Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Cars in a New Model Year 2006


DRV

Recommended Posts

Skoda Cars in a New Model Year 2006

http://www.germancarfans.com/news.cfm/n ... oda/1.html

 

Най силно впечатление ми правят новостите в Octavia, все екстри които са характерни за доста по висок клас автомобили или off-roaders:

- DSR (Driver Steering Recommendation) - това мисля, че ти мръдва леко волана когато тръгне да поднася за да те подсети накъде да го завъртиш. Не мога да се сетя за коя от скъпите марки ставаше въпрос за това че е голяма иновация и за топ моделите щяло да бъде и т.н. :D

- HHC system – an uphill start assist - Тръгваш от наклон без ръчна. Не беше ли супер скъпя Range Rover дето го рекламират именно с тази екстра :) :)

 

- independent additional heater unit - Направо върха особено за дизелите през зимата, може да се настройва през maxi-dot display за 2 или 4 включвания и изключвания, дърпа гориво от резервоара , също пуска и вентилация. Предполагам обаче че и цената ще е подобаваща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HHC system – an uphill start assist - това чудо са го въвели от Subaru още през 1992 г. ако не се лъжа. Карах преди 6-7 години едно такова. На супер як баир спираш, натскаш съединителя, включваш първа и пускаш спирачката и колата си стои на едно място :) Японци, какво да ти кажа - все са с повече от едни гърди напред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HHC system – an uphill start assist - това чудо са го въвели от Subaru още през 1992 г. ако не се лъжа. Карах преди 6-7 години едно такова. На супер як баир спираш, натскаш съединителя, включваш първа и пускаш спирачката и колата си стои на едно място :) Японци, какво да ти кажа - все са с повече от едни гърди напред :)

:) Предполагам че е много удобно , особено за дизел-автоматик. Технологично май не е каой знае какво - 1 допълнителна помпа - но струва пари, а всички знаем колко са изцедени съвременните коли от към цена. Октавията е основно градска кола и за това съм силно впечатлен от тази есктра - направо глезотия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е много удобно , особено за дизел-автоматик.

 

точно на автоматик едвали ще помогне много,все пак там правиш прости упражнения като пускаш спирачката и натискаш газта(не е като да отпускаш разни съединители :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е много удобно , особено за дизел-автоматик.

 

точно на автоматик едвали ще помогне много,все пак там правиш прости упражнения като пускаш спирачката и натискаш газта(не е като да отпускаш разни съединители :D )

Да де ама с механична ск. кутия, можеш да си играеш на полусъединител ... :) Просто предположения...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, за което аз говоря го видях или по-скоро го усетих при кола с ръчна скоростна кутия. Смятам, че е много удобно, особенно за начинаещи щофьори. А за кола с автоматични скорости - смятам, че не е необходимо и споделям мнението на MPower. Всъщност не съм убеден, че при автоматиците това е приложимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко ли са тея дет са си/им купили октавия или ше си/им купят дет им гасне колата на баир щот не знаят какво е полусъединител... ма щом са решили да го слагат, да го слагат, кво сега :)

 

а тва с мръдването на волана в нужната посока какво ли ще е, народа и без тва се панира в такава ситуация, сега и волана да почне да му рипа насам натам... пък ако се окаже че е рипнал от друго а не от поднасяне пък нашия реши че волана му подсказва да врътне и врътва... и аз дет го задминавам с фаворита в тоз красив момент кво? бааам :) маа ми е развинтена фантазията нещо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко ли са тея дет са си/им купили октавия или ше си/им купят дет им гасне колата на баир щот не знаят какво е полусъединител... ма щом са решили да го слагат, да го слагат, кво сега :)

 

а тва с мръдването на волана в нужната посока какво ли ще е, народа и без тва се панира в такава ситуация, сега и волана да почне да му рипа насам натам... пък ако се окаже че е рипнал от друго а не от поднасяне пък нашия реши че волана му подсказва да врътне и врътва... и аз дет го задминавам с фаворита в тоз красив момент кво? бааам :) маа ми е развинтена фантазията нещо :)

:) Значи извода е : Видиш ли октавия след 2006 г. бегай далече защото тия не могат да тръгват от наклон, и връткат наляво надясно в случайно избран момент :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

///M Power и аз мислех, че автоматика като му пуснеш спирачката и потегля, но не е точно така. Поне този, който карам де. На равен път или по нанадолнище потегля, обаче като на изкачване седя на светофара, съм пробвал да си вдигна крака от спирачката - колата си седи на място - грам не мърда...Освен да има тая въпросната екстра - HHC system – an uphill start assist, а аз да не знам ;) Ба ли му мамата ;)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи точно това ми беше идеята че при автомата тази система си я има от много време,всъщност си е съвсем различно ,но действа по-същия начин..... :wink: :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.