Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. krasipask

    Фаворит любимец

    Това което казваш го разбирам. Само кажи при твоята Фабия дневните имат ли проценти. Защото при мене в момента с модула между 35% и 50% консумацията е към 50W максимум. Докато преди габарит 37.2 +къси 2х55W стават 150W. Така, че определено ел. инсталацията се разтоварва. А това за акумулатора е в плюс .
  3. C2H5OH

    Шотландските Хайландс.

    Центърът на Глазгоу Форт Уилиам Гленкоу Мостът над Лох Лини Лох Лохи Лох Ойх Лох Нес Джон О'Гроутс Пивоварната (John O'Groats) Замъкът Единбург Важна причина да се посети Шотландия - Дестиларна за Шотландско Уиски Юни месец 12.00 през нощта на развиделяване (не че въобще става тъмно де)
  4. C2H5OH

    Шотландските Хайландс.

    Един прекрасен маршрут, който определено може да бъде оценен от мотористи. Невероятната красота на Северна Шотландия, която е различна от красотата на Родопите, Стара Планина, Карпатите и Алпите. Описаните в заглавието пътища са както следва - тръгва се от Глазгоу на северозапад и след Водопадите Фалох и невероятните хълмове на дефилето Гленкоу и езерото Лох Лини се стига до Фдорт Уилиам. От там може да се направи малка отбивка до виадукта Гленфинан и да се види железницата описана във всички книги за Хари Потър - Хогуортс експрес. Това е началото на Каледонския канал и се кара по протежението на всички езера в посока североизток - Лох Лохи, Лох Ойх и накрая езерото съдържащо най-голямото количество сладка вода във Обединеното Кралство, Лох Нес, езерото което съдържа повече сладка вода, отколкото всички езера в Англия и Уелс. Искрено желая успех на приключените да видят и Неси (5 пъти му ходя на гости, 5 пъти не се показа! Нема му стъпим повече!) Краят на езерото е прекрасният град Инвърнес. От Инвърнес се тръгва на север по А9 следват малки селца и един замък от приказките - Дънробин Касъл. Уникална архитектура, невероятни градини с всякакъв вид цветя. Исторически замъкът води началото си от 1235 г. но в окончателния си вид е от 1835г. Собственичка е бъдещата Графиня Рейчъл Елизабет Съдърланд. От там се продължава на север посока град Търсо. Това е краят на Британския остров. От там тръгват фериботи за северните острови. От Търси се тръгва в посока изток по А836 към най-североизточната точка на острова - Джон О'Гроутс. От там се вече се тръгва на юг по А99 посока град Уик. Свързвайки се отново с А9 обратно към Инвърнес. Следва А96 посока Абърдийн, като при желание може да се отбиете към не малкото замъци по пътя - Каудор Касъл, Балиндалох Касъл, Хънтли Касъл, Фейви Касъл, Крейгивар Касъл и не без известния Балморал Касъл - замъкът, в който Кралица Елизабет прекара последните дни от живота си. От там по А92 се стига до Дънди, Гленротс, Къркалди, Дънфърмлин и Единбург. Разстоянието е 1040 км (646 мили) и изисква поне 10 дни за да се обиколи с кола, но определено си заслужава. Пропуснах да кажа, че и посещение на дестиларна е задължително да бъде включено в програмата. Следват снимки...
  5. maxrpm

    Фаворит любимец

    Първо и най - важно губи се навика да ги пускаш, после заводски би трябвало да се запалят 2-3 седунди след палене , а мойте се палят веднага , което би било проблем зимата при слаб акумулатор , но все още не мога да намеря къде е модула и да го изскубя. Имам схемата на колата и мога да пусна и заводските , макар че нямам ключе , и пак никога не бих го направил. Ако искам да карам без фарове, трябва да съм на габарити и пак колата се вижда. Ако искам да съм stealth , няма как... Представи си зимата колата е седяла 1 седмица навън на -8 ти се качваш , в моя случай , ако искам минимална консумация, отключил съм я , съответно комфорт модула е буден , хаби ток, пускаш габарити 4х5W плюс плафона в купето 20W плюс ток за ЕСU то , плюс осветлението на таблото.
  6. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Грешно съм разбрал.
  7. В което няма нищо лошо. Точно както с телефона ти в джоба. Все пак няма как да си турнеш в багажника 5 литрова туба с ток, нали. Сега сериозно. Гледайки как се развиват събитията във Великобритания, вече е очевадно, че електричките няма как да заменят ДВГ. При пътуване на големи разстояния има задължително поне едно, че дори 2 спирания за поне по 20 мин. (това в случай, че имаме модерна електричка зареждаща до 80% за тези 20 мин. като тези 80% са достатъчни за поне 250 км или 150 мили и разчитайки, че зарядните станции по пътя са 150 kW DC). Тези 2 спирания добавят да кажем около час към пътуването, да не коментираме и драстично по-високата цена на kWh (40 до 79 пенса на kWh) в сравнение със 7 kW зарядно вкъщи, където с всички примоциЙ токът е нещо от типа 10 до 12 пенса на kWh, че дори и безплатен между 12 и 4 през нощта. Ако вземем за пример един от най-ефективните BEV - KIA Niro (16.4 kWh/100км) по курса на деня излиза, че 100 км ще ми струват 16.50 лв. Смятам си разхода на дълго с моята бесовица Хонда Джаз 1.3, 107 кс, (0 до 100 - само с попътен вятър), който е 4.7/100 и излиза, че за толкова пари изминавам 135 км. Но дори и да е същото, дори и да е по-евтино, спиранията са задължителни, а на много места зарядните станции са 2 или 4 и винаги има опашка. За това мнението на англичаните е плъг-ин хибрид (PHEV). Зарежда се за 4 до 5 часа вкъщи, изминава 45 до 50 км на ток, т.е. шариш из града на ток, и като решиш да се разходиш до някъде си караш на бензин след като свърши батерията от София някъде преди Вакарел. Батерията се зарежда от двигателя и поне на спусканията пак се кара на ток. В пъти по-удобно, а и доста по-евтино като първоначална инвестиция за автомобил, също така и при лизинг. Лично мнение, без да ангажирам никого.
  8. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    Ма аз карам А6-ца Тя си е с надлъжен мотор, както при А4.
  9. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Тва става ли? Не е ли различно монтиран маторя на Шкода и А4 В6 (лаически въпрос). До колкото помня на А4ката двигателя е напречно на предната ос (т.е. надлъжно спрямо пътя), а на Шкода е обратното.
  10. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    6-степенна, но от 1,8т А4 Б6
  11. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    А кутията от 2,5 тди? Оригиналната не му стигаше според мен дори и в стоковия вариант. И на мен така не ми стигаха 5, та минах на 6-степенна
  12. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    То и сега си е обикновено 1,8т на газ, само дето е с друг охлюв. Стига да се видим някой ден ( да смогна да дойда на някоя среща, де) ще ви повозя ако сте мераклии, но няма нищо впечатляващо в тоя милионник, според мен
  13. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    Аз също не съм се возил при Влади, това беше при предишния собственик. Останалата част от поста ти ще го пропусна.
  14. Aleksander001

