Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Карборатор Weber


Odin

Recommended Posts

Чувал съм че оригиналният карб. Jikov за 105/120 може да се смени с Weber. Какви предимства и недостатъци има Weber-а? Колко струва и от къде може да се купи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което съм чувал за Weber е - повече вървене за сметка на разхода. Аз лично би искал да пробвам някой такъв карб, ама и аз незнам от де да си намеря. Чувал съм, че тази марка карбуратори са с голям потенцял за настройки. Ако някой тук има инфо за тях, и аз бих бил доволен да прочета нещо повече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно е писал тоз човек, не получих всички отговори, дето ме интересуваха, ама научих доста полезни неща.10х :shock: Ако намериш още нещо давай да видя и него :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте

 

Повече информация за този карбуратор има на: www.skodarapid.com и после отиваш на Mechanicals->Engine Bay->Weber Replacement - там има информация от производителя.

 

По мое мнение този карбуратор е доста по-добър, защото втората степен е с механично отваряне, а не както при нас с вакумно. Просто така са направени карбураторите на по-нови коли. Аз забелязвам и голяма разлика в смукача, който е реализиран като втора дроселна клапа над основната, което според мои наблюдения от други коли е по-удобно. Не смятам, че с този карб трябва да има особена разлика в разхода тъй-като неговите жиглъори са със сечение като нашите и ги има във вариант за 105/120/130.

 

Такива карбуратори имат доста западни автомобили като фиати и фордове например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

След толкова години има ли някой с по-подробна информация от къде може да се закупи такъв карборатор дори и втора ръка :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вебера е механичен карб. При него трябва да имаш и подготовка на мотора за повечко мощност. Всеки един вакумен на 2-ра клапа може да се преработи на мех. При вебера имаш директно впръскване на гориво доката стъпиш/при втора клапа/ докато при озона изисква определен вакум при отваряне на 1-ва. Според мен е по-добрия избор, но има подбор на жигльори и настройка. Говорим за вертикален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмисел подбор на жигльори на оригиналния си шкодов Jikov така ли?

 

не. подбор за вебера. може всички да са наред, но големи и разхода голям. подбор на границата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А намират ли се от къде може да се намери да се купи,стар от Чехия или нещо такова или по ладажиите да се търсат :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питайте в Лада форума. Със сигурност ще ви насочат най-малко откъде да си намерите ако не се продават в момента такива ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто, което съм слагал на 120Л е Вебер от Рено 14/18/Фуего.

 

И не става въпрос за жигльори, защото могат да се сменят, а за дифузьорите :!: Оригиналният 120Л Иков 32ЕДСР е с дифузьор на 1-ва 21мм, а на 2-ра 22мм, но са несменяеми, докато доста от Веберовите модели се вадят и могат да се пристъргват, както между другото и Ладовите (поне на 2101 със сигурност).

 

За да те улесня малко, защото никой досега нищо конкретно не написа, а следя темата с интерес, ще ти дам малко конкретни съвети на база "сток" двигател или тунингован в рамките на 15% от заводската мощност:

 

Дифузьори: 1-ва клапа - не повече от 23мм

2-ра клапа - не повече от 25мм

 

Жигльори: горивен 1-ва камера - до 125

горивен 2-ра камери - до 200

 

Въздушен 1-ва камера - между 160 и 210

Въздушен 2-ра камера - между 140 и 160

 

Смесителен - 150

 

Дано да съм бил полезен.

 

П.С. За оптимални резултати мощност-икономичност те съветвам да си направиш един 32SEDR с механика от Вартбург.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се обадя пак smile004

със мойте вебери смесен разход 9-100 с доста богата смес , 4.44 4 скорости и не нормално каране , та идеята не е кой карборатор е бил икономичен или със кой колко варвяла...., а колко неща му се настроиват от там всеки карб може да е икономичен и не ...

....

Такива единични вебери има с тонове самоче с чесане на езици неизлизат аз поне 5 съм виждал по гаражи ,морги , отпадаци ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер разход е това а твойте вебери от къде си ги взел нови ли са и кви пари колекторите правил ли си ги или си вървят с карбораторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам ги има на Алфи-те мисля,че на Алфа 33 е с Вебер,но незнам дали е дуал или е единичен, мисля ,че скоро се продаваше един чисто нов... в рали форум-а за около 600 кинта.... доста солено... но втора ръка за около 100-150 лв може и да се намери някой deco 40.Все пак зависи и от състоянието му.... успех ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам ги има на Алфи-те мисля,че на Алфа 33 е с Вебер,но незнам дали е дуал или е единичен, мисля ,че скоро се продаваше един чисто нов... в рали форум-а за около 600 кинта.... доста солено... но втора ръка за около 100-150 лв може и да се намери някой deco 40.Все пак зависи и от състоянието му.... успех ! :)

от 33 нестават/боксерите/ виж ако пипнеш от жулиета или 75-ца е друга бира, или фиат/вертикал/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.