-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.5k
Общо теми431k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22287
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
Васко1
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- dimitar83
- mpeev
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От ma_in · Публикувано
От няколко години вече е скъпо за фирмите да изхвърлят гуми и затова не ги взимат. От общината са определили места където това може да стане - има 30 локации за София и ги пише на сайта на общината. Моите ги хвърлих в Младост 4, след като от Трансексперт ми казаха, че е най-близо. Доколкото знам за фирми е различно и им струва пари поне за транспорт, въпреки че пише че трябвало безплатно да ги взимат. -
От cuca7 · Публикувано
Пробвай да наместих корите и всички пластамаси. Аз навремето когато фолирах доста разглабях, и после скърцаха доста, отново ги намествах. и вече е ок. -
От PRR · Публикувано
За разпънката не мога да дам съвет, никога не съм се замислял да слагам. По-скоро се изненадвам, че има такова мърдане и бих потърсил причината за него, преди да слагам разпънката. Да не се окаже, че има друго "изпуснало" и само да се маскира проблема докато стане наистина голям. Що се отнася до скърцането - при мен се появяваше както от задните седалки, така и от ключалките на всички врати, включително тази на багажника. "Лекуването" беше с WD-40. Просто пластмасата е доста "суха" и с времето почваше да скърца от минималните триения при движение. За съжаление това помагаше за 5-6 месеца и после пак. Мислих си за по-дългосрочно решение с грес, но реших, че вероятността да се омажа с нея е доста голяма и затова си останах с решението WD-40. Успех и да споделиш решение. -
От raicho · Публикувано
На Фабията оригиналния акомулатор е Банер над 10г. При палене пада до 12V. -
От The Best Forman · Публикувано
Ще взема да бръкна с една камера в цилиндрите като сменям някой ден свещите , да видя от всичките лубриканти , добавки и помади , дали има нагар , че моита повече от 1800 вижда само в баир при изпреварване 😆 -
От Typi_taratajki · Публикувано
Аз паля и тръгвам, и един километър горе-долу, така ,не я настъпвам над 2-2500. И почва да духа топло и стрелката отлепя. "Часовника" стои на температура на маслото. Покаже ли се, че нали е чертички в началото, и газ. Не ща нагари по клапаните от ниски обороти 😂 -
От C2H5OH · Публикувано
Марио М5 продава един 88ма на 16к км. Цената.....малко по-тънко от нова Дачия Сандеро. Ама не е Делукс. Т.е. липсват основни неща - капандура и калъф на резервната. Бащата ходи с нашия до Германия 88ма и занесе 3 панелни ел. радиатори. Бизнесът, който направи с един от приемчиците (приятел на чичо ми) беше 3те радиатора за екстри по колата в замяна. Та нашият беше гъзарски - въздушен предпазител пред шибедаха, халогени, стоп за мъгла, електронно запалване, отопляемо задно стъкло, метална шайба на водната помпа. Отказал се е от предно стъкло с антена и не е искал да доплати за долни скорости. Но пък го изпръскали със Сукобит по всички ъгли, между калници и подкалници и дюшамето отдолу (това било платена антикорозионна процедура). Грам ръждица нямаше като отиде за скрап. За разлика от третия ми Вартбург, който го продадох Флинтстоун. -
От joro-120L · Публикувано
Чавдаре, благодаря за разясненията. Не познавам в детайли Вартбург. Гена, това комби "Къмпинг" имах предвид. Остъкленото. И четиво за интересен Вартбург и Шкода 130 RS, от един автор: https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,10716.0.html https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,9446.0.html -
От Aleksander001 · Публикувано
Здравейте колеги, искам да попитам дали някой случайно е слагал разпънки в багажника на октавиа 1 хечбег Преди няколко дни попаднах в някаква минималистична дупчица, която се усети сякаш преминах през шахта или отвор тип кладенец, се разскърца в задния десен ъгъл на колата около колана на седалката При отключена седалка няма скърцане, но когато я закопчая, за да се возя някой, започва да скърца ужасно на абсолютно всякакви неравности, а дори и на гладък асфалт когато променям посоката на движение. След като повозих брат ми на задния ред седалки, каза че кората на която се захваща говорителя се движи доста спрямо седалката. Имам разпънки от вРС, за които забелязах че няма заготовки в купето и отвори. Вариантите са да дупча купето и да слагам някакви гайки или нит гайки. Ако някой си е майсторил нещо от този сорт или си е правил някаква разпънка собствено производство да сподели снимки или мнение кое как и защо. Пс. Колата е с газова бутилка тип пура точно зад седалките, ако има значение. Пожелавам весели празници на всички и много безаварийни километри!
-
-
Последна репутация
-
1Алекси Георгиев
13 -
2sando2
8 -
3Logrus
8 -
4PSG
8 -
5C2H5OH
6
-