Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на термовключвателя за вентилатора на радиатора


Griffin

Recommended Posts

Първо трябва да си намерите един наркуч който да напъхате я тръбата която слиза почти вертикано от казанчето за водата отзад до маркучите около двигателя отляво на мотора (гледано отзад) напъхвате маркуча възможно най на дълбоко ако може да слезе до разклонението на тръбите ще е много добре, повдиха се предницата на колата или на естакада или с крик или се качва предницата на някой бордюр, засмуква се от този маркуч докато почне да тече антифриз (процедурата е все едно ще преточвате зеле :-) ), в моя случай използвах за засмукване една 20 кубикова спринцовка с приспособление за да се напасне към маркуча. След като се поизпразни казанчето се отватя и кранчето за обезваздушаване отпред в багажника (радиатора за отопление трябва да е отворен), трябва да се източат поне около 5 литра охладителна течност от системата. След това предницата на колата може да се свали и спокойно да се отвие термовключвателя без да изтече и капка антифриз :-)).

Пълни се при следната последователност, кранчето за обезвъздушаване е отворено, налива се антифриз в казанчето така че да го напълни до горе и се пуска двигателя да работи докато загрее следи се нивото в казанчето но след като загрее антифриза минава и към радиатора отпред и тогава трябва да се долее останалия антифриз който е източен, колата трябва да се обезвъздуши и това е в общи линии процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Хубавото в този случай е, че не губиш антифриз, ама ми се вижда доста сложно само за един включвател. Аз моя го сменям като легна под предницата. Свалям само резервната гума, че да си навръ главата по-навътре и да използвам капака (стойката) за възглавница:) Развивам стария, затапвам с ръка отвора, след което навивам новия датчик. Ако човек е достатъчно сръчен загубата на антифриз ще е не повече от стотина мл. и става доста по бързо :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тоя метод ми го казаха ама не исках да се цапам а и не ми се пипаше точно вода в оня ден все пак я поправям навън и всичко замръзва по ръцете :-)) аз предложих по мързеливия метод верно че повече се чака де няма спор за това :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз навън я правя, че пък после ще трябва да бърша антифриз в гаража:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.