Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. maxrpm

    Фаворит любимец

    Да , и някои път ще се качиш в колата на приятел , да го закараш някъде и ще забравиш да си пуснеш фаровете
  3. Здравейте, продавам много запазен волан от Fabia vRS mk2 фейслифт с медия бутони с еърбег. Става за монтаж на всички модели Fabia 1во и 2ро поколение, за 3то не съм сигурен. Цена на комплекта 225 лв. Информация на лично или whatsapp +359896177207
  4. Здравейте, продавам Maxton body kit за Fabia MK1 vRS, не става за нормална Fabia. Частите не са били монитрани на кола и са все още в оригиналния кашон от Maxton. Комплекта съдържа преден лип, заден лип, спойлер лип и странични дифузьори. Цена 1000 лв. Повече инфомрация на whatsapp +359896177207
  5. Нова, по-добра цена - 14500 лв.
  6. Днес
  7. Само това потвърдих май. За разбиранията.....нищо не разбираш,а си стъкмяваш твои неща САМО на теория. Ясно е,че четеш отгоре-отгоре и тълкуваш това,което ти изнася. Тезата с "магическия" разход го доказва.
  8. krasipask

    Фаворит любимец

    Да, да разбирам защо искаш да го махнеш. В твоя случай, както си обяснил по-горе, има логика на това което казваш. Но при мене както ти обясних (с проценти) смятам, че има предимства. Не карам на максимална мощност, както и не свети арматурното табло (да сменям подсветки на парно, бутони и т. н.). Така, че говорим за различна функционалност на дневни светлини!
  9. Да, факт е за скоростта. Може и с 50 да караш по магистралата. Така може и разход от 80Wh/100км да докараш За съжаление с по-ниска скорост е забранено И да, магистрала Хемус се пътува преспокойно със 140 реални. Редовно го правя Но това съм аз и по никакъв начин не казвам, че трябва да го правиш и ти, както и който и да е друг. Все пак благодаря за информацията! За мен беше полезна. Потвърди моите убеждения и разбирания.
  10. Чукча писател..... На 100% тръгна колата от София,стигна на 65 и дозареди до 80. Сега ясно ли е. Тея 185 е ОБЩИЯ РАЗХОД за 5000км. 150 е САМО за това пътуване! 140км/ч. е МАКСИМАЛНА СКОРОСТ,не МИНИМАЛНА,ако искам ще карам и със 80. А "Магистрала"Хемус е перфектна за 140-150 нали.
  11. Хем пишеш, че е била на 100%, хем да не се притеснявам, че била на 80%. Май вЕрно има причина да съм Тома неверни Факта е, че средния разход е бил 185 и магически е паднал на 150. И двете са добри постижения. Но остава въпроса при какви условия. Ти казваш 3-4 километра в час отклонение, аз казвам 15 Защото ограничението на скоростта на магистрала в България е 140km/h, не 130. Т.е. от 125 до 140 разликата във въздушното съпротивление е +25%. Което пък обяснява разликата 150 до 185kWh/km. Но, както вече писах - постижението е супер. На теория 500+ километра без зареждане...
  12. ТомА неверни.Показвам факти,не теории,които ти разискваш.При теб разхода за едно пътуване еднакъв ли е със разхода за 5к км.? Колата беше заредена до 80%,не се притеснявай за батерията. Аха за 3-4км.отклонение проблем правим.
  13. maxrpm

    Фаворит любимец

    Стоково късите са на 100% 3сек след палене ,с бутон до бушоните, на някой коли го няма , както е и при мен, но са 2 пина , ако имаш книгата можеш да си го вържеш , а иначе при мен някъде има модул и пак е 100% но е веднага с контакта.
  14. Вчера
  15. C2H5OH

    Шотландските Хайландс.

    Балморал Касъл Стърлинг Касъл
  16. C2H5OH

    Шотландските Хайландс.

