Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Емблема


vRS

Recommended Posts

Абе що не вземете да изпънете една фабия RS срщу Astra GSI 115k.c и така да свърши спора .Аз лично залагам на фабията :) ,особено ако е с чип :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 140
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Redline__

    20

  • vRS

    20

  • Fabia vRS

    14

  • ///M Power

    11

Най-много писали в темата

Абе що не вземете да изпънете една фабия RS срщу Astra GSI 115k.c и така да свърши спора

 

и аз съм на това мнение!!! :smt038 \:D/ и 2мата са от софия така че желание да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра GSI е 150кс. и определено ще засрами Фабията (да не кажа и Октавията)

 

Абе тя Octavia RS е 180к.с. + тва е с turbo, вярваш ли си че Astra-ган 150к.с. ще е отпреде.... :roll: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми пускайте ги, искам и аз да гледам :D Залагам броня задна 2-ра ръка за 120 че Фабията ще бие :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тафнаха ми емблемите на RS-a - тази отзад и тази отпед! В ЕураТек всичко е към 40лв., което ми се струва доста за две пластмаски.... Знаете ли то къде мага да ги намеря по-тънко :roll:

Едно уточнение искам да внеса:

Емблемите не са пластмасови а са метални! Това го знам от скромния си стаж в "Еура Тек" и цените не са точно тези! Предната е около 10кинта а задната около 25- 28лв, защото предната е само V-то с трите ленти (емблемата на Motorsport), а задната е VRS - плочка и надписа FABIА(отделни букви) над него, всичкото е комплект за отзад и не се продава отделно само плочката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тафнаха ми емблемите на RS-a - тази отзад и тази отпед! В ЕураТек всичко е към 40лв., което ми се струва доста за две пластмаски.... Знаете ли то къде мага да ги намеря по-тънко :roll:

Едно уточнение искам да внеса:

Емблемите не са пластмасови а са метални! Това го знам от скромния си стаж в "Еура Тек" и цените не са точно тези! Предната е около 10кинта а задната около 25- 28лв, защото предната е само V-то с трите ленти (емблемата на Motorsport), а задната е VRS - плочка и надписа FABIА(отделни букви) над него, всичкото е комплект за отзад и не се продава отделно само плочката!

 

Е то момчето от де да знай кви са - метални или пластмасови,ти пък ся, на снимките не се вижда много добре и са е объркал :roll: :smt042 :smt042 :smt042

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София предната емблема струва 22,31лв., а задната - 18,50лв.

 

Общо: 40,81лв.

 

София - ЕУРАТЕК ООД Улица: бул."Тотлебен" 97 тел. 02/8526095

Цената е същата

За два лева ли ще спорим ве смешник тези цени които казах са от февруари, и може да са ги променили, но основната ми идея беше че са метални!!!

И вместо "Улица:" щеше да е по правилно да напишеш "Адрес:", и адреса отлично си го знам, все пак работих на това място от януари до март т.г.

vRS, недей влиза като гост че ставаш още по смешен и жалък!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го написах аз :oops: съмнявам се, че пича чете форума вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го написах аз :oops: съмнявам се, че пича чете форума вече

 

( С )пича го чете, бъди сигурен, просто не си влиза в профил-а.... :smt106

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че имах предвид ASTRA GSI, която е към 115к.с., а не по-мощния вариант GSI 16V /~150к.с. по памет/, понеже тука вече никакво сравнение не би могло да стане. Вярно е, че не съм се возил на Фабия РС, защото такива не са много за сега, но с удоволствие бих се повозил, както и много други сигурно на следващата среща ако дойдеш. А в София ще имаме среща още понеделник, така че ако си свободен ела да я покажеш Фабийката, на мен ще ми е много приятно да я разгледам. Нали знаеш, "око да види, ръка да пипне"!

