Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. joro-120L

    Алетрнатор, ток, напрежение и още нещо

    Здравей, Провери зареждането на празен ход. Щом гасне, значи захранването в този момент е от акумулатора. Ако е на малко по-високи обороти, напр. 1000-1200 не би трябвало да гасне при махане на клемата.
  3. Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
  4. Здравейтее, искам да споделя една закачка с моят автомобил. Колата както предполагам се досещате е Octavia 1, много си я обичам и тя затова явно ми мрави магарий Та по същество, колата е 1.6 102 коня 2005 година. След като ми се наложи да запаля една кола която нямаше ток а никой не си носеше кабели, реших да смъкна акумулатора от моята кола и да запалим другата докато мойта остане с разгачени клеми на акумулатора и продължи да си работи. Такааа на теолия нещата са тип топ смятам, обачее разкачам аз минусовата клема на октавията докато работи и тя веднага угасна. Това ми се е случвало преди около 3 месеца когато бях с един рециклиран алтернатор и реших че ще го сменя с друг. Смених го и това нещо спря да се проявява. Но очевидно не след дълго проблема отново е налице. Като се замисля това нещо може да влияе и на други неща по автомобила като сензори датчици, аз точно такива драми имам. Та сега според Вас дали алтернатора е кофти и нещо по него не е както трябва или има нещо друго което може да е проблем. Отностно датчиците имам предвид че колата на празен ход работи разномерно но в същото време на живи данни започва да отчита нереално ниски и високи пикови стойности на дебитомера, което от своя страна води до безмислено обогатяване от ламбда сондата и ако си в задръстване потеглянето е мъчително. Ще се радвам да споделите мнение както да търся като проблем защото това определено не смятам че е редно да остане така. Пс: Пожелавам весело посрещане на празника и безаварийни километри по родните и не само родни пътища!
  5. Много благодаря за информацията. Това за ключа го прочетох и в чешкия шкода форум, но си мислех, че въпросното микро ключе се намира в клемореда и за това го смених и него, но нещата не се оправиха. Може би ключалката сама по себе си нещо заяжда и не може да се върне за да освободи въпросното черно палче в средата клемореда.
  6. Vladi_a

    Не ходете в 6+

    За пътната помощ, да. Заговорихме се вчера, и после видях темата и навързах нещата.
  7. vladkant

    Не ходете в 6+

    Ако става въпрос за пътната помощ- на един са се обадили да вземе колата, той изпрати друг....нямам идея кой е карал колата обратно, нямаше как да излезна от бач, взеха я от паркинга без да присъствам
  8. РусенскоВарено

    JORDITO (авто медии, осветление, окабеляване)

    Колега @kris10x, вижте си папката с входящи лични съобщения.
  9. Вчера
  10. Здравейте колеги, явно JORDITO си разбира от работата и го прави с желание, което и търся, та бих искал да се свържа с него за ъпгрейд на автомобила. Ако може някакъв контакт да споделите... Благодаря.
  11. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    Пак нек’ви еднакви се появиха
  12. Levcho

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Диагностирай колко ти е нивото сажди на ДПФ тотално, ако не се лъжа OIL ASH RESIDUE е показатела. 267К Тоталния пробег е доста голям, мисля че наскоро ще ти се наложи основна чистка на дпф филтъра.
  13. Vladi_a

    Не ходете в 6+

    Значи теб те е возил брат ми оня ден Редовно го викат за такива като теб, само това ще кажа…. Поне си поемат рекламациите все още.
  14. Владимир99

    Гуми 205/45/16 на оригинални джанти на Шкода Фабия

    И си мисля че като оригиналния размер за vrs е 205/45/16 не би трябвало да опира
  15. Владимир99

    Гуми 205/45/16 на оригинални джанти на Шкода Фабия

    Извинявам се в момента колата е със 195/50/15
  16. Не е в там проблема .. в ключалката на волана има микроключе , с което колата разпознава има ли ключ или няма и понеже нещо вероятно вътре е блокирало , тя си мисли , че ключа е вътре и изключва модула за дистанционното , а също и двойното заключване. Сигурен признак , че е блокирал механизма е , че при вадене на ключа от ключалката на вола не светва плафона. Решението е - едно шишенце за размразяване на ключалки и започваш да наливаш в ключалката на волана докато не проработи. Като започне да свети плафона при вадене на ключа , ще заработи и дистанционното. Успех!
  17. vladkant