    Дънробин Касъл Инвърнес Касъл - в него се помещава общината Дестиларната Кардю
  17. Чудесни цифри, дано все така се държи Въпреки, че среден разход е бил 185Wh/km и изведнъж от нищото спадал на 150Wh/km. Предполагам се дължи на 130km/h на магистралата, което са по километраж, а не реални. Както и това, че пътя след това е идеален за електричка - бавни завои с максимална скорост 90 Що се отнася до пълненето - поправете ме, ако греша, но пълненето до 100% не е препоръчително, защото съкращава живота на батерията. Мисля, че препоръките са между 80 и 85%. Това, естествено, има значение, ако колата е твоя и искаш да извадиш максимума от живота на батерията.
  18. PRR

    Formula 1 - 2024

    С повечко късмет и чудесата се случват Не, че не заслужаваше, напротив! Ландо кара много добре и не допусна нито една грешка. Но, факт, и късмета беше с него. Лекето ... малко се поизнерви и допусна грешки. Добре, че не се стигна до реална битка, защото щяхме да видим предишното леке, което се бута с лакти. Ферари ... поне опитаха. Льоклер прави чудеса, ама толкова си могат. Все пак, точно на тази писта, разликите бяха толкова малки, че печели този с по-малкото грешки. Сайнц и той се справи прилично. Перез ... жалко, че кара най-добрата кола в колоната. Хамилтън показа зъби и опит. Ама с тая кола толкова. А и вече му е време за пенсия. Не разбрах какво очакват от магари от него, но ще видим. Алонсо - както винаги сътвори чудеса в състезанието и все пак отмъкна две точки. Пиастри - не разбрах защо не го наказаха, при положение, че откровено изхвърли Сайнц, което пък доведе и до това да изпадне от точките. Съдба ... или провидение Като цяло доста интересно състезание.
  19. krasipask

    Фаворит любимец

    Това което казваш го разбирам. Само кажи при твоята Фабия дневните имат ли проценти. Защото при мене в момента с модула между 35% и 50% консумацията е към 50W максимум. Докато преди габарит 37.2 +къси 2х55W стават 150W. Така, че определено ел. инсталацията се разтоварва. А това за акумулатора е в плюс .
  20. C2H5OH

    Шотландските Хайландс.

    Центърът на Глазгоу Форт Уилиам Гленкоу Мостът над Лох Лини Лох Лохи Лох Ойх Лох Нес Джон О'Гроутс Пивоварната (John O'Groats) Замъкът Единбург Важна причина да се посети Шотландия - Дестиларна за Шотландско Уиски Юни месец 12.00 през нощта на развиделяване (не че въобще става тъмно де)
  21. C2H5OH

    Шотландските Хайландс.

    Един прекрасен маршрут, който определено може да бъде оценен от мотористи. Невероятната красота на Северна Шотландия, която е различна от красотата на Родопите, Стара Планина, Карпатите и Алпите. Маршрутът е както следва - тръгва се от Глазгоу на северозапад и след Водопадите Фалох и невероятните хълмове на дефилето Гленкоу и езерото Лох Лини се стига до Форт Уилиам. От там може да се направи малка отбивка до виадукта Гленфинан и да се види железницата описана във всички книги за Хари Потър - Хогуортс експрес. Това е началото на Каледонския канал и се кара по протежението на всички езера в посока североизток - Лох Лохи, Лох Ойх и накрая езерото съдържащо най-голямото количество сладка вода във Обединеното Кралство - Лох Нес. Според проучвания езерото съдържа повече сладка вода, отколкото всички езера в Англия и Уелс. Искрено желая успех на приключените да видят и Неси (5 пъти му ходя на гости, 5 пъти не се показа! Нема му стъпим повече!) Северният край на езерото на е прекрасният град Инвърнес. От Инвърнес се тръгва на север по А9. Следват малки селца и един замък от приказките - Дънробин Касъл. Уникална архитектура, невероятни градини с всякакъв вид цветя. Исторически замъкът води началото си от 1235 г. но в окончателния си вид е от 1835г. Собственичка е бъдещата Графиня Рейчъл Елизабет Съдърланд. От там се продължава на север посока град Търсо. Това е краят на Британския остров. От там тръгват фериботи за северните острови. От Търсо се тръгва в посока изток по А836 към най-североизточната точка на острова - Джон О'Гроутс. От там се вече се тръгва на юг по А99 посока град Уик. На юг А99 се свързва отново с А9 обратно към Инвърнес. Следва А96 посока Абърдийн, като при желание може да се отбиете към не малкото замъци по пътя - Каудор Касъл, Балиндалох Касъл, Хънтли Касъл, Фейви Касъл, Крейгивар Касъл и небезизвестния Балморал Касъл - замъкът, в който Кралица Елизабет прекара последните дни от живота си. От там по А92 се стига до Дънди, Гленротс, Къркалди, Дънфърмлин и Единбург. Разстоянието е 1040 км (646 мили) и изисква поне 10 дни за да се обиколи с кола, разбира се с подобаващ престой и разглеждане на забележителностите и бих казал, че определено си заслужава. Пропуснах да кажа, че и посещение на дестиларна за Шотландско уиски е задължително да бъде включено в програмата. Следват снимки...
  22. maxrpm

