Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.7k
    Общо теми
    437.4k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22800
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    kro1
    Най-новият потребител
    kro1
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • onoff
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • sando2
    • ghost_rider
      Не бързам със заключенията, но си имам едно на ум за шума, макар че както бях споменал, този фактор не ме притеснява. За твърдостта ако си е така ще е добре. Важното е да не стане на камък за 1-2 сезона. 🙂 Засега толкова. Като ги покарам и събера впечатления ще ги коментирам.
    • joro-120L
      И аз за нещо такова си мислих. Един вид чувство за нестабилност.   Да. И смотаните гуми намаляваха още лимита. Важно е да отбележа, че първо карах Митсубишито и после ми дадоха Реното. При едно съвсем безобидно спиране на светофар, на мокро, май месец, джипката тръгна, като шейна. Спрях след пешеходната пътека. Добре, че бях първа кола. А това съм го правил хиляди пъти, с тази скорост, но с друга кола и гуми. Тоест скоростта ми е била съобразена, нормална. Но не и съобразена за гумите, с които съм. Защото е ясно, че и най-добрата гума идва момент, когато да загуби сцепление. От тогава, едно на ум! Направо бях изумен как при такава скорост и употреба на спирачки ще тръгне да се пързаля! От тогава, повече не съм допускал такова нещо, съобразявайки се с какви балатуми гуми съм. Особено на мокро. На правите участъци си карах, но в завои планинско си намалях за да няма поднасяне. На спускане, защото задницата олеква и още по-лесно губи сцепление. Ако влезеш и със спирачка в завоя, става още по-зле. А бусът вървеше с леки товари, все едно е празен. На изкачване си карах без притеснения, защото предното тегли и тежестта е по балансирана. /ако си със задно, нещата се променят. Митсубишито беше на задно/. На сухо нямаше проблеми и усещах стабилност.   Има логика в твоите мисли. Затова може да не съм усетил. Карал съм и по-бавно, съобразявайки се с автомобил и гуми. Още на първия месец им разбрах възможностите. И съм бил по-внимателен, защото ефекта от опичането е по-опасен. Лесно губи сцепление на мокро. Иначе на сняг са добре. Но те бяха и чисто нови тогава. Всяка зима тръгвахме с нови гуми. Митсубишито беше като танк. 4х4 с 50/50 на двата моста. Включваше се с ръчка. Няма закъсване. Ходил съм в сняг до Три могили. /почти с постоянно буксуване и пързаляне при изкачването, на втора. то и на друга не може да се кара/. Това е махала на 16 км. след Белинташ. След Белинташ няма асфалт. Пътят е макадам. Горски път. Много емоции съм имал. Имаше достатъчно маршрути в Родопите и се накефих на каране при всякакви условия. В низината не ми беше интересно.   Ники, пишех, като публикува. Изкачване и спускане съм го засегнал в отговора на първия ти въпрос. Да, при сухо време няма значение, но аз не знаех при какви условия си бил.
    • niki
      Колегата го е определил много добре. Лично моето усещане беше като да си кажеш - какво и стана на тази кола, че се държи така странно. Иначе става дума за сухо, топло слънчево време и при изкачване и спускане, макар че това последното не си представям да има голямо отношение. 
    • winrg
      На същите завои, със същата скорост при температури под 5-6 градуса колата не мърда.
    • winrg
      Това с "лилавото" поведение и аз го усещам когато температурите станат 10-15 градуса и нагоре. Усещането е сякаш имаш дъвка на подметката и се размазва в завоите. Не е точно поднасяне, но и не се усеща съвсем стабилно.
    • joro-120L
      Асене, честито и безаварийно ползване. Да не те подвеждат и безпроблемно да стигаш, за където си тръгнал! Шарката им е едра, с повече фуги и затова може да са по-шумни. Иначе е подходяща за сняг. Ще копат и държат добре.   Ники, ще коментирам въпросите, но първо искам да разбера какво имаш предвид под "лигави". Може би губене на сцепление? При какви условия стана. Скорост, изкачване, спускане, мокро, сухо. На ръба на възможностите на автомобила/гумите ли си карал.
    • chavdarlk
    • sauber
      Има две неща, който не трябва да те шашкат за тази гума (ако случайно те шашнат): 1. По-шумна от нормалното е. 2. На пипане е по-твърда от средностатистическата зимна гума.   И двете неща нямат значение за инак отличното й представяне във всякакви условия  
  • Последна репутация

    1. 1
      sando2
      sando2
      15
    2. 2
      Stormbringer
      Stormbringer
      13
    3. 3
      ghost_rider
      ghost_rider
      8
    4. 4
      niki
      niki
      6
    5. 5
      joro-120L
      joro-120L
      6
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.