 

Към Мишел: При бензиновите мотори със сигурност не може да се снижи разхода след поставянето на модифициран чип, защото при нормално каране /не в режим на ускорение/, този чип пак кара двигателя да работи с оптимална смес /14,7:1/ следейки показанията на ламбда сондата, което е еднакво и с фабричния. Т.е. възможно най-ниския разход е постигнат още с фабричните настройки на EEPROMа. При дизелите също не виждам смисъл да падне разхода, още повече че как ще падне разхода като човек, който си сменя чип-а иска повече мощност, а не повече икономия. Ако му стигаше фабричната мощност нямаше да тръгне да прави каквото и да било с колата, не е ли така?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се че понижаването на разхода се дължи на това, че като е с повишена мощнсот и въртящ момент я настъпваш по малко.

Нещо подобно на това че по-малък и слаб двигател гори толко (че и повече) от по-голям и мощен.

Това обае ми се струва че е по скоро в реална експлоатация от колкото теоретичен разход.

Пример Skoda Fabia 1.2 HTP 40 KW и 47 KW - разход градско 7.8-7.9 [7.8] и 7.6-7.7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, това че РС-ката има триста и кусур нютон-метра и сто трийсе и кусур коня не я прави по-бърза дори от 115к.с. Астра. Щото те залепя за седалката и си в халюцинации, ама на тая тяга й се казва мъртвак. Качи се в един седлови влекач - турбо дизел 640к.с. без прицеп(!!!) да скийш ква тяга има, ама ае пробвай да се дръпнеш с въпросната Астра 115к.с. :?: и само да добавя, че камиона има 2 (!!!) задни (!!!) сдвоени (!!!) предавателни моста, дето гуми не върти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OPEL ASTRA 2.0 GSI 16V 3/5 1998 150 220 8 1991 1998

Skoda Fabia RS 1.9 TDI RS 5 1896 130 204 9.6 2003 н.в.

OPEL ASTRA 2.0 i 16V 3/5 1998 136 207 9 1995 1998

Информацията е от http://www.catalog.auto.ru/

 

Личното ми мнение обаче е, че Шкодата ще бие Астра Гесеайка. Особено примерно по маршрут софия - варна например. Предполагам че фабията е много по добра при доускорение. Последните 4-5 години съм карал 2.5 TDI и имам много добра представа какво представляват TDI двигателите.

 

ПП. Но в крайна сметка най-важно е задкормилното устойство

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра 115кс. ще бие Fabia RS (за стандартна говоря).....ГСИ-то (150кс !!) почти съм сигурен ще бие Окатавия RS.....някой горе каза че Октавията била 180кс .....да ама килограмите са и повече....а на 400м. те доста важни....

 

Предполагам че фабията е много по добра при доускорение.

 

без проба не бих твърдял такова нещо....гледам съм доускорение между БМВ 330и и 330д(с чип ,който изравняваше конете на двете коли).....от 100 нагоре си ускоряваха еднакво,независимо че дизела имаше доста по голям въртяш момент!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм много осветлен по тези въпроси, но някъде в Нет-а ми попадна статия за чиповете за дизелите и там накратко казваха, че икономията на гориво идва от това, че след като го има тоя чип, не е нужно да смъкваш една предавка и съответно да повишаваш оборотите, когато се наложи, ами да си останеш на същата предавка. Т.е. аз поне така го разбрах - колата има тяга на висока предавка с по-малко обороти и не е нужно да слизаш по-надолу. Та си мисля, че може би има някакъв резон в цялата работа. Иначе си е нормално като я настъпиш да си харчи повече. Но мисълта ми беше, че при по-икономично каране, може да се постигнат икономии. А колкото до това, Фабия-та дали е спортен автомобил - бе отлепва доста бързо от светофара и бая върви, но си е дизел все пак...аз предпочитам една Октавия РС + чип...някъде около 210-215 коня. Това вече е по-спортно автомобилче. Поздрви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

