Центърът на Глазгоу Форт Уилиам Гленкоу Мостът над Лох Лини Лох Лохи Лох Ойх Лох Нес Джон О'Гроутс Пивоварната (John O'Groats) Замъкът Единбург Важна причина да се посети Шотландия - Дестиларна за Шотландско Уиски Юни месец 12.00 през нощта на развиделяване (не че въобще става тъмно де)
-
Markedjany се регистрира във форума
-
Gladniq се регистрира във форума
-
C2H5OH started following Дискусии за електрически автомобили Шотландските Хайландс.
-
Един прекрасен маршрут, който определено може да бъде оценен от мотористи. Невероятната красота на Северна Шотландия, която е различна от красотата на Родопите, Стара Планина, Карпатите и Алпите. Маршрутът е както следва - тръгва се от Глазгоу на северозапад и след Водопадите Фалох и невероятните хълмове на дефилето Гленкоу и езерото Лох Лини се стига до Форт Уилиам. От там може да се направи малка отбивка до виадукта Гленфинан и да се види железницата описана във всички книги за Хари Потър - Хогуортс експрес. Това е началото на Каледонския канал и се кара по протежението на всички езера в посока североизток - Лох Лохи, Лох Ойх и накрая езерото съдържащо най-голямото количество сладка вода във Обединеното Кралство - Лох Нес. Според проучвания езерото съдържа повече сладка вода, отколкото всички езера в Англия и Уелс. Искрено желая успех на приключените да видят и Неси (5 пъти му ходя на гости, 5 пъти не се показа! Нема му стъпим повече!) Северният край на езерото на е прекрасният град Инвърнес. От Инвърнес се тръгва на север по А9. Следват малки селца и един замък от приказките - Дънробин Касъл. Уникална архитектура, невероятни градини с всякакъв вид цветя. Исторически замъкът води началото си от 1235 г. но в окончателния си вид е от 1835г. Собственичка е бъдещата Графиня Рейчъл Елизабет Съдърланд. От там се продължава на север посока град Търсо. Това е краят на Британския остров. От там тръгват фериботи за северните острови. От Търсо се тръгва в посока изток по А836 към най-североизточната точка на острова - Джон О'Гроутс. От там се вече се тръгва на юг по А99 посока град Уик. На юг А99 се свързва отново с А9 обратно към Инвърнес. Следва А96 посока Абърдийн, като при желание може да се отбиете към не малкото замъци по пътя - Каудор Касъл, Балиндалох Касъл, Хънтли Касъл, Фейви Касъл, Крейгивар Касъл и небезизвестния Балморал Касъл - замъкът, в който Кралица Елизабет прекара последните дни от живота си. От там по А92 се стига до Дънди, Гленротс, Къркалди, Дънфърмлин и Единбург. Разстоянието е 1040 км (646 мили) и изисква поне 10 дни за да се обиколи с кола, разбира се с подобаващ престой и разглеждане на забележителностите и бих казал, че определено си заслужава. Пропуснах да кажа, че и посещение на дестиларна за Шотландско уиски е задължително да бъде включено в програмата. Следват снимки...
-
Първо и най - важно губи се навика да ги пускаш, после заводски би трябвало да се запалят 2-3 седунди след палене , а мойте се палят веднага , което би било проблем зимата при слаб акумулатор , но все още не мога да намеря къде е модула и да го изскубя. Имам схемата на колата и мога да пусна и заводските , макар че нямам ключе , и пак никога не бих го направил. Ако искам да карам без фарове, трябва да съм на габарити и пак колата се вижда. Ако искам да съм stealth , няма как... Представи си зимата колата е седяла 1 седмица навън на -8 ти се качваш , в моя случай , ако искам минимална консумация, отключил съм я , съответно комфорт модула е буден , хаби ток, пускаш габарити 4х5W плюс плафона в купето 20W плюс ток за ЕСU то , плюс осветлението на таблото.
-
Грешно съм разбрал.
-
В което няма нищо лошо. Точно както с телефона ти в джоба. Все пак няма как да си турнеш в багажника 5 литрова туба с ток, нали. Сега сериозно. Гледайки как се развиват събитията във Великобритания, вече е очевадно, че електричките няма как да заменят ДВГ. При пътуване на големи разстояния има задължително поне едно, че дори 2 спирания за поне по 20 мин. (това в случай, че имаме модерна електричка зареждаща до 80% за тези 20 мин. като тези 80% са достатъчни за поне 250 км или 150 мили и разчитайки, че зарядните станции по пътя са 150 kW DC). Тези 2 спирания добавят да кажем около час към пътуването, да не коментираме и драстично по-високата цена на kWh (40 до 79 пенса на kWh) в сравнение със 7 kW зарядно вкъщи, където с всички примоциЙ токът е нещо от типа 10 до 12 пенса на kWh, че дори и безплатен между 12 и 4 през нощта. Ако вземем за пример един от най-ефективните BEV - KIA Niro (16.4 kWh/100км) по курса на деня излиза, че 100 км ще ми струват 16.50 лв. Смятам си разхода на дълго с моята бесовица Хонда Джаз 1.3, 107 кс, (0 до 100 - само с попътен вятър), който е 4.7/100 и излиза, че за толкова пари изминавам 135 км. Но дори и да е същото, дори и да е по-евтино, спиранията са задължителни, а на много места зарядните станции са 2 или 4 и винаги има опашка. За това мнението на англичаните е плъг-ин хибрид (PHEV). Зарежда се за 4 до 5 часа вкъщи, изминава 45 до 50 км на ток, т.е. шариш из града на ток, и като решиш да се разходиш до някъде си караш на бензин след като свърши батерията от София някъде преди Вакарел. Батерията се зарежда от двигателя и поне на спусканията пак се кара на ток. В пъти по-удобно, а и доста по-евтино като първоначална инвестиция за автомобил, също така и при лизинг. Лично мнение, без да ангажирам никого.
-
Ма аз карам А6-ца Тя си е с надлъжен мотор, както при А4.
-
kil1969 started following Как се качват снимки в мнение или тема
-
Тва става ли? Не е ли различно монтиран маторя на Шкода и А4 В6 (лаически въпрос). До колкото помня на А4ката двигателя е напречно на предната ос (т.е. надлъжно спрямо пътя), а на Шкода е обратното.
-
6-степенна, но от 1,8т А4 Б6
-
А кутията от 2,5 тди? Оригиналната не му стигаше според мен дори и в стоковия вариант. И на мен така не ми стигаха 5, та минах на 6-степенна
-
То и сега си е обикновено 1,8т на газ, само дето е с друг охлюв. Стига да се видим някой ден ( да смогна да дойда на някоя среща, де) ще ви повозя ако сте мераклии, но няма нищо впечатляващо в тоя милионник, според мен
-
Dony се регистрира във форума
-
Аз също не съм се возил при Влади, това беше при предишния собственик. Останалата част от поста ти ще го пропусна.