Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Развали ми се мотора!!! Помощ!!!


Stuman

Recommended Posts

Егати чудната работа . От както застудя времето го вкарах в мазето и на 3-4 дни го палех и му раздвижвах спирачките и скоростите, защото съм чувал че от седене се прецаквали . Та мотора е седаял около един месец така, като съм му правил процедурите редовно и всичко му работеше безупречно, палеше си нормално, работеше нормално ...докато вчера реших че е дошло времето за профилактичните занимания - запали си нормално, НО работи 5-6 сек и изгасна след което последва пукот от ауспуха (а преди не е правил така ). Викам си "абе сигурно се е задавил" та ритам аз без смукач, без газ и не на контакт та да продуха малко...смукач 1,2,3 после конатак, връщам смукача и oпитвам пак. Отново запалва обаче радоста е каратка...БУМ! (завършва с нещо средно м/ъ изпускане на въздух и гърмеж(явно ефекта от заглушителите на ауспуха))....... не знам какво му е?????????? Ток има, бензин има. Моля ако някой може да каже какви са тия симптоми да ПИШЕ!!!...а дали не се е получил конденз в двигателя или карбуратора и от водата така да гърми?? :shock:

П.П. Мотора е ЕТZ 251

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери първо свеща и кабела - дава ли добра искра? Може и да е нещо от центровката или акумулатора да е паднал... аз нямам такива проблеми - Явата ми е модел 1949г. и пали само на магнет 8) Ако няма проблем в ел. инсталацията, значи остава карбуратора - веднъж така ми беше паднал жигльор, развил се от вибрациите, а аз се чудя що не върви... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела е наред, свещта е наред (дава лилавикава искра), акумолатора е нов (ама пак го заредих) за центровката не знам...той е с електронно...ама ще го мисля чак на пролет :? . Все пак мерси за отговора! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти е скъсан тампона на карбуратора. Провери го като го разклатиш и гледаш дали мърда повече от нормалното. Въпреки че както обясняваш това е симптом "богата смес" -> това обикновено се получава когато се разбута смукача. Когато загрее нормално, би трябвало да изчисти. Затова (ако не ти е скъсан тампона) опитай се да я накараш да загрее до работна температура и би трябвало да се нормализира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек за какъв тампон ми говориш???? Да не би да имаш предвид подплавъка на карбуратора?? :roll: Вчера ми казаха, че може да ми се е получил конденз в карбуратора и да меша бензина с вода. Мисля при първа възможност (като се постопли времето) да го пусна по улицата на скорост да се продуха хубавао защото на манивела ще ми укапе крака :roll: .

Мерси все пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на твоя фаворит имаш един гумен тампон между всмукателния колектор и карбуратора. А поплавъкът се намира вътре в карбуратора - той няма нищо общо с твоя проблем - вервайте ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехех ти май не си разбрал за какво става въпрос :D ...най-отдолу на първия пост пише "П.П. Мотора е ЕТZ 251", а иначе Фаворита си е наред и до сега никакви ядове не е правил :D :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.