///M Power аз казах, че Octavia-та е 180к.с., щото е толкова - ти возил ли си се в/карал ли сиAstra 2.0 16V 150к.с. - заводска !!! Аз съм се возил/карал, и да ти кажа въобще, не го смятам за нещо особено вървежа :roll: ... Верно ако се барне, направо полудява - тука във Варна половината 2.0 16 са луди - в тва спор няма, но говорим за заводски мотори все пак. Ама поддържам тезата, че турбинния двигател и 30-те коня преимущество, компенсират по-лекия Astra-ган :idea: :!: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както бях написал, аз не заставам зад теорията, а зад думите, които ми наляха като инфо в главата когато се интересувах от чип тунинга. Просто споделих какво ми казаха (истина или не) майсторите. Иначе общо взето, както DRV написа има логика в спада на разхода гориво именно заради настъпването. Аз ги разбирам нещата така - примерно караш кола 75 коня с настъпен педал на гаста на 1/3 от хода му, което ти дава скорост примерно 100 км/ч и разход примерно 8 л/100 км. Правиш чип тунинг на същата кола. Отново настъпваш педала на гаста на 1/3 от хода му, но сега вместо със 100 км/ч ще се движиш примерно със 110 км/ч, т.е. трябва да върнеш малко педала за да паднеш на 100 км/ч, от където следва явна икономия на гориво. Тя не фрапираща разбира се, както не са и фрапиращи качените коне, но все пак съществува.

Може и да греша някъде тъй като не съм се задълбочавал чак толкова в двигателите и техния тунинг, но логиката така ми звучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи според мен няма намаляване на разхода,защото при слагането на чип се изтисква максимума от сток състоянието на двигателя (не говорм за правен двигател)....пък и както казах той дава малко мощност....примерно моя двигател -140кс (сток) с чип +5%=147кс ....хмм за тия 7 коня едвали колата ще тръгне толкова много,че да давам по-малко газ и да върви повече!!!

 

 

 

///M Power аз казах, че Octavia-та е 180к.с., щото е толкова - ти возил ли си се в/карал ли сиAstra 2.0 16V 150к.с. - заводска !!! Аз съм се возил/карал, и да ти кажа въобще, не го смятам за нещо особено вървежа ... Верно ако се барне, направо полудява - тука във Варна половината 2.0 16 са луди - в тва спор няма, но говорим за заводски мотори все пак. Ама поддържам тезата, че турбинния двигател и 30-те коня преимущество, компенсират по-лекия Astra-ган

 

знам че Октавията е 180 кс (това е двигателя на Ауди/ФВ 1.8 турбо)...по мой сметки на Астрата се падат 7.3кг на 1 кс,докато при Октавията е 7.36кг на 1кс.,така че си мисля че ще е доста равностойно!!....за леко бутнатите астри не говорим тук на Божура една Астра даде 14.13 на 400м.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сички 1.8Т ли са по 180 коня? Аз май съм останал с грешно впечатление ако е така - мислех, че са по 150, a тея по 180, мислех, че са пипани...па макар и в завода, дет' се вика :smt105 Ама както и да е - тук ми стана доста интересно и като се върна ще вземе да си сложа един чип и да видя, какво точно ще стане - разхода ще падне ли или не, ще се усети ли повече мощност...Дет се вика, даже някой скоро го беше споменал - Око да види - ръка да пипне :smt025 Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че Октавията е 180 кс (това е двигателя на Ауди/ФВ 1.8 турбо)

 

Да допълня в интерес на информацията - старата Октавия РС наистина е с двигател 1.8 Т и е 180 коня, а относно моторите на Ауди/Фолксваген - те имат и същия 1.8 Т - 150 коня (примерно Ауди А3)

А новата Октавия РС е с 20 кончета отгоре, демек 200 HP :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 турбо двигателя на Ауди/фв има доста разновидности започва от 150кс,180кс,190кс и 225кс.,на новата Октавия монтират 2.0 турбо 200кс-същия който слагат и в Голф 5 ГТИ и Ауди А3/4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа незнам. Всички производители на чипове които съм гледал дават намаляване на разхода. Но става въпрос за минимална разлика от рода на 0.3-0.4л. Така че това може и да не се усети. :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.