    Не ходете в 6+

    По принцип е така, но малко бях притиснат от срокове. Преди 6+ ходих в препоръчан от приятел сервиз, но човека не беше сигурен дали ще успее да ме вземе. А и всеки път когато минавам от там, виждам навалица....обаче греда... И последното нещо което открих вчера след като си взех колата след рекламацията- не бяха закачили буксата на дебитомера. За сега са обещали (да не забравяме че обещаното не е като завещаното), след празниците да ми оправят гърбицата на седалката, като закарат колата на тапицер, щот те не са наясно как да го оправят. ....и най много да напиша отрицателен коментар за някой тапицер....
  18. silent

    Не ходете в 6+

    Няма хора. Или ходете в оторизирани сервизи или доказани сервизи които не са евтини и за които се чака или ремонтирайте сами. Това е.
  19. Здравейте! Търсих подобна тема в търсачката, но не успях да открия сред стотиците страници които ми изкара и за това пускам нова. Става дума за Фабия 1, 2000г. От миналата година се появи следния проблем който и до сега не мога да разбера от къде е. Колата си има 2 дистанционни оригинални за централното. И двете работеха докато един ден отказаха и двете. Не е от батерия понеже беше първото нещо което смених. Не е въпрос на обучение, и това опитах. Ходих на ваг ком и там човека ми показа, че колата вижда дистанционните и приема сигнала от тях, обаче нищо не се случва. С ключа от шофьорската ключалка си отключва и заключва без проблем, вътре от бутона също. Само вече не свети червения диод до палчето за заключване на вратата, тоест алармата не се задейства при заключването с ключ. Човека с диагностиката ми каза, че вероятно комфорт модула в него е проблема. Свалих го, огледах го за студени спойки по релетата и до там. Нямаше нищо видимо по него. Възможно ли де се е скапал просто или аз нещо пропускам? На снимката е модула който прегледах. Другият ми въпрос е - трябва ли да светне плафона в купето щом се угаси мотора и се извади ключа от ключалката? При мен не го прави, светва като отворя вратата само. Имах някакви съмнения и смених клемореда, обаче нищо не се промени, нито с отключването и заключването, нито с плафона. Ако някой е имал такъв проблем и е намерил решение нека да сподели. Благодаря!
  20. vladkant

    Не ходете в 6+

    От тях съм го ял със служебен бус преди години, мислех че са се оправил или са затворили сервиза....
  21. Последната седмица
  22. In Flames - Stay With Me (Official Music Video).mp4
  23. sando2

    Смях в залата :-)

    Когато колата не иска да запали зимата.mp4
  24. ID A

    Смях в залата :-)

    Може да е спирачно бутало
  25. Ивайло Киров

    Ком-Емине (Е-3)

    Фейсбукът ми беше направил линковете неактивни в групата във фейсбук и съответно и тук, и се наложи да ги сложа от друго място, защото с редакция не ставаше, така че ето пак линка за всички Важни теми необходими за преминаване на маршрута.. https://www.facebook.com/groups/1824588117655479/permalink/7012336218880617
  26. Logrus

    Не ходете в 6+

    На кое? На спирачките или на съединителя? Идеята, и това за което платихме, беше да се източи цялата спирачна течност, да се продухат доколкото е възможно спирачните пътища, за да се махне цялата гняс и да се налее нова, свежа течност. И тъй като казанчето е едно, и за спирачки и за съединител, трябваше да се изпразни и съединителя и след зареждане да се обезвъздуши. Няма идея как е на други коли, но при тези Рена не се самообезвъздушава.
  27. baijoro

    Не ходете в 6+

    А защо изобщо се е наложило обезвъздушаване при смяна на сп. течност? Не знаят ли, че ако допълват казанчето няма нужда от обезвъздушаване?
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.