Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

:)


Mishelle

Recommended Posts

Имам следния въпрос - според вас възможно ли да има едно леко придърпване от време на време, което се забелязва единствено при ускорение, в резултат на яко издухано гърне - толкоз го избуших, че около 1/4 от обшивката му я няма :shock: Иначе колата работи идеално на място, както и когато поддържа определена скорост по равен участък. Но започна ли да ускорявам или да качвам баир, т.е. настъпя ли газта, леко придърпва. Карбуратора е чист, свещите и кабелите за тях са чисто нови Бош (не сам менте), въздушния филтър е нов, нови чукче и наковалня, идеална центровка на карбуратора и на делкото. Не вярвам да е от платното на ускорителната помпа, тъй като го гледах и си е наред, а и проблема го прави и на газ, т.е. не би трябвало и да има проблем в бензиновата помпа. Вакумния регулатор на делкото си е наред, тествах и него...Ма за момента съм вдигнал ръце и имам нужда от съвет :shock: Иначе мощност имам 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, явно ще трябва сам да си блъскам главата. Ама за целта трябва първо да сменя гърнето. Хубаво, купих ново, ма кат тръгнах да свалям старото скъсах задната шпилка (остана да стърчи около 1см и единия от двата предни болта (нищо не стърчи) Явно баща ми едно време е късал предните шпилки и затова сега там има болтове. А иначе резбата в колектора си я имам. Някой може ли да даде малко съвети как да изкарам шпилката и болта (е, остатъците от тях де), така че да запазя диаметъра на отвора, за да може впоследствие гърнето да ляга точно там, където трябва спрямо колектора :shock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то си има специален инструмент за целта - екстрактор. Първо се разпробива самата шпилка с тънко свредло (стига да не е много завряно местото, та не може да влезе бормашината), пъха се инструмента и се върти. Има само 1 проблем - трябва да имаш екстрактор :wink: Има и друг начин, ама се прилага само ако поне малко от шпилката стърчи - наварява се отгоре една гайка от същия размер и се развива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стърчи още с една идея - може и с подръчни средства - навиват се две гайки една върху друга и се стятат - след което се "отвива" долната.. Е - преди се накисва с всевъзможни простотии от рода на спирачна течност или газ за осветление :) и се изчаква да подействат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за идеите. И аз се замислих над варианта за двете гайки и мисля да го пробвам. Но не се сетих за наваряването на гайка - хитро :shock: Иначе екстрактор имам, ма като знам каква цифра е, не ми се ще да го жертвам. Така веднъж при друг скъсан ръждясъл болт на друга кола счупих два обратни метчика :? , чиито функция е сходна с тази на екстрактора. И стигнах до извода, че тез инструментчета са за скъсани болтове/шпилки, ма да не са яко ръждясали :cry:

Свалил съм колектора и утре след работа ще го мъча.

А понеже тата и така съм го свалил, някой има ли идея дали ще има положителен резултат ( и ако да, какъв) ако взема да го шлайфна тоз колектор отвътре, че ми се струва по-грапав и от шкурка 40.

Поздрави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше такова придърпване и се оказа че вакумния ми регулатор на делкото е разхлабен и се мърда напред назад :-)) от това бяга центровката и придърпва като ходих преди на майстор пича само го затегна и леко смаза кечето на фелкото с масло от от ДВГ-то и колата заспа :-))

Провери това дано се окажа прав :-))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не си прав, това беше първото дето погледнах - вакумния регулатор. Ма си работи перфектно. Утре ще се пробвам да си сложа новото гърне, ако успея да сваля скъсаните болт и шпилка :shock:

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, със шпилката/болтовете на колектора се справих - спирачна течност, разпробиване и навиване на обратен метчик...Това беше лекарството за тях. Ама сега като сложих новото гърне, гадното придърпване пак го има. Някакви идеи относно това къде може да съм се предобрил с мазането на делкото, въпреки, че чукче и наковалня са сухи :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.