Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Амортисьори


Батето

Recommended Posts

Ми по принцип всички амортисьори подлежат на ремонт ама по добре нови.

А иначе амортисьори могат да се оправят като му направиш дупка с бормашина и го пълниш с масло.

Другия вариант е идваш в Пловдив и та водя при едно момче дето ги разглобява и ги ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупка - добре ! Ама къде и каква? И колко масло? А пък в Пловдив ми е най-лесно да дойда - ей го къде е - не е през света, я!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупката се пробива под тампона.

А относно идването една туба бензин ша стигне.

едит:маслото е колкото поеме обаче да не връща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото бях с убеждението че и моите амортисьори са за ремонт така че проучих въпроса :-)). На Шкода-та се разглобяват амортисьорите не се пробива нищо :-)). Ако се пълнят доколкото знам оригиналното масло е хидравлично някакво, ако някой прояви по голямо йелание да ми пише че книжката не е в мен, по спомени обема беше 100 мл предни кам 150 задни или нещо от сорта. При пълнене е хубаво да се сменят и едни гумички които са вътре в самите амортисьори, лошото е че такава резервна част просто няма :-)), тук ми казаха че имало някакви български но били много калпави и така и не ми ги дадоха :-)). Ако не се сменят тия гумички може да се напълни с малко по гъсто масло, прави се някаква смес от няколко масла които да се получат с малко по голяма гъстота от оригиналното масло. Един колега каза че са му правили такава смес :-)). Сигурно ли е че амортисьорите са за смяна :-)), при мен се оказа че сам скасал ухото на носача отдолу което даржи самия амортисьор :-)).

 

Успех в ремонта.

Ако иска някой да праща лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля, че да! Като разклатя колата и няма спиране. А като минавам през неравности трака като че има нещо откачено, но оня ден я проверявах и всичко си и е наред. Пък и на завой не е вече така стабилна както преди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправими са ,аз съм го правил.Разглабят се със 17 и 13(мисля че,не помня точно)подменят се двете уплътнения(които са неоткриваеми!!!!!!!!!!!!!!!!)Аз ходих и ми ги изпекоха,при така нареченият бай Васко гумичката (във Варна), ама само вътрешните,за външните нямаше преса...Количеството масло можеш да откриеш във зелената книга на Хорст Илинг-за задните-160 см3,за предните 100см3.Голяма разправия е(само свалиането и поставянето,иначе ремонте е лесен) ,ама по-добре отколкото сегашните дето ги продават по 30-тина лева,боклук са,пробвал съм ги.Провери дали и 4-те клапанчета са си наред вътре ,а когато аморт. е наред има раномерно съпротивление по цялата си дължина,и на разтягяне да е около 2 пъти по-голямо отколкото при свиване,да няма почукване при смяня на посоката и други подробности.Ако имаш въпроси,пиши на е-маила ми или тук.

 

П. С. Ако намериш да се продават уплътнения някъде,пиши веднага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля, че да! Като разклатя колата и няма спиране. А като минавам през неравности трака като че има нещо откачено, но оня ден я проверявах и всичко си и е наред. Пък и на завой не е вече така стабилна както преди...

Т'ва с тропането може да е и от тампони на амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове, пазя си стария амортисъор в мазето за ентусиасти като вас! :lol: Подарявам го срещу простичкото желание да видя какво ще му сторите та да възкръсне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си занесох колата в сервиз за смяна на втулките на шенкелните болтове, защото се оказа, че тропането е оттам, а не от амортисьорите. Е, и те са мръднали, но малко. Така, че - проверявайте си шенкелите, защото аз не бях го правил бая години и ето на - избягаха ми 60 лева. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкелните болтове се гресират по 2 пъти годишно или на всеки 3 000 км според производителя.

 

Колкото до ремонта на амортисъорите се разтърсих и намерих сервизна инструкция за ремонт на амортисъорите на шкода, но тя би вършила работа при положение, че се намират резервни части за амортисъори, а аз такива не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed или който знае: Къде се намират гресьорките на шенкелните болтове? И на мен ми казаха същото за гресирането им, но така и не можах да открия от къде да свърша тая работа :oops:

 

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gresiorkite sa si tam an zadnata strana na glawinite

trqbwa da se mave shtoto oswen che wtulkite otiwat se presakwat i shenkelite i posle i da smenish wtulki otiwat za nula broiki ceh se smenq wsichko i mi otide kym 150 kinta samo za chasti kato go prawih

ama az togawa smyknah celiq most i smenih wsichki gymi i prochie i boltowete na kormiloto i kakwoto moveshe da se smeni.

 

Onq den si kupih nowi cheshki amortisiori predni za po 35 kinta i na dwata serwiza w ruse sa po tolkowa sega wyrwi sywsem razlichno.

 

Na starite lewiq si beshe oshte na red ama desniq beshe 3 pyti po mek i chak onq tampon gumeniq se beshe prysnal ot udarite kato otskacha koleloto po dupkite!!!

 

Za prednicata se ne se skypete che e mnogo vavno po dobre 100 kinta poweche ama da ti e mirna glawata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сега който разбира :D да ми каже от тук ли се гресира? :

 

img27713th.jpg

 

 

Абе нещо взе да потраква лекичко отпред :D и да не стане по лошо, че аз от както я взех колата края на декември не съм гресирал, въпросните шенкели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гресирането на шенкелите се ходи на канал, където имат машина за гресиране, защото се изисква високо налягане. Такава машина имат навсякъде където сменят масла обикновено. В София гресирането на 2та шенкела струва общо 2лв. - по лев на гресъорка - защо тогава да лежиш под колата и да се цапаш?

 

За амортисъорите не е толкова просто, а и не знам как да ви кача информацията - тя е няколко листа + картинки - ако някой от софия иска ще му я дам да си я преснима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.