Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Майстор Киро :-)


Griffin

Recommended Posts

0888 847773

На ъгъла на ул. Майор Томсен и Драгалевска, това се намира зад ГУМ-а на Лозенец.

 

Ами пича препоръча да си сменя сервото (щях да се набутам без нужда 25лв. ) и вакумния регулатор на делкото (набутах се 10лв.).

Оказа се че сервото за спирачките просто му е спукан маркуча отдолу и за това не работи и самото серво, а вакумния регулатор на делкото си беше напълно изправен :-)), после си го тествах.

 

Останах недоволен от това, иначе смяна на съединител каза че става за един ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Смяната на съединителя за 120 ли става дума? И да е за Фаворит или Фелиция бих казал и по малко от един ден 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Смяна на съединител се прави максимум за 2 часа.При наличие на всички части разбира се!Сменял съм съединител на всички Шкоди от 105 до Фелиция и мога да кажа, че с подходящите TOOLS се прави за към 2 часа.Моя личен рекорд е час и половина на 120-ка, обаче в сервиза имахме спецялна количка за двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да ми опишеш тази количка за сваляне на двигателя. Мерак ми е да си направя една. Знам само, че трябва да може да си повдига и сваля носещата част, но нещо друго специфично има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 часа ми звучи малко бързичко...може да забравиш някое болче в бързината :mrgreen: 3,30-4 звучи по добре 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш проблеми.Знаеш къде живея!Като идваш да видиш баща ти звънни на звънеца и директно ще се уговориме кога да те заведа да си свалиш размерите от самата количка.

Иначе представлява метална конструкция на колелца и много дълги дръжки.Слага се под двигателя, развиваш 4-те болта на гредата на двигателя, повдигаш и го вадиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
2 часа ми звучи малко бързичко...може да забравиш някое болче в бързината :mrgreen: 3,30-4 звучи по добре 8)
За около 20 - 30 мин. (40 мин. с подмотване) се сваля мотора от двама човека които знаят какво се прави. Аз поне за толкова го правех с баща ми.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и ние с баща ми го сваляме и вдигаме бързичко но тук казваш при някаква идеална ситуация която е трудно осъществима - все ще има някой скъсан болт или друго проблемче по тея 20-30г коли да те спъне малко (въпреки че това е примерно 186 път) ... :roll: Но иначе браво на вас :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

За около 20 - 30 мин. (40 мин. с подмотване) сесваля мотора от двама човека които знаят какво се прави. Аз поне за толкова го правех с баща ми.

 

Здрасти пич,!Кефи ме бързината,за която казваш,че се сваля мотора.

А според теб за,колко време се сменя съединителя и се слага мотора??

Имам в предвид колата да излезе от бокса!!!

Ако за толкова време сменяш съединител си дай координатите,може да ти докарам и мойта кола за смяна на амбриаж.

Съгласен съм абсолютно с мнението на Краси,че съединител се сменя за 3-3,30ч.Това е в най-добрия вариант #-o [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Темата е стара, но и доста разводнена. Затова реших, че трябва да изкажа и моето мнение за този прекрасен човек.

 

Темата е за майстор Киро, който ми е пред блока и от когото не мога да се оплача! Човека е второ поколение автомеханик, работил е в сервиз Шкода едно време, някой неща все още ги прави със затворени очи по нашите баби, а по по-новите още по-добре се справя, защото е специалист по VAG!

 

Аз имам изключително добро мнение за него - поддържал е шкодата на баща ми от самото й закупуване в далечната 1983-та та чак до моето стъпване в длъжност неин шофьор, че и до ден днешен (в момента ми затваря скоростната кутия за Зеленка). Единствения проблем при майстор Киро е това, че обикновено е претрупан с работа, .т.е не можеш да разчиташ като отидеш да се захване точно с твоята кола. Обаче да ти я диагностицира обикновено се хваща веднага.

По-дългите и/или сложни операции се случват в оборудван сервиз / бояджийски цех, само кратките операции се правят на място.

Цените които взима са от символични до средни за дадената операция - винаги можете да се разберете колко време ще отнеме и колко пари предварително. Разбира се той ползва търговски отстъпки от някои дилъри на части / консумативи и може да ви достави същите части, които вие сте си харесали по магазините на съвсем друга цена...

 

С две думи човека е читав, няма да ви подведе по никакъв начин, а и консултациите са безплатни! \:D/

 

Дано на някого съм помогнал!

 

Ако имате отзиви от него - моля споделете!

 

P.S. Какво прави темата в черния списък? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е пусната от колега, който не е доволен от въпросния майстор. Следователно е избрал подходящия раздел. Ясно е, че от даден майстор/сервиз има както недоволни, така и доволни клиенти. Същото важи и за съседния раздел - "Бял списък". За това който търси майстор/сервиз - чете двата раздела и отсява според собствените си критерии и аргументите на пишещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, разбирам. От това следва ли да си преместя мнението в белия списък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.