    Фаворит любимец

    Първо и най - важно губи се навика да ги пускаш, после заводски би трябвало да се запалят 2-3 седунди след палене , а мойте се палят веднага , което би било проблем зимата при слаб акумулатор , но все още не мога да намеря къде е модула и да го изскубя. Имам схемата на колата и мога да пусна и заводските , макар че нямам ключе , и пак никога не бих го направил. Ако искам да карам без фарове, трябва да съм на габарити и пак колата се вижда. Ако искам да съм stealth , няма как... Представи си зимата колата е седяла 1 седмица навън на -8 ти се качваш , в моя случай , ако искам минимална консумация, отключил съм я , съответно комфорт модула е буден , хаби ток, пускаш габарити 4х5W плюс плафона в купето 20W плюс ток за ЕСU то , плюс осветлението на таблото.
  23. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Грешно съм разбрал.
  24. В което няма нищо лошо. Точно както с телефона ти в джоба. Все пак няма как да си турнеш в багажника 5 литрова туба с ток, нали. Сега сериозно. Гледайки как се развиват събитията във Великобритания, вече е очевадно, че електричките няма как да заменят ДВГ. При пътуване на големи разстояния има задължително поне едно, че дори 2 спирания за поне по 20 мин. (това в случай, че имаме модерна електричка зареждаща до 80% за тези 20 мин. като тези 80% са достатъчни за поне 250 км или 150 мили и разчитайки, че зарядните станции по пътя са 150 kW DC). Тези 2 спирания добавят да кажем около час към пътуването, да не коментираме и драстично по-високата цена на kWh (40 до 79 пенса на kWh) в сравнение със 7 kW зарядно вкъщи, където с всички примоциЙ токът е нещо от типа 10 до 12 пенса на kWh, че дори и безплатен между 12 и 4 през нощта. Ако вземем за пример един от най-ефективните BEV - KIA Niro (16.4 kWh/100км) по курса на деня излиза, че 100 км ще ми струват 16.50 лв. Смятам си разхода на дълго с моята бесовица Хонда Джаз 1.3, 107 кс, (0 до 100 - само с попътен вятър), който е 4.7/100 и излиза, че за толкова пари изминавам 135 км. Но дори и да е същото, дори и да е по-евтино, спиранията са задължителни, а на много места зарядните станции са 2 или 4 и винаги има опашка. За това мнението на англичаните е плъг-ин хибрид (PHEV). Зарежда се за 4 до 5 часа вкъщи, изминава 45 до 50 км на ток, т.е. шариш из града на ток, и като решиш да се разходиш до някъде си караш на бензин след като свърши батерията от София някъде преди Вакарел. Батерията се зарежда от двигателя и поне на спусканията пак се кара на ток. В пъти по-удобно, а и доста по-евтино като първоначална инвестиция за автомобил, също така и при лизинг. Лично мнение, без да ангажирам никого.
  25. Vladi_a

    Ежедневни приказки !

    Ма аз карам А6-ца Тя си е с надлъжен мотор, както при А4.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.