    Алетрнатор, ток, напрежение и още нещо

    При по-високи обороти колата не гасне. Взех един алтернатор който не е правен до момента и свалих четките с регулатора от него и ги монтирарах на моя и сега има огромна разлика на празен ход, обаче има едно но, колата записва грешка за алтернатора p1503.
  15. Един от навиците, които придобива човек като си купи електричка, е като отиде на ново място да започне да се оглежда къде има удобно разположени контакти.
  16. Вчера
  17. А защо не.Имаш контакт,имаш свободно време,защо да не се зареди колата,докато празнуваш,спиш,ядеш и т.н.т
  18. След като е изхарчила 35% батерия до там, би трябвало да изхарчи още толкова на обратно. Защо е нужно да се дозарежда? Електричките може и да са бъдещето, но още не са достатъчно развити, за да заменят напълно колите с ДВГ. Мен ме дразни как всички се опитват да ни убедят, че колите с ДВГ са вече за музея. Да, някой ден ще отидат там, но не и в близките 10-15 години.
  19. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Това с китайските вече го играх. Тези са на две години. Взех ги за по-сигърно от Германия. Оригинални рециклирани д'зи с връщане на моите. Е две години изкараха и при това съм карал само с най-скъпата нафта.
  20. Tesla Model 3 Highland LR 2-ма възрастни с 2 деца и багаж до-горе. София-с.Чифлик(Троян) Тръгване на 100% Пристигане на 65% В момента колата е ръгната на Шуко,щото всяка къща разполага с такова Магистрал Хемус със 130км/ч.
  21. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Сваляш ги даваш ги за проверка тези ,които не стават ги сменяш с нови не се доверявай да ти ги рециклират обикновено ползват китайски части не изкарват много ,а цената се доближава до тази на нови
  22. Ето един списък с маслата одобрено от VW 504.00/507.00 спецификация от erwin като референция. според таблицата тези са одобрени от производителя докато други, които съдържат съшата спецификация на етикета "отговарят" на изискванията на производителя. къде точно кой какво избира, сертифицира и на какво отговаря е малко тъмно. дано нямаме ментета на ментето ... step_50400_50700.pdf
  23. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Залагам, че проблема ми идва от дюзирв. Колаата едва се подмества с 5 човека в нея. При малък баир (изкачване на мостовете при Витиня с 5 човека съм връщал 3-та защото на 100 се разтриса под 2000 оборота. Незнам как да меря дюзи. Имам само данни за времената им.
  24. Траян

    Заключена врата

    Благодаря на всички за високата активност и мнения .Аз лично пробвах няколко метода но все неуспешни записъл съм час в сервиз и се надявам че вратата ще бъде отворена с малко щети. А иначе гледах клип с премахване на малкото капаче на бравата и промушване с тел свита в края на буква (Г) се активира палеца за отключване на вратата.БЛАГОДАРЯ ВИ за изказаните мнения . Желая на всички много без аварйни километри и споделени мигове с ЛЮБИМАТА МАРКА Бъдете живи и здрави.
  25. Последната седмица
  26. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Да де, ама държи високи обороти и вече разхода на гориво отива в космоса. Абе просто трябва да им се свикне. И после са финансово неприятни за поддръжка. Но в крайна сметка.....как беше...."Секи сам си преценя".
  27. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    До софт е със сигурност. Според мен тия кутии са най-адекватни на S режим, дори и при нормално(неспортно) шофиране, но това си е мое мнение, според моя мироглед.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.