Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лети джанти?


Odin

Recommended Posts

Я кажете какви лети джанти стават за 105 120 без фланци. Оригинално са 13 цола, би трябвало и 14 дая влязат, но с какво междуболтово разстояние, главина?

А от кои други автомобили може да паснат без да се променят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разстоянието между диагоналните болтовете е 130мм от център до център. Освен оригиналните шкодови джанти, единствените с такъв размер за от стария Фолксваген костенурка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек> А случайно да знаеш някой тук във Варна, който може да направи тези фланци? Всъщност то всеки стругар би могъл,ако има размерите:)Питам те защото може да си си правил такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в стария форум имаше един много готин линк за шкодовите лети джанти, фланци, но сега като погледнах не го отваря. та помня, че повечето лети джанти бяха по-големи от наште и седяха страхотно. аз съм виждал и тука и верно са много готини.

 

за фланците какво да говориме - те са лесни стига да имаш джантите. пък и то универсални фланци няма, защото ти може да земеш джанти 4х98мм/лада, фиат/, 4х100мм/голф, опел/, че и по-големи май има на рената?

 

odin ти не видя ли на срещата джантите на iceto /жълтата шкода/ - ладовите бъбреци хванати на фланци - седи готино, още повече, че фланеца леко изнася навън гумата. аз съм виждал и други шкоди с бъбреци. ако имах някакви лети джанти и аз бих сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, общо взето всяка джанта става с фланец. Аз даже имах такива фланци - 4бр. ама ги продадох на Виктор, дето ще идва с Ellri-тунинга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

moita bega4ka e sus flanci ot130-100 mm sus 6j 13 cola janta ATS opelska petolu4ka i moga da kaja 4e kolata se durji tri puti po dobre na putq ama i otrqzah pryjinite otpred malko e tvurda ama kato karam po hybavi ylici nqma griji vuv zavoite mnogo hybavo vurvi ma metli sus vratite napred adi pozdravi ot ryse:))))))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време много търсих готови фланци да си купя. Имаше едни яки в Германия, ам докато се наканя, то взеха, че ги продадоха. Следва ходене по мъките из БГ пазара. Намерих едни единствени, втора ръка от един пич от Плевен, ама той така се размота и едни такива локуми ми разтегляше, че то не беше утре, вдруги ден, след месец, след два, и на всичкото отгоре след това размотаване се сети на третия месец да вдигне цената, та му теглих една на родата...

След това намерих майстор-стругар да ми ги направи. Да де, ама след като се консултирах с разбирачи стана ясно, че фланците трябва да минат през координатна машина, че на струга не можело да станат абсолютно точно - чести били случайте на биене, макар и леко на фланеца, а от там и на колелото...Така, че който си намери подходящ майстор - КООРДИНАТНА МАШИНА му е майката:)

За да направиш фланци не ти е необходима джантата, т.е. не е задължително да си я купил. Трябват ти размерите само. По мое мнение 98 мм е най-удачното междуболтово разстояние, тъй като на пазара има яко голфови джанти, т.е. и цената им е по-тънка (всъщност зависи кой на какво ще попадне)

Накрая теглих една майна на неоткриваемите фланци и за 40 кинта си взех 4 обърнати джанти от Dark Avenger (Разрушителя) - някои тук сигурно си го спомнят момчето - луда глава и много точен :) Та като ги пръсна с хубава боя и лак смятам, че ще станат перфектни. Ама ще ги слагам, чак след като изкърбя колата и я боядисам и като й наслагам разни оптични глезотийки :)

Пожелавам на всеки, който тръгне да си търси фланци успех. Защото наистина ще има нужда от него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фланците:

Джантата лежи в голяма степен върху главината (джантата има кръгъл отвор в средата, където влиза главината), а не върху болтовете. Затова е необходимо при изработката на фланците те да се оформят така в средата, че да лягат върху главината от едната страна, а от другата по същия начин новата джанта да ляга върху фланеца. Ако това не се направи, трябва да се използват Изключително здрави болтове, за да няма неприятни изненади - скъсани болтове и ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е пределно ясно :) Забравих да спомена, че са ми предлагали и едни фланци, на които джантата ляга само на болтовете, т.е. при тях липсваше центроваъчната издатина. А аз смятам, че е глупаво, недопустимо и т.н. да се кара с такива "орязани" фланци :)

Аз за това казах, че човек трябва да се спре на джанти за определена марка, примерно Голф и да сваля размерите. Тази центровъчна издатина е еднаква за всички Голф 2 примерно, т.е. затова не е необходимо да бърза да купува джантите, ако все още не си ги е харесал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Kolegi,iskam da pitam niakoi ot vas skoro da e kupuval,prodaval ili pravil flanci za djanti razlichni ot skodovite?Interesuva me niakakva orientirovachna cena...(saotvetno trud,material),che fiksirah edni koito eventualno shte se prodavat i se chudia ima li smisal ili shte e po-dobre da si pravia...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

собственици на фланци са ми казвали,че фланците с болтовете излиза към 100-тина лефа..... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам,мерси за бързия отговор. ;)

Между другото,Митаче,си мисля че по вашия въпрос ще мога да направя нещо,измери само диаметъра на главините(диаметъра на отвора на джантата) и колко стърчът болтовете,като се видим ще говорим повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кат гледам за джанти става думи та да не отварям нова тема имам един въпрос. Понеже имам едни чисто новички 13ки за шкодичката ми се иска да ги обърна. Някои ако може да ми каже къде и приблизително за кви кинти може да стане тва удоволствие ще съм му много благодарен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа досега не съм намерил начин да обърна моите.Има тук един тип дето може да я свърши тая работа,но само ако му се занимава в момента и то за "хубава" цифра... :(

 

P.S.Вие оправихте ли днес тоците?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вале кво да ти кажа. Сваршихме е до някаде. За съжаление елтехника беще възпрепятстван да доиде и се оправяхме сами и следователно относно тоците не е я сваршихме почти никва. Въпроса с джантите остава отворен за по нататък ще знам че ако се навия ще дръннем на твоя човек. Надявам се че понеже всичко друго е ОК следващата събота ще я мъчим завалииката да пали. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете за това, че се намесвам в темата, но ако фаската на главината имаше такова значение за закрепването на колелото, от Шкода, нямаше да оформят задните барабани по този начин. Ако не сте забелязали, отзад, стандартната джанта не ляга на никаква фаска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете за това, че се намесвам в темата, но ако фаската на главината имаше такова значение за закрепването на колелото, от Шкода, нямаше да оформят задните барабани по този начин. Ако не сте забелязали, отзад, стандартната джанта не ляга на никаква фаска.

 

Не се извинявай колега,всички мнения са добре дошли :D

Колкото до главините и аз съм го забелязъл този момент...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.