Цялата активност
- Днес
-
Като цяло за VAG групата, смятам че е едно и също. Лично съм проверявал огледалата, дали греят, но не мога да кажа дали е било след повече или по-малко от 20 минути.
-
И аз мисля, че не съм гледал по-тъпо състезание в живота си. Почти винаги са скучни състезания в Монако, но това счупи тъпомера.
-
Прав си, сега се сетих че го имаше споменато в доста от темите за темпомата. Т изказването ми за работещите стопове да се игнорира .....ама толкоз си разбирам
-
До преди смяната на лостчето за мигачите работеше. И понеже монтирах волана на криво (наложи се да купувам волан заради скъсана пластина на клаксона), така и така ще го махам, ще върна старото лостче, да видя дали ще тръгне, макар че се съмнявам.... Един колега има също vcds, ще го помоля да я прегледа през неговия, да видя там какво ще покаже.
-
Стоп машинката има два превключвателя - единия е за стоповете, другия е за ECU-то. При мен стоповете си работеха, но ключето за ECU-то беше заминало. И машинката на съединителя се вижда през VCDS-а. Така разбрах, защо съм без темпомат. Накратко на О1 и двете се чупят и най-често те са проблема на темпомата. Той всъщност май от други датчици не се влияе (скоростта и оборотите са друга бира ).
-
Ами, до колкото съм чел книжката, пише, че е добре да се кара с включен климатроник. Нещо относно компресора имаше, но не съм задълбавал и ме помня със сигурност. Той, компресора, все по-силен става и си включва, когато е нужно, та... При мен, винаги е включен компресора и е на 22⁰С в повечето време. Зиме, лете - не го изключвам. Има го момента с микробите, но пък веднъж годишно едно почистване е достатъчно, за да е ОК системата. С предната кола джама на покрива беше отворен почти постоянно, особено на извънградско. Но вече е толкова запрашено в последните години, че джамовете ги отварям за няколко минути ежедневно само за проветряване. @Kitty без работещ климатик, зор ще е с влагата.
-
Според vcds е активиран темпомата. Изчетох доста и изгледах доста клипчета, включително едни клипчета от този форум, където един Руснак активираше присаден темпомат. А и мисля че моето vcds е малко ограничено от към възможности и не знам дали ще мога да видя дали датчика на съединителя. За стоп машинката съм убеден че работи, проверявам стоповете редовно дали работят.
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
diana_kraice отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Аз искам номер 142, иии да кажа изненада е за моето семейство, никой да не ме е предал че ще дойдем. -
А състезанието беше брутална скука Рядко, ама рядко тъпо състезание. Все пак честито на Льоклер.
-
Поздрав за всички 120 каджии , някой ден, когато ни позволят да сменяме мотори, ще сме нещо такова и ние
-
Аз си го гледам по Sky sports, на любимия на Сашко английски. Иначе съм почти съгласен с теб - почти, защото всъщност не просто не му остави място, а даже погледна в огледалото, видя го и го затисна в стената.
-
Кръговото на сточна и кръговото на Мария Луиза , са ми много тегави , там с тея сфетофари е най - лесно да се удариш, пък на сточна кой е с предимство , никога не е ясно.
-
Моля, за нищо. Бях малко по-подробен за оранжевата лампа и какво се прави, защото действията Ви ме притесниха:
-
Разбира се. Никого не задължавам, просто споделям аз какво правя. Не е реплика към теб, само уточнение - През филтър минава всичкият/входящият външен въздух. И през парно и през климатик. Където му казват "филтър купе". Само ще те помоля след дъжд да си вдигаш стъклото. На една мадама, при разминаване в локва й напълних ушите с кал. Без да искам.
-
alex440 се регистрира във форума
-
PRR started following Десен мигач изчезна
-
Закачи я на VCDS и ви дали ти работи стоп машинката и датчика на съединителя.
-
Пеерезка му раЛта Можеше да остави малко мЕсто, ама Пеерез PS: А коментаторите на Диема са за .... сексуално посегателство
-
Благодаря все пак за подробното обяснение. И в упътването на колата го пишеше. Когато не си свикнал с нещо е малко странно и стряскащо докато научиш всички тънкости по него.
-
За климатика е хубаво, но по някаква причина моя не работи и все още не са ми стигнали ръцете да ида да го видят какво му е.
-
Темпомата се запъна и не иска да отлепи.....май лостчето е дефектно, друга причина не виждам
-
Всеки има предпочитания. За мен прашния въздух е по-малкото зло в сравнение с миналия през климатика с насъбралите се микроби от влагата. Да, климатика има филтър и не влиза прах, но ... приоритети
-
Второто е задължително и съм съгласен с вас. Но аз, все го забравям този момент. Не мога да си изградя навик и това е. Гася си с вкл. климатик. Пепи, никога не карам с отворен прозорец при наличие на климатик. Влиза прах в купето, по таблото и т.н. И на последно място, че го дишаме.
-
Изобщо не съм съгласен с първата част. Климатика се ползва тогава, когато има нужда от охлаждане или изчистване на изпотяване на стъклата. През останалото време си стои изключен. Особено в градско където до 25 градуса е ОК да си караш на отворен прозорец. За второто задължително.
-
Ако Макс е назад на стартовата решетка това състезание си заслужава да се гледа. Някой има ли линк за free streaming?
-
Климатикът ми е включен само когато трябва да охлажда купето и да поддържа комфортна температура. През останалото време съм или на директен външен поток, ако отговаря температурата, или на парно, което също се регулира с градусите на врътката. Не виждам смисъл от постоянно вкл. климатик всесезонно.
-
Смяна на филтъра за въздух на купето е първото нещо, което е добре да се направи. Ако колата има климатик, както @joro-120L е написал - включване на компресора (АС - on) и да обдухва предния джам. Принципно, дори е добре да се кара винагинсъм на включен климатик на 22⁰С. 5 минути преди да се спре окончателно автомобила, климатика се изключва, за да може питата да изсъхне и да се минимализира развъждането на